Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Widoczne statystyki strażnicy + info o bestiach
#1
Cześć,

Strażnica posiada zarówno pulę ataku, jak i obrony - obie wartości liczone na podstawie sumowania statystyk posiadanych w niej jednostek oraz ewentualnie chowańców i weteranów, jednakże żadna z tych informacji nie jest widoczna dla gracza. Wypadałoby zatem, aby się pojawiła, najlepiej w głównym okienku strażnicy. Ewentualnie można rozważyć dodanie kolejnego 'perku', który taką informację by dodawał.
Obecnie kalkulowanie ilości ataku i obrony strażnicy jest proste i zasadniczo jednorazowe, bo jednostki zakupowane za złoto mają niezmienną wartość bazową, a procentowy bonus jest prosty w obliczeniu - tym bardziej nie ma sensu robić tego ręcznie.
Dodatkowym atutem będzie szybsze wyłapanie ewentualnych 'bugów' w rozbieżnościach między siłami strażnic, które pojawiły się w tej erze na początku, a wyłapane i poprawione zostały w połowie ery. Smile
Odpowiedz
#2
(26-03-2019, 18:26)Szakalina napisał(a): Cześć,

Strażnica posiada zarówno pulę ataku, jak i obrony - obie wartości liczone na podstawie sumowania statystyk posiadanych w niej jednostek oraz ewentualnie chowańców i weteranów, jednakże żadna z tych informacji nie jest widoczna dla gracza. Wypadałoby zatem, aby się pojawiła, najlepiej w głównym okienku strażnicy. Ewentualnie można rozważyć dodanie kolejnego 'perku', który taką informację by dodawał.
Obecnie kalkulowanie ilości ataku i obrony strażnicy jest proste i zasadniczo jednorazowe, bo jednostki zakupowane za złoto mają niezmienną wartość bazową, a procentowy bonus jest prosty w obliczeniu - tym bardziej nie ma sensu robić tego ręcznie.
Dodatkowym atutem będzie szybsze wyłapanie ewentualnych 'bugów' w rozbieżnościach między siłami strażnic, które pojawiły się w tej erze na początku, a wyłapane i poprawione zostały w połowie ery. Smile

Brawo za inicjatywę. Sam pomysł jednak niewiele wnoszący do rozgrywki na poziomie strażnic, a mocno upraszczający grę już i tak uproszczoną do granic pojmowania ludzi na każdym (nawet moim Big Grin) poziomie intelektualnym. Mimo powyższego popieram przedstawioną propozycję.
Ponadto proponuję wprowadzić info nt. straconych jednostek bestii w wyniku ataku na strażnicę, tak jak to do tej pory jest w przypadku wojska, machin i konstrukcji.

Przy okazji po raz kolejny poruszam temat zbyt długiej ery. Chodzi oczywiście o wprowadzenie wcześniejszego terminu startu igrzysk, około 75-80 dnia ery, przy relatywnie zwiększonym przyroście energii na reset. Nie mam pojęcia czy to dobry pomysł, ale kto nie testuje, nie pije szampana. W moim mniemaniu takie rozwiązanie zwiększy zainteresowanie krainą jak i ograniczy odpływ graczy znużonych czekaniem na rozstrzygnięcia eventowo-igrzyskowe.
Odpowiedz
#3
Zaryzykowałabym twierdzenie, że tak naprawdę to nic nowego niewnoszący i tylko eksponujący pewne rzeczy. Tongue Zdecydowanie jednak warto, bo przeciwnik i tak otrzymuje dane o sile oraz obronie naszej strażnicy do dziennika...tym bardziej i nam powinny zostać one uwidocznione.

(29-03-2019, 09:14)Crahulus napisał(a): Ponadto proponuję wprowadzić info nt. straconych jednostek bestii w wyniku ataku na strażnicę, tak jak to do tej pory jest w przypadku wojska, machin i konstrukcji.
Świetny pomysł i moje pełne poparcie.

(29-03-2019, 09:14)Crahulus napisał(a): Chodzi oczywiście o wprowadzenie wcześniejszego terminu startu igrzysk, około 75-80 dnia ery, przy relatywnie zwiększonym przyroście energii na reset. Nie mam pojęcia czy to dobry pomysł, ale kto nie testuje, nie pije szampana.
Czy taki skok przyrostowy energii nie będzie aby zbyt drastyczny? I czy nie będzie to miało jakichś negatywnych reperkusji rzutujących na całość rozgrywki dla klas walczących?
Zauważ, że już teraz pojawiają się wątki (Neh. uspr. exp.), gdzie ubolewa się nad ilością kliknięć, wymaganą do właściwego prowadzenia klas walczących. Ubolewa w sposób niewłaściwy, bo wypatrujący na horyzoncie automatyki - ale to nieistotne.
Pojęcia nie mam, czy rzeczona dynamika o której wspomniałeś ma istotny związek z wcześniejszym startem IA, bo w generalnym rozrachunku IA byłyby zorganizowane tym prędzej, im prędzej dana grupa wojów zdołałaby się wyszkolić do stosownego poziomu oraz ilości posiadanych umiejętności. Oznacza to w praktyce, że zasób energii powinien być - jeśli już - zmniejszony, a ilość zdobytych umiejętności (walką czy w szkole) proporcjonalnie zwiększona.
Mniej kliknięć, bo mniej energii + efekt ten sam, bo w efekcie proporcjonalnie zwiększona ilość uzyskanej 'umiejki' = szybsze wyszkolenie i w efekcie wcześniej zorganizowane IA?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości