Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zielarz
#1
Projekt zawiera następujące propozycje:

1) Zmiany w mechanice zielarza

- Zmiana systemu suszenia. Zamiast kosztu energetycznego, do produkcji nasion zużywane będzie (oprócz roślin) drewno. Gracz nie będzie zyskiwał umiejętności za suszenie.

Obecnie:
Wysuszenie jednej paczki ziół wymaga 0.2 energii, w zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo.
Po zmianie:
Wysuszenie jednej paczki ziół wymaga 10 sztuk drewna sosnowego.


- Zmiany w sianiu oraz zbieraniu. Nowy koszt pojedynczej akcji to 1 energii, w zamian zielarz dostaje 0.04 umiejętności zielarstwo (tylko za zbieranie).

Obecnie:
Zasianie jednego obszaru ziemi wymaga 0.3 energii, w zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo.
Zebranie ziół z jednego obszaru ziemi kosztuje 0.3 energii. W zamian otrzymujesz 0.02 w umiejętności zielarstwo.
Po zmianie:
Zasianie jednego obszaru ziemi wymaga 1 energii.
Zebranie ziół z jednego obszaru ziemi kosztuje 1 energii. W zamian otrzymujesz 0.04 w umiejętności zielarstwo.


- Zmiana wzoru na produkcję ziół

Obecnie:
Ilość = podłoga(((wiek - 1) * pola) / modyfikator zioła * (1 + zielarstwo / 20))
Po zmianie:
Ilość = podłoga(((wiek - 1)) * pola / modyfikator zioła * tanh((zielarstwo)/2000) x 140

Współczynnik wynikający z wieku mnoży zbiory maksymalnie dziesięciokrotnie dla 22-26h.

modyfikator zioła:
illani = 1
illanias = 1,5
nutari = 2
dynallca = 2,5


- Podniesienie PD za zbieranie x2.5

Nowe PD dla ziół:
illani = 0,3125
illanias = 0,46875
nutari = 0,625
dynallca = 0,78125



2)    Zmiana cen zakupów nowych pól / usprawnień.

Obecnie:
1 obszar ziemi kosztuje 15 mithrilu * numer obszaru.
1 szklarnia kosztuje 1500 sztuk złota
1 system nawadniający kosztuje 1500 sztuk złota
1 konstrukcja na pnącza kosztuje 1500 sztuk złota
Po zmianie:
1 obszar ziemi kosztuje 1500 sztuk złota
1 szklarnia kosztuje 50 mithrilu * numer szklarni
1 system nawadniający kosztuje 50 adamantium * numer systemu
1 konstrukcja na pnącza kosztuje 50 kryształów * numer konstrukcji



3)   Po wybraniu specjalizacji, zielarz otrzyma za darmo 100 pól (bez jakichkolwiek ulepszeń).


4)    W trakcie zbiorów umiejętność będzie sprawdzana automatycznie co 1 akcję - ma to na celu zniwelowanie opłacalności zbieranie po 1 polu.


5)    Event zielarza.


Po przekroczeniu 2000 umiejętności zielarstwo, gracz może wybudować za 50.000 kryształów Szklarnię Królewską, a następnie zasadzić w niej magiczne nasiono.
Od momentu zasadzenia, raz na reset główny mamy możliwość podlania rośliny.
Jeżeli nie podlejemy rośliny między jednym resetem głównym a drugim, roślina automatycznie usycha.
W trakcie podlewania sprawdzana jest szansa zakwitnięcie rośliny, zgodnie ze wzorem:

Szansa na zakwitnięcie rośliny zwiększa się co reset o 1%  do maksymalnie 80%.
Szansa na uschnięcie zwiększa co podlanie o 5% do maksymalnie 20%.

W przypadku, gdy roślina uschnie mamy możliwość zbudowania nowej szklarni i podjęcia kolejnej próby (do momentu wyłonienia zwycięzcy eventu).

Zwycięzca eventu otrzymuje 10 AP oraz 200 nasion nutari w następnej erze. Otrzymuje też tytuł:

A) Królewskiego Ogrodnika
B) Tytuł zostanie wybrany przez władcę spośród propozycji nadesłanych przez graczy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości