Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Strażnica] Dodawanie chowańców
#1
Kolejny temat z forum, który według mnie warto rozważyć - link do całości.
Dotyczy dodawania do strażnic chowańców.

Obecnie dodając chowańce do strażnicy, pojawia się lista rozwijana, gdzie można chowańca wybrać. Jednak widzimy tylko rodzaj i jaką siłę/obronę z nich otrzymamy. Czasem jednak posiadamy chowańce np. prezenty, trenowane, rozpłodowe itd, których nie chcemy dodawać do strażnicy. Najdotkliwiej tutaj cierpią hodowcy, aby nie popełnić błąd nie nie dodać rozpłodowych/trenowanych. Nie dadzą większych statystyk, niczym się w tej rozwijanej wersji nie różnią, a można je przypadkowo wybrać i już nie odsyskać.

W temacie było proponowane rozwiązanie, w którym to w ogóle nazwane chowańce nie pojawiały się na liście do wyboru.
Lub (to osobiście popieram) dodanie obok imienia, jeśli je posiadają. 
Czasami chcemy pozbyć się "prezentów", czy chowańców z imionami - wtedy musielibyśmy wpierw imię usunąć. Dlatego rozwiązanie z dodaniem imion uważam za sensowne.

Zmiana do wprowadzenia w każdym momencie ery - nie zmienia rozgrywki. Pomocne dla graczy, zajmującymi się strażnicami.
Co o tym sądzicie?


Załączone pliki Miniatury
   
#2
Moim zdaniem strażnice w ogóle zasługują na jakiś mechaniczny rework. Niewiele osób zaprząta sobie nimi głowę w jakiś bardziej zaangażowany sposób niż szybki 10 poziom i farmienie kasy za punkty. Poza tą kasą nie mają za bardzo większego wpływu na grę. Chociaż, jak ktoś jest nieuważny, to może zarobić lochy za zbyt częste ataki ^^
Co do samej zmiany... typowa kosmetyka czyli na plus.
#3
Jak dla mnie lepsze rozwiązanie to właśnie to, by chowańce posiadające imię nie były widocznie w rozwijanej liście. Co do tego co napisał Hastin, zgadzam się, strażnica na start jest przydatna (a i teraz już mniej, gdy klany są odtwarzane na podstawie pozycji z IA), potem tylko nabijanie darmowych punktów do rankingu, tak więc też tu jest pole na jakieś grubsze pomysły by dodać użyteczność/ciekawe mechaniki
#4
Sensowniejsza wydaje mi się opcja nie wyświetlania nazwanych chowańców. Faktem jest, że można pokusić się o zmiany w strażnicach.
Angel
#5
Mechanika strażnic jest taka sobie... ale jednak są osoby, które lubią się w to bawić. Jeśli do tej pory nie pojawił się pomysł na usprawnienie tej części gry, to może ulepszmy te drobne elementy, które możemy, bez całkowitej zmiany strażnic.

Zaproponowałam:
1. Dodawanie chowańców/bestii do strażnicy:
a) nie pokazywanie się na liście nazwanych chowańców.
b) wyświetlanie na liście imiona chowańców.


Przez ten czas ciszy RK, pojawiły się również tematy w propozycjach na forum, które przytoczę, bo również dotyczą strażnic.

2. Dodanie sklepu z chowańcami/bestiami w strażnicy - tutaj temat
Aby ktoś bez znajomości hodowcy (bez klanu, w małym klanie, czy chcący sobie kupić coś dużo lepszego niż krzyżuje hodowca) miał również dostęp do chowańców i zabawy strażnicami.
Uważam, że takie zwierzę powinno zostać w strażnicy i automatycznie zostać przydzielone do klatki w naszej strażnicy (no bo jak kupujesz to musisz je gdzieś trzymać Big Grin). Czyli nie kupisz więcej niż masz wykupionych klatek. Ceny proponuje takie same jak w sklepie z chowańcami na polanie, ale bez możliwości wystawiania własnych (do hodowców, czy odsprzedaży swoich) - tylko ceny systemowe. Są dość wysokie, a do strażnicy zwykle kupuje się więcej niż 1... dlatego nikt nie rzuci się od razu na czarne smoki (koszt jednego to 45kk).

3. Usuwanie chowańców/bestii ze strażnicy - tutaj temat.
Możliwość usunięcia - wypuszczenia wybranego chowańca z klatki. Gracz nic nie zyskuje (ani złota, ani mithrilu), tylko zwalnia się 1 miejsce w klatce.

4. Zmiana ekwipunku weterana - tutaj temat.
Czyli dodanie opcji zdjęcia  przedmiotów, które otrzymał stworzony weteran. Proponuję, aby zdjęty eq trafił z powrotem do naszego ekwipunku, ale jak w przypadku trafienia na targ, czy zbrojowni klanowej - sprzedaż za 1 zł. W ten sposób będzie to opcja rozważnie wykorzystywana, a trochę odważniej będzie można dodawać weteranów, wiedząc, że za jakiś czas wymienimy ekwipunek na lepszy, gdy taki się pojawi.
#6
Heh mam pewien problem z tym tematem. Ogólnie wszystkie propozycje są sensowne i wprowadzenie ich na pewno ulepszyłoby trochę działanie strażnic tylko, że... aktualnie mamy moim zdaniem sporą liczbę istotniejszych projektów do omówienia i wprowadzenia. Zostaje jeszcze kwestia tego jak bardzo chcemy ruszać te strażnicę i czy przypadkiem nie chcemy zrealizować jakiegoś bardziej ambitnego projektu w tej części gry.
Biorąc pod uwagę te dwie kwestie chciałbym zaproponować zamrożenie tego tematu do końca ery i powrót do dyskusji w przerwie między erami.
#7
Popieram Hastina, jak dla mnie strażnice są do gruntownej przebudowy i przydałaby się świeża koncepcja.
#8
Pytanie czy będzie przerwa między erami?
Angel
#9
Nie musi być przerwa między erami, bo zakładam że jeśli wymyślimy jakiś strażnicowy game changer z mocno zmienioną mechaniką, to zapewne i tak w NE go nie będzie, tylko dopiero w kolejnej erze. Duży projekt powinien hulać na testowym serwerze erę przed wprowadzeniem (no chyba, że temat wpada na samym początku ery i jest szansa nie tylko napisać, ale i porządnie przetestować)
#10
Zmiany które będą poddane głosowaniu:
  1. Zmiany w dodawaniu chowańców/bestii do strażnicy:
    • a) nie pokazywanie się na liście nazwanych chowańców
    • b) wyświetlanie na liście imiona chowańców
  2. Dodanie sklepu z chowańcami/bestiami w strażnicy (ceny analogiczne jak na polanie chowańców)
  3. Dodanie możliwości usunięcia chowańca/bestii ze strażnicy
  4. Dodanie możliwości zmiany ekwipunku weterana - zdjęty ekwipunek trafia do ekwipunku gracza i jest warty 1 sztukę złota
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to ma 24h na przedstawienie ich. Po tym czasie rozpoczniemy głosowanie.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości