Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kowal/Stolarz - przebudowa systemu doświadczenia i bonusów
#5
1. Jestem za ustawieniem jakiegoś "lepszego" minimalnego progu dla smoczych, ale wolałbym zobaczyć jak się to obecnie  losuje (wzór/przykład).
Dla krasnoludzkich to raczej materiał i poziom przedmiotu.
Dla elfich nie wiem czy coś bym zmieniał bo są używane w 2 momentach ery (początek/koniec)

2. Po co? Pomijając błędne uznanie wykucia przedmiotu za "nieudane kucie" to kowal jest 3 profesją robiącą 50 poziom (za alchemikiem/hodowcą). To że nie zawsze specjalne siądą to się zdarza. Widać to po poziomach kowali.

Normalnie byłbym za przyspieszeniem ekwipunku, ale jestem obecnie sceptyczny po zmianie na umagicznieniu na siłę oraz ilości wampirów.


Dla ułatwienia kontekst kowala
Disclamer Nie ja tworzyłem profki/expa/etc. u rzemka Smile I nie twierdzę że mam pełnie wiedzy. Wszystko z perspektywy rzemka.


Są 3 możliwe wyniki kucia
->Zepsute kucie, nie stworzyłeś przedmiotu bo miałeś za mało umki/Nie trafiłeś % szansy
->udane kucie ->stworzyłeś zwykły przedmiot
->Udane kucie->stworzyłeś specjalny

Progi kucia
Są zależne od materiału oraz poziomu przedmiotu. Nie znam dokładnych progów, bardzo bezpiecznie kuje się na przelicznikach materiałów Smile 
Szanse na wykucie przedmiotu są chyba od 5%(?) do 100% jak się ma odpowiednią umiejkę.


Doświadczenie za 1 energii
Dla nieudanego kucia(spalony przedmiot, nic nie wykułeś) 0 exp
Dla udanego kucia, zwykły przedmiot 2 expa
Dla udanego kucia, specjalny przedmiot 200 expa + kowalstwo/5 + random(?)

Szansa na stworzenie specjalnego
Mając udane kucie ma się bazowo 30% szansy na specjalny przedmiot + 1 % za każde 100 kowalstwa
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Kowal/Stolarz - przebudowa systemu doświadczenia i bonusów - przez Zielmitr - 10-04-2020, 18:03

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości