04-09-2025, 14:36
Propozycje zmian w grze Amorion dotyczące klas walczących prezentują przemyślane i zbalansowane podejście do poprawy mechaniki rozgrywki, zwłaszcza w kontekście różnych stylów gry i taktyk. Przywrócenie 20% progu dla stosunku ataków 2:1 to rozsądny krok, który ujednolici zasady i uczyni walkę bardziej przewidywalną oraz sprawiedliwą, co szczególnie ułatwi nowym graczom adaptację w świecie gry.
Zmiany dotyczące podklas, pozwalające na wcześniejsze ich uruchamianie, mogą ożywić rozgrywkę i zwiększyć wybór taktyk, promując różnorodność i uatrakcyjniając rywalizację. Obniżenie bonusu złodziejstwa do uniku z x2 do x1 wydaje się dobrą propozycją, która zrównoważy przewagę tej klasy i zmusi graczy do bardziej strategicznego wykorzystania jej umiejętności.
Umożliwienie czarnoksiężnikowi umagiczniania ekwipunku na równi z magiem ma sens, bo odciąży mniejsze klany od konieczności wyznaczania dedykowanego rzemieślnika i pozwoli obu klasom czarującym konkurować na równych prawach. To zwiększy elastyczność rozgrywki i pozwoli na ciekawsze budowanie postaci.
Dodanie premii do uniku z czaru „Motyli taniec” opartej na szybkości gracza proponuję jako dobre zrównoważenie mocy czarujących, co może uatrakcyjnić ich styl walki i zachować spójność mechaniki. Ogólnie, wszystkie proponowane zmiany wskazują na chęć tworzenia bardziej wyważonej, satysfakcjonującej i różnorodnej rozgrywki, co jest ważne dla rozwoju i utrzymania zainteresowania graczy w Amorionie.
______________________________
https://www.medipakiet.pl/blog/anemia-ro...-leczenie/
Zmiany dotyczące podklas, pozwalające na wcześniejsze ich uruchamianie, mogą ożywić rozgrywkę i zwiększyć wybór taktyk, promując różnorodność i uatrakcyjniając rywalizację. Obniżenie bonusu złodziejstwa do uniku z x2 do x1 wydaje się dobrą propozycją, która zrównoważy przewagę tej klasy i zmusi graczy do bardziej strategicznego wykorzystania jej umiejętności.
Umożliwienie czarnoksiężnikowi umagiczniania ekwipunku na równi z magiem ma sens, bo odciąży mniejsze klany od konieczności wyznaczania dedykowanego rzemieślnika i pozwoli obu klasom czarującym konkurować na równych prawach. To zwiększy elastyczność rozgrywki i pozwoli na ciekawsze budowanie postaci.
Dodanie premii do uniku z czaru „Motyli taniec” opartej na szybkości gracza proponuję jako dobre zrównoważenie mocy czarujących, co może uatrakcyjnić ich styl walki i zachować spójność mechaniki. Ogólnie, wszystkie proponowane zmiany wskazują na chęć tworzenia bardziej wyważonej, satysfakcjonującej i różnorodnej rozgrywki, co jest ważne dla rozwoju i utrzymania zainteresowania graczy w Amorionie.
______________________________
https://www.medipakiet.pl/blog/anemia-ro...-leczenie/