27-08-2021, 14:23
1) Nowa profesja Jubiler
Nowa umiejętność rzemieślnicza: Jubilerstwo
Nowa specjalizacja rzemieślnicza:Jubiler
Nowa praca w pośredniaku w Zakładzie Jubilerskim jako Jubiler
2) Miejsce pracy:
Nowa lokacja Zakład Jubilerski
Możliwe opcje
->Kup plany przedmiotów
->Idź do zakładu
Zakład Jubilerski
Pierścienie
Lista pierścieni poziomów :[ 1, 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100]
Naszyjnik
Lista naszyjników poziomów:[ 1, 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100]
3) Przedmioty i Mechanika Jubilera
2 nowe przedmioty-> Naszyjnik, Pierścień.
Skala Statystyk od 1 do 2000.
Bazowe wartości przedmiotów= Poziom_przedmiotu
Max wartość statystyki= Poziom_przedmiotu razy 20
Koszt tworzenia przedmiotów oraz doświadczenie
Koszt energetyczny przedmiotu=Poziom_Przedmiotu
Doświadczenie za zwykły przedmiot: Poziom_Przedmiotu*1 dla rzemieślnika razy 2
Doświadczenie za specjalny przedmiot: Doświadczenie za zwykły przedmiot + (Poziom_Przedmiotu *(100+Jubilerstwo/20)*1) dla rzemieślnika razy 2
Losowanie wartości specjalnych przedmiotów
Dla smoczych/jaszczurzych
Poziom_Przedmiotu +random(jubilerstwo/3, Jubilerstwo) +Premia z rzemieślnika
Dla Elfich/Gnomich
Poziom_Przedmiotu +random(Jubilerstwo/3, Jubilerstwo/2) +Premia z rzemieślnika
Szansa na wykucie
Tak samo jak u kowala/stolarza czyli 95% dla najsłabszego surowca od 6 umiejki *poziom_Przedmiotu + logarytm do 100%(jeśli tak jest faktycznie)
Szansa na specjalny przedmiot
30% początkowe + 1% za każde 100 umiejętności Jubilerstwa
4) Rodzaje przedmiotów, przeliczniki oraz rozkład przedmiotów specjalnych
Naszyjnik
Zwykły dający premię do ataku w wysokości poziomu_przedmiotu
Specjalne:
->Jaszczurzy dający premię do szybkości
->Gnomi dający premię do trafienia
->Smoczy dający premię do Ataku
Pierścień
Zwykły dający premię do obrony w wysokości poziomu_przedmiotu
Specjalne:
->Elfi dający premię do uniku
->Smoczy dający premię do obrony
Przeliczniki Surowcowe
Bonus do obrony/ataku
Miedź 7*lvl
Brąz 11*lvl
Mosiądz 15*lvl
Żelazo 18*lvl
Stal 20*lvl
Bonus do Trafienia/Uniku/Szybkości
Stal 7*lvl
Żelazo 11*lvl
Miedź 15*lvl
Brąz 17*lvl
Mosiądz 20*lvl
Rozkład specjalnych przedmiotów
Naszyjnik % specjalne
Smoczy (31/101)
Gnomi - (31/101)
Jaszczurzy - (24/101)
Jaszczurza hybryda - (1/101)
Gnomia hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto gnomie naszyjniki).
Smocza hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto smocze naszyjniki).
Pierścień % specjalne
Smoczy (66/101)
Elfi - (21/101)
Elfia hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto elfie pierścienie)
Smocza hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto smocze pierścienie).
5) Event Jubilera
Od 3500 Jubilerstwa pojawia się dodatkowa możliwość w zakładzie Jubilerskim łączenia gnomich i elfich naszyjników/pierścieni poziomu 100 i minimum 1600 wartości w celu uzyskania hybrydy.
Do zdobycia tytułu Królewskiego Jubilera musi jubiler jako pierwszy dostarczy:
Hybrydowy naszyjnik 1000 Uniku/Trafienia
Łączenie jest trudnym procesem który wymaga Pierścienia i Naszyjnika, kosztuje 100 energii.
Efekt takiego łączenia to:
90% szans na stworzenie hybrydowego naszyjnika ,gdzie wartość przedmiotu jest od losowany od (Trafienie+Unik przedmiotów)/4 do 1000.
10% szans na nieudaną próbę stworzenia hybrydy i strata przedmiotów.
Przedmioty użyte w łączeniu znikają i powstaje jeden nowy lub 0. Nie dostaje się doświadczenia.
6) Pozostałe
-Dodanie 3 miejsc w ekwipunku, dla jednego naszyjnika oraz dwóch pierścieni (jak zwykły ekwipunek albo tak jak talizmany)
-Naszyjniki i pierścienie nie są umagicznialne.
-Można dodać parę pierścieni/naszyjników czysto pod Kaplicę oraz śluby, w formie jak chowańce z możliwością dodawania im nazw/napisów.
-Jubiler jest powiązany z następnym tematem dodającym potworka 425 oraz parę innych rzeczy.
7) Wyjaśnienie
Jubiler ma nam rozwiązać parę obecnie mniej lub bardziej uciążliwych kwestii oraz pozwolić naturalnie przeskoczyć dla większości kombinacji na nowego mobka poziomu 425, czyli zastąpić obecnego bhaala. Pomysł jubilera się przewijał kilkukrotnie w rozmowach lub na starym forum, a przy rozwiązaniu problemu surowców hutnikiem oraz pewnymi sufitami do których zaczynamy po erach dochodzić może nam trochę urozmaicić rozgrywkę. Jest on kluczowy jeśli myślimy o nowym mobku między bhaalem a balorem, gdyż nie wierzę w wersję optymistyczną czyli potworka 425 z defem bhala i atakiem 25k, ani czystym 25k bez dodania nowych itemów, bo jedno to nieporozumienie, a drugie premiuje tylko postacie pod balora.
Generalnie pozwoli nam:
-uniknąć "przestojów z ekwipunkiem, bo zyskujemy dodatkowe przedmioty
-ugrywalni część obecnie mało grywalnych kombinacji przez niskiego defa
-trochę większe zużycie mało używanych rud metali
-możliwości fabularne (pierścionki)
-większa ilość kombinacji ekwipunku do PvP
-większe możliwości łatania traf/unik w przyszłości
Minusów
-Przyspieszy niektóre wskoki na potworki (część graczy dalej będzie trzymał unik lub trafienie)
-Potrzeba kolejnego gracza
-nie wszyscy zyskują równo dzięki przedmiotom
-Wymaga trochę pracy (nowa profesja/nowe przedmioty/nowe miejsca dla przedmiotów)
-Jest połączony z drugim tematem o mobku 425 itd.
Nowa umiejętność rzemieślnicza: Jubilerstwo
Nowa specjalizacja rzemieślnicza:Jubiler
Nowa praca w pośredniaku w Zakładzie Jubilerskim jako Jubiler
2) Miejsce pracy:
Nowa lokacja Zakład Jubilerski
Możliwe opcje
->Kup plany przedmiotów
->Idź do zakładu
Zakład Jubilerski
Pierścienie
Lista pierścieni poziomów :[ 1, 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100]
Naszyjnik
Lista naszyjników poziomów:[ 1, 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100]
3) Przedmioty i Mechanika Jubilera
2 nowe przedmioty-> Naszyjnik, Pierścień.
Skala Statystyk od 1 do 2000.
Bazowe wartości przedmiotów= Poziom_przedmiotu
Max wartość statystyki= Poziom_przedmiotu razy 20
Koszt tworzenia przedmiotów oraz doświadczenie
Koszt energetyczny przedmiotu=Poziom_Przedmiotu
Doświadczenie za zwykły przedmiot: Poziom_Przedmiotu*1 dla rzemieślnika razy 2
Doświadczenie za specjalny przedmiot: Doświadczenie za zwykły przedmiot + (Poziom_Przedmiotu *(100+Jubilerstwo/20)*1) dla rzemieślnika razy 2
Losowanie wartości specjalnych przedmiotów
Dla smoczych/jaszczurzych
Poziom_Przedmiotu +random(jubilerstwo/3, Jubilerstwo) +Premia z rzemieślnika
Dla Elfich/Gnomich
Poziom_Przedmiotu +random(Jubilerstwo/3, Jubilerstwo/2) +Premia z rzemieślnika
Szansa na wykucie
Tak samo jak u kowala/stolarza czyli 95% dla najsłabszego surowca od 6 umiejki *poziom_Przedmiotu + logarytm do 100%(jeśli tak jest faktycznie)
Szansa na specjalny przedmiot
30% początkowe + 1% za każde 100 umiejętności Jubilerstwa
4) Rodzaje przedmiotów, przeliczniki oraz rozkład przedmiotów specjalnych
Naszyjnik
Zwykły dający premię do ataku w wysokości poziomu_przedmiotu
Specjalne:
->Jaszczurzy dający premię do szybkości
->Gnomi dający premię do trafienia
->Smoczy dający premię do Ataku
Pierścień
Zwykły dający premię do obrony w wysokości poziomu_przedmiotu
Specjalne:
->Elfi dający premię do uniku
->Smoczy dający premię do obrony
Przeliczniki Surowcowe
Bonus do obrony/ataku
Miedź 7*lvl
Brąz 11*lvl
Mosiądz 15*lvl
Żelazo 18*lvl
Stal 20*lvl
Bonus do Trafienia/Uniku/Szybkości
Stal 7*lvl
Żelazo 11*lvl
Miedź 15*lvl
Brąz 17*lvl
Mosiądz 20*lvl
Rozkład specjalnych przedmiotów
Naszyjnik % specjalne
Smoczy (31/101)
Gnomi - (31/101)
Jaszczurzy - (24/101)
Jaszczurza hybryda - (1/101)
Gnomia hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto gnomie naszyjniki).
Smocza hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto smocze naszyjniki).
Pierścień % specjalne
Smoczy (66/101)
Elfi - (21/101)
Elfia hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto elfie pierścienie)
Smocza hybryda - (7/101) (hybrydy dają +10% lepszy bonus niż czysto smocze pierścienie).
5) Event Jubilera
Od 3500 Jubilerstwa pojawia się dodatkowa możliwość w zakładzie Jubilerskim łączenia gnomich i elfich naszyjników/pierścieni poziomu 100 i minimum 1600 wartości w celu uzyskania hybrydy.
Do zdobycia tytułu Królewskiego Jubilera musi jubiler jako pierwszy dostarczy:
Hybrydowy naszyjnik 1000 Uniku/Trafienia
Łączenie jest trudnym procesem który wymaga Pierścienia i Naszyjnika, kosztuje 100 energii.
Efekt takiego łączenia to:
90% szans na stworzenie hybrydowego naszyjnika ,gdzie wartość przedmiotu jest od losowany od (Trafienie+Unik przedmiotów)/4 do 1000.
10% szans na nieudaną próbę stworzenia hybrydy i strata przedmiotów.
Przedmioty użyte w łączeniu znikają i powstaje jeden nowy lub 0. Nie dostaje się doświadczenia.
6) Pozostałe
-Dodanie 3 miejsc w ekwipunku, dla jednego naszyjnika oraz dwóch pierścieni (jak zwykły ekwipunek albo tak jak talizmany)
-Naszyjniki i pierścienie nie są umagicznialne.
-Można dodać parę pierścieni/naszyjników czysto pod Kaplicę oraz śluby, w formie jak chowańce z możliwością dodawania im nazw/napisów.
-Jubiler jest powiązany z następnym tematem dodającym potworka 425 oraz parę innych rzeczy.
7) Wyjaśnienie
Jubiler ma nam rozwiązać parę obecnie mniej lub bardziej uciążliwych kwestii oraz pozwolić naturalnie przeskoczyć dla większości kombinacji na nowego mobka poziomu 425, czyli zastąpić obecnego bhaala. Pomysł jubilera się przewijał kilkukrotnie w rozmowach lub na starym forum, a przy rozwiązaniu problemu surowców hutnikiem oraz pewnymi sufitami do których zaczynamy po erach dochodzić może nam trochę urozmaicić rozgrywkę. Jest on kluczowy jeśli myślimy o nowym mobku między bhaalem a balorem, gdyż nie wierzę w wersję optymistyczną czyli potworka 425 z defem bhala i atakiem 25k, ani czystym 25k bez dodania nowych itemów, bo jedno to nieporozumienie, a drugie premiuje tylko postacie pod balora.
Generalnie pozwoli nam:
-uniknąć "przestojów z ekwipunkiem, bo zyskujemy dodatkowe przedmioty
-ugrywalni część obecnie mało grywalnych kombinacji przez niskiego defa
-trochę większe zużycie mało używanych rud metali
-możliwości fabularne (pierścionki)
-większa ilość kombinacji ekwipunku do PvP
-większe możliwości łatania traf/unik w przyszłości
Minusów
-Przyspieszy niektóre wskoki na potworki (część graczy dalej będzie trzymał unik lub trafienie)
-Potrzeba kolejnego gracza
-nie wszyscy zyskują równo dzięki przedmiotom
-Wymaga trochę pracy (nowa profesja/nowe przedmioty/nowe miejsca dla przedmiotów)
-Jest połączony z drugim tematem o mobku 425 itd.