06-03-2019, 12:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2019, 12:45 przez Naesa.)
Imię: Claire
Nazwisko: brak
Rasa: Człowiek
Klasa: Badacz, Poszukiwacz przygód
Wiek: 21 lat
Umiejętności:
Spostrzegawczość; intuicja i postrzeganie rzeczy dziejących się wokół postaci; pisanie i czytanie; zachowanie zimnej krwi w ważnych momentach i nie tylko; posługiwanie się krótkim sztyletem oraz rzucanie nożem, nie zawsze trafia, ale zdarza się; dobra pamięć; podzielność uwagi, chociaż jak znajdzie cel dla siebie to zdarza się, że ta cecha zanika; nie posiada zdolności przywódczych, ale to nie znaczy, że nie wyraża własnego zdania na głos; wychodzi z założenia "umiesz liczyć licz na siebie";
Ekwipunek na wyprawę: (Torba i poza torbą)
- wygodny ubiór w postaci spodni, wygodnej bluzki, a do tego ciepły płaszcz, w torbie zastępczy ubiór;
- sztylet przypięty do pasa spodni, gdzie ma swoje miejsce, w cholewkach butów ukryte dwa krótkie noże do rzucania;
- bukłak z wodą;
- dwie fiolki mikstury wzmacniającej
- maść na oparzenia;
- skórzane rękawice, ukryte w torbie;
Broń:
- sztylet przypięty do pasa,
- dwa krótkie noże do rzucania, w cholewkach obuwia
07-03-2019, 23:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2019, 14:59 przez Szakalina.)
Imię: Lea Nazwisko: Ironwolf Rasa: Człowiek Klasa: Wojownik, łowczyni nagród. Wiek: 22 lata Umiejętności:
Częściowa odporność na ból oraz słabsze trucizny, zyskana w drodze spożycia eliksiru przyrządzonego ze smoczego jaja. Bezwzględność, niehonorowość i upór, czasem ponad miarę. Myślenie zorientowane kognitywnie, na szybkie podejmowanie decyzji - czasem pochopnych. Walka bronią białą zarówno jedno oraz dwuręczną, a także precyzyjne rzucanie nożem. Wprawienie w posługiwaniu się kuszą.
Broń: Stalowy miecz jednoręczny oraz nóż do rzucania, oba przypięte do pasa.
Ekwipunek na wyprawę:
- Zbroja oraz karwasze wykonane z utwardzanej skóry. Zbroja dodatkowo ocieplana futrem przy kołnierzu, pod nią lniana koszula koloru zielonego.
- pusty worek, a w nim:
- pusty gliniany kubek
- bukłak na wodę
- sakwa pełna jedzenia
- świeże mięso
- krzesiwo
- kawałek kredy
Umiejętności: Częściowa odporność na ból oraz słabsze trucizny, zyskana w drodze spożycia eliksiru przyrządzonego ze smoczego jaja. Potrafi walczyć wręcz oraz bronią białą. Częściowo rozwinęła umiejętności powiązane ze zręcznością, takie jak oburęczność, rzucanie, skradanie się, kradzież, czy otwieranie zamków.
Ekwipunek na wyprawę:
- zbroja oraz karwasze, wykonane z utwardzanej skóry - zbroja ocieplana futrem przy kołnierzu, pod nią lniana koszula koloru zielonego - sakwa pełna jedzenia - bukłak na wodę - mocna lina - świeczka - kilka noży do rzucania, ukryte w ekwipunku - proca - dwie fiolki mikstury wzmacniającej
10-03-2019, 12:21 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2019, 12:24 przez Ashariel.)
Imię: Ashariel Nazwisko: - Rasa: Człowiek Klasa: Barbarzyńca, najemnik Wiek: 38 lat
Umiejętności (podstawowe):
- Czytanie/pisanie,
- Wspinaczka,
- Pływanie,
- Jazda konno, Umiejętności (bojowe):
- Walka bronią obuchową,
- Walka krótką bronią kolną,
- Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.)
- Walka wręcz; boks oraz zapasy,
- Znajomość punktów witalnych, Umiejętności (dodatkowe): - Spostrzegawczość,
- Skradanie się,
- Uniki,
- Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze, Umiejętności (specjalne): Zew krwi - po trafieniu, które nie uniemożliwia mu poruszania się, Ashariel wprowadzić się może w trwający 3 tury szał bojowy, w którym znacząco wzrasta jego agresja (amok związany z otrzymaną raną), a co za tym idzie wzrasta częstotliwość, precyzja i brutalność wyprowadzanych przez niego ataków. Wzrasta również chwilowa odporność na ból.
Słabe strony: mimo wzrostu odporności na ból, spada skuteczność wszystkich odruchów defensywnych.
Fałszywy upadek - trwająca jedną turę umiejętność polegająca na symulowaniu zranienia, często w postaci kontrolowanego obalenia się lub przyklęknięcia. Umiejętność mająca na celu uzyskanie czasu do wyprowadzenia niespodziewanej kontry, kiedy przeciwnik uznaje, że Ashariel został zraniony i jest niezdolny do walki lub znacznie z niej wycofany. Można łączyć z innymi umiejętnościami.
Słabe strony: istnieje minimalne ryzyko wypuszczenia z ręki głównej broni,
Młot - trwający jedną turę atak wręcz wymagający użycia kastetu. Jest on niczym innym niż skumulowanym uderzeniem z góry, wykonywanym z doskoku. Uderzenie w przypadku trafienia przełamuje zasłonę lub gardę i ogłusza przeciwnika na 1 turę. W przypadku trafienia precyzyjnego może być śmiertelne. Umiejętność możliwa do wykorzystania także w pełnym uzbrojeniu.
Słabe strony: umiejętność wymaga przygotowania (1 tura), podczas którego spada skuteczność wszystkich krótkodystansowych odruchów defensywnych
Broń: stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna)) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości), okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie) oraz klasyczny czteropalczasty kastet (prawa dłoń)
Ekwipunek na wyprawę: - pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy, stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka,
- nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę)
- pusty worek, a w nim:
- mocna lina,
- krzesiwo,
- suszone mięso,
- bukłak z winem,