08-09-2021, 16:50
Przedstawiam tutaj koncepcję ostatniego eventu, który z jednej strony motywowałby klany do wspólnego wysiłku, z drugiej zaś wyjaśniał 'zerowanie' postaci co erę.
Event Astralnej Machiny powinien być w pewien sposób powiązany z poprzednimi eventami tak, by kolejne wydarzenia prowadziły do spójnego końca. Event bohatera to opowieść o dwóch demonach, których uwolnienie spowodowało ogromne spustoszenie krainy. Bohaterowi udało się w końcu pokonać jednego z nich, jednak w reakcji na to drugi z demonów rzucił potężne przekleństwo i opuścił Amorion. W efekcie okazuje się, że 200 dnia ery kraina przestanie istnieć. Jedyną szansą na uratowanie ludności krainy jest stworzenie Astralnej Machiny, która pozwoli na teleportację do Nowego Amorionu, co też rozpocznie nową erę.
Podczas eventu hodowcy dowiadujemy się, że w Innym Wymiarze [Polana Chowańców -> Poszukiwania] istnieją postacie przedstawiające się jako Devy. Jako, że event AM rozpoczyna się wraz z końcem eventu Bohatera, to właśnie od tego momentu pojawia się szansa, że napotkana Deva przekaże poszukującemu plany Astralnej Machiny.
Jak się okazuje, wymagania dotyczące budowy AM są dość spore: oprócz ogromnej ilości surowców, potrzebni będą rzemieślnicy o wysokich umiejętnościach oraz co najmniej jeden heros/bohater/czempion [z tytułem zdobytym w obecnej erze] zdolny poprowadzić pojazd. Jednakże przejście przez Wrota Wymiarów powoduje znaczne osłabienie wszystkich pasażerów, dlatego też w Nowym Amorionie muszą oni zacząć praktycznie od początku.
Klan, który jako pierwszy zbuduje AM zostaje w całości zapisany w Galerii Bohaterów.
Od strony mechanicznej:
Koniec eventu bohatera -> możliwość znalezienia planów AM w Innym Wymiarze.
Wymagania do wygrania eventu:
1) Plany AM
2) Górnik, drwal, hutnik, kowal, stolarz, hodowca, zielarz i alchemik, którzy:
a) indywidualnie przekraczają wymagane progi umiejętności
b) łącznie przekraczają określony próg
3 Posiadanie w klanie co najmniej jednego z herosów/czempiona/bohatera obecnej ery.
4) Surowce
Zapraszam do komentowania.
Event Astralnej Machiny powinien być w pewien sposób powiązany z poprzednimi eventami tak, by kolejne wydarzenia prowadziły do spójnego końca. Event bohatera to opowieść o dwóch demonach, których uwolnienie spowodowało ogromne spustoszenie krainy. Bohaterowi udało się w końcu pokonać jednego z nich, jednak w reakcji na to drugi z demonów rzucił potężne przekleństwo i opuścił Amorion. W efekcie okazuje się, że 200 dnia ery kraina przestanie istnieć. Jedyną szansą na uratowanie ludności krainy jest stworzenie Astralnej Machiny, która pozwoli na teleportację do Nowego Amorionu, co też rozpocznie nową erę.
Podczas eventu hodowcy dowiadujemy się, że w Innym Wymiarze [Polana Chowańców -> Poszukiwania] istnieją postacie przedstawiające się jako Devy. Jako, że event AM rozpoczyna się wraz z końcem eventu Bohatera, to właśnie od tego momentu pojawia się szansa, że napotkana Deva przekaże poszukującemu plany Astralnej Machiny.
Jak się okazuje, wymagania dotyczące budowy AM są dość spore: oprócz ogromnej ilości surowców, potrzebni będą rzemieślnicy o wysokich umiejętnościach oraz co najmniej jeden heros/bohater/czempion [z tytułem zdobytym w obecnej erze] zdolny poprowadzić pojazd. Jednakże przejście przez Wrota Wymiarów powoduje znaczne osłabienie wszystkich pasażerów, dlatego też w Nowym Amorionie muszą oni zacząć praktycznie od początku.
Klan, który jako pierwszy zbuduje AM zostaje w całości zapisany w Galerii Bohaterów.
Od strony mechanicznej:
Koniec eventu bohatera -> możliwość znalezienia planów AM w Innym Wymiarze.
Wymagania do wygrania eventu:
1) Plany AM
2) Górnik, drwal, hutnik, kowal, stolarz, hodowca, zielarz i alchemik, którzy:
a) indywidualnie przekraczają wymagane progi umiejętności
b) łącznie przekraczają określony próg
3 Posiadanie w klanie co najmniej jednego z herosów/czempiona/bohatera obecnej ery.
4) Surowce
Zapraszam do komentowania.