Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czarnoksiężnik
#1
Cechy:
- Bazowy przyrost 10 pkt. energii na reset,
- Przyrost 0.3 pkt. energii na poziom,
- +1 pkt. do inteligencji za 1 AP,
- "Mroczna Magia" - każdy czar jakiego używa czarnoksiężnik staje się automatycznie przeklęty, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci: random 1 do poziom_postaci, omijając pancerz przeciwnika (działa tylko przeciw innym postaciom),
- Przekleństwo działa jak trucizna łowcy,
- Trening INT i SW w szkole po 0.2 pkt. energii,
- Bonus do uniku w wysokości 3/poziom,
Może korzystać z ekwipunku takiego jak mag, jednak ma możliwość umagiczniania wyłącznie kosturów i lasek.

W przeciwieństwie do maga, czarnoksiężnicy nie posiadają:
- Premii do uniku per level, hp z many, bonusów rasowych (hobbit, krasnolud) z szat dla maga oraz stałego przelicznika szybkości (z AP) jak mag.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości