Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
event bohatera + astralna machina
#1
Skoro i event bohatera padł, warto poświęcić mu kilka chwil. Mam obecnie dwie propozycje.

Propozycja numer jeden to 3 niewielkie zmiany:
- przesunąć start eventu na 170 dzień, lub niech bossowie będą obecni od początku gry, ale bez pozycji w rankingu/posągach.
- zmniejszyć siłę ataku postaci nr 1 do 55k
- dać bossom odporność na trucizny

Propozycja numer dwa to szereg zmian w evencie, który następnie może płynnie przechodzić w event astralnej machiny:

1. Według Wielkiej Księgi Bestyj, w innym wymiarze żyją istoty, które dysponują nie tylko ogromną mocą, ale i wiedzą - Devy. Być może uda kiedyś się je spotkać?
2. 170 dzień ery -> chciwy górnik w górach dokopał się do ogromnego skarbu [5/10mld?]. Niestety, właściciele skarbu, dwa demony zaczęły niszczyć Amorion [spawn 2 bossów].
3. Finał IA -> Nerph odpala możliwość spotkania Devy w innym wymiarze. Spotkanie z Devą nie owocuje jego złapaniem, niesie za sobą natomiast inne korzyści.

Jeżeli kowal spotka Devę, dostaje plany lepszego eq [wymagającego nowego rodzaju metalu].
Jeżeli hutnik spotka Devę, dostaje informacje, jak znaleźć wymagany przez kowala metal.
Jeżeli drwal spotka Devę, dostaje informacje o nowym gatunku drzewa, który może znaleźć w Lesie.
Jeżeli stolarz spotka Devę, dostaje plany lepszego eq [wymagającego nowego rodzaju drewna].
Jeżeli alchemik spotka Devę, dostaje plany nowej trucizny [wymagającej nowego rodzaju ziół].
Jeżeli zielarz spotka Devę, dostaje informacje, jak wyhodować nowe zioło.
Jeżeli górnik spotka Devę, dostaje informacje o nowym rodzaju kamieni szlachetnych, które znajdzie w górach, niezbędnych do późniejszej budowy astralnej machiny.
Jeżeli hodowca spotka Devę, dostaje spory zastrzyk znaków.

4. Pada jeden z Demonów.
5. Drugi wkurza się, zaczyna się odliczanie do końca Ery.
6. Napotkane Devy dają graczom plany zbudowania Astralnej Machiny.
7. Klan, który zbuduje Astralną Machinę jako pierwszy ratuje ludność Amorionu, demon zostaje uwięziony w starym Amorionie, ludność migruje do nowej krainy, koniec ery.


Szczegółowe wymagania co do budowy machiny oraz moc nowych przedmiotów jest do ustalenia.
#2
Co do bohatera:
Tak dla odporności na trucizny(zatruwanie broni, nie łowcy)
Tak dla zmniejszenia siły nr 1 postaci do 55k
Tak dla startu wcześniej 170 dzień, po prostu tym razem ruszyć fabularnie jak było w planach i wyjdzie dobrze.

Poza tym podniósłbym HP postaciom z 3x może 4x oraz rozważył inny przelicznik wymian map.(tańszy)

Co do AM, wrzuciłbym na zwykłe propozycje by gracze się wypowiedzieli Smile
#3
Wrzucone:
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=2072
#4
Zmiany które będą poddane głosowaniu:
  1. Przesunięcie startu eventu na 170 dzień ery.
  2. Zmniejszenie siły ataku bossa nr 1 do 55k.
  3. Dodać bossom odporność na trucizny.
  4. Dodać regenerację wszystkich punktów życia przez bossów po każdej walce*.
* Zapobiega podkradaniu SSa po tym jak gracz X zbił HP na niski poziom + zapobiega biciu jednego bossa przez pół amo

Temat AM to osobny temat. Tak samo jak temat rozbudowy SSa (powiązany temat: http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=2006)

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to ma 24h na przedstawienie ich. Po tym czasie rozpoczniemy głosowanie.
#5
Brakuje hp, ale nr 4 przedłuży nam erę o ponad 10 do może 30+ dni erę.
Starego SS'a dało się kraść, i chyba motyw jest że kraina bije potworka, fabularyzacja eventu też była, tylko robiła się o braki czasowe pewnych Graczy (przykład ankieta).
#6
Zipo bił kilka godzin SSa, na kilku/kilkunastu tysiącach HP chciał go ubić Lethos, a jednak to Zipo ugrał event po tym jak go ubił. Cokolwiek tam był za mechanizm, zablokował możliwość podkradnięcia SSa, który był na mniejszej ilości HP niż powinien w trakcie walki. Przecież to absurdalne, by w finalnym evencie, do którego woje przygotowywują się całą erę, podczas rozpoczęcia pierwszej walki gracz mógł walczyć przeciw strażnikowi skarbu, który ma 1 HP, bo reszta graczy zbiła do takiego poziomu Big Grin
#7
Nerph to tłumaczył na którymś startowym temacie, i generalnie to działało że dało się go "dobić" od początku istnienia SS'a, różnica jest taka, że Lethos musiał nie kliknąć nagrody, dlatego nie wygrał. (jeden z pierwszych tematów w RK)

I realistycznie jest to mało absurdalne gdy kraina posiada jednego wroga, tak jak wszyscy chcielibyśmy ubić Gracza ID XXXX to on się nie leczy co walkę lub każdy nie walczy z inną instancją tego gracza.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości