Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paladyn
#1
Paladyn to święty rycerz, któremu nie straszne jest żadne zło tego świata. Boska przychylność chroni paladyna oraz nadaje mu specjalne moce, które może wykorzystać do pomocy innym lub do wypełniania złej woli swojego bóstwa.
W walce nieznacznie ustępuje wojownikowi w opanowaniu sztuki wojennej, jednak posiada kilka przydatnych atutów. Paladyni to osoby dumne, odważne i gotowe do poświęceń. Ich bóstwa opiekuńcze to najczęściej Karserth oraz Tartus, charakteryzujący się niemalże przeciwnymi cechami. Paladyni, którzy zdecydowali się kroczyć ścieżką zła, nazywani są mrocznymi paladynami.
Paladynami mogą zostać jedynie ludzie, którzy chcą poświęcić swe życie na sługę jednemu z bóstw.

Cechy:
- Bazowy przyrost 10 pkt. energii na reset,
- Przyrost 0.3 pkt. energii na poziom,
- -0.5 pkt. do przyrostu inteligencji za 1 AP,
- Klasa dostępna tylko dla przedstawicieli rasy ludzkiej,
- Koszty leczenia oraz wskrzeszenia w szpitalu miejskim zmniejszone o połowę,
- "Boskie względy": dodatkowy przyrost w postaci 10 punktów wiary dziennie,
- "Święta determinacja": dodatkowy przyrost w postaci 9 Astralnych Punktów na poziom, począwszy od 250 poziomu,
- Ograniczenie charakteru postaci do Anielskiego oraz Diabolicznego,
Błogosławieństwa mają w przypadku paladyna dwuipółkrotnie większą siłę, ale też kosztują dwukrotnie większą ilość punktów wiary.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości