Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Fabularny Amorion
#1
Jako nowomianowany MG mam odpowiadać za stworzenie realiów fabularnych amorionu. Oto co jest planowane:

1. Zmiana w sesjach. Ze słów Istis będzie to lepiej wyglądało niż dotychczas, więc będą możliwe różne typy sesji tj. prywatne i publiczne
2. Zaimplementowanie mapy Aduial i Saturosa do gry. Link do mapy można znaleźć tu: Mapa świata
3. Stworzenie KP które będą obowiązkowe dla każdego gracza który będzie brał udział w sesjach publicznych. Z discorda z działu fabularnego ściągnąłem 3 propozycje KP, jeszcze z rozmowy z graczem na grze dostanę jeszcze jedną KP. Z tych propozycji postaram się sklecić jedną KP. Ogólnie jestem przeciwnikiem stosowania kostek a zwolennikiem opisowego rozstrzygania fabuły. Jednak postaram się stworzyć KP która będzie kompromisem pomiędzy kostkami a opisami. KP dla mnie w tym momencie jest priorytetem.
4. Określenie realiów fabularnego amorionu. Nie chcę za bardzo odbiegać od mechaniki amorionu a ta pokazuje że realia są podobne do średniowiecznych z elementami magii dlatego tego trzymać się będziemy. Można powiedzieć że będą to realia takie jak w LOTR (Władca Pierścieni)
5. Opisanie świata, magii i niektórych ras/podras. Aby dać czas na stworzenie opisów świata mogę podjąć się globalnej kampanii angażującej dużą część chętnych graczy w różnych miejscach kontynentu Amorionu ale nie w pozostałych częściach świata (no chyba że coś mi strzeli do głowy i też coś wymyślę).




Do punktu 5 (opisanie świata, magii) będę potrzebował chętnych osób które podjęłyby się opisania pozostałych części świata. Podstawowe informacje o krainach to: Sagria - kraina pustynna, Crayrylien - wielka puszcza i tam są elfy, fauny, driady, druidzi, lasy, gaje etc. Durnverk - krasnoludy, gnomy i troche złych ludzi, kraina przemysłowa ogólnie, kuźnie i wszystko co można w tej materii wymyślić. Na północy takie pseudo skymir, wielorybnicy, wikingowie, piraci i tak dalej. Bazując na tych szczątkowych informacjach potrzebne jest stworzenie opisu tych krain, ale opis nie powinien być obszerny (max 2 strony choć najlepiej 1). Opis powinien zawierać podstawowe informacje, gracze powinny sami tworzyć dalsze realia dając im możliwość pisania w tych krainach.
To samo tyczy się magii. Potrzebne są dziedziny magii, ich stopnie/moce. Czary gracze już sobie sami będą wymyślać (będą w KP).

Osoby chętne do pomocy zapraszam na priv.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości