Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rzemieślnik
#1
Tę klasę tworzą wszelacy rzemieślnicy: kowale, stolarze, alchemicy, hodowcy chowańców i kupcy. Grupa ta nie ma preferowanych ras, które wybierają tą profesje szczególnie chętnie. Każdy Krasnolud, Elf czy Człowiek nadaje się na kupca czy kowala. Jednak tylko rzemieślnicy potrafią najzręczniej posługiwać się kowalskim młotem lub kupieckim urokiem.
Rzemieślnicy cenią sobie życie w spokoju, toteż nie walczą na arenie. Najczęściej zostają wprawnymi kowalami lub stolarzami, bogatymi handlarzami, czy też chciwymi przemytnikami. Rzemieślnikami zostają osoby, którymi kieruje chęć szybkiego zarobku, a potem osiedlenie się i rozkręcanie interesu. Jednak niektórzy zarabiając nielegalnie pieniądze zakładają potajemne gildie złodziei lub przemytników.
Każda rasa ma takie same predyspozycje do zostania rzemieślnikiem.

Cechy:


- Bazowy przyrost 8 energii na reset.
- Za każdy zdobyty poziom przyrost energii zwiększa się o 0.4.
- Premia do najwyższej z umiejętności rzemieślniczych (poza zielarstwem i hodowlą) w wysokości poziom postaci/10. Premia jest ograniczona progiem - nie może przewyższać dwukrotności najwyższej z umiejętności rzemieślniczych.
- Dwukrotnie większa ilość punktów doświadczenia za wykonywanie profesji rzemieślniczych.
- Mniejszy przyrost Astralnych Punktów w porównaniu do innych klas.
- Rzemieślnicy w walce zadają o połowę mniejsze obrażenia w porównaniu do innych klas.
- Rzemieślnicy nie otrzymują doświadczenia za walkę z innymi graczami.
- Rzemieślnicy mają możliwość wyboru specjalizacji na 2 poziomie postaci.
- Gracze wybierający klasę rzemieślnika zaczynają z podstawowym koniem (Kulawy Człapak).
- Brak kary do punktów doświadczenia za wskrzeszanie się.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości