Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zmiany w balansie ras/klas - podsumowanie IA
#11
(11-08-2021, 19:32)Nerph napisał(a): Łowca - a gdyby tak te premie rozbić w zależności od klasy? Na zasadzie podwyższonej siły trutki dla części ras, z kolei hp dla innych, dla jeszcze innych zwiększona szansa na krytyk?

Może coś takiego?

1) Jaszczuroczłek - "Urodzony łowca": Siła trucizny jaszczuroczłeka łowcy jest zwiększona o 100% (poziom * 2/3)
2) Hobbit - "Zabójca gigantów" - obrażenia zadawane wrogowi rasowemu są zwiększone o 20%
3) Elf - "Wszystkich was nienawidzę" - elf łowca otrzymuje bonus 10% obrażeń przeciwko wszystkim rasom (wliczając w to demony?)
4) Krasnolud - możliwość treningu szybkości po 0.3
5) Wampir - zamiast trucizny manaburn w wysokości 5-10x poziom [zależy, czy faktycznie ma mieć możliwość sprawnego wykończenia magów-tanków]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości