Liczba postów: 161
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Obecnie kowal i stolarz za zepsuty eq dostają 0 PD i niewielką liczbę umiejętności. W efekcie powstaje konflikt interesów między rzemieślnikami z ambicjami na event oraz walczącymi, którzy potrzebują dobrego ekwipunku.
Proponuję, by dostawali one taką samą liczbę umiejętności niezależnie od sukcesu/porażek, przy zachowaniu 0 PD przy porażce - podobnie, jak działa alchemik.
Dodam, że alchemik jest premiowany za przejście na wyższy poziom mikstury, gdzie kowalowi i stolarzowi de facto opłaca się kuć/strugać przedmioty na pierwszym poziomie.
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Bez znaczenia. Nie mając umki na 100% i tak nie sięgają na tyle lepszego ekwipunku by zwracać na to uwagę. Sam pomysł pojawił się tylko dzięki hutnikowi, który zapewnia obecnie wystarczająco surowców by myśleć na ścinaniem skoków. Z opłacalnością poza 1 PD na sztuce, to kwestia rozrzutu wypadania specjalnych przedmiotów. Łatwiej trafić lub spudłować wszystko na wysokich poziomach niż na przedmiotach poziomu 1.
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Podzielam zdanie Zielmitra, nie wiem czy jest to konieczne, od pewnego poziomu ekwipunku (dla zbroi jeszcze niższego) kowal ma mniejszy zasięg niż możliwe maksy, nawet gdy posiada 100% umiejki. Dzięki temu jak hutnik wygląda, kilku kowali może kuć 24/7 ekwipunek na wyższych poziomach, gdzie do maksa im trochę brakuje. Wydaje mi się to zbędne. Z drugiej strony tak jak piszesz alchemik czy hodowca dostają skilla za nieudane akcje, tylko PD brak
Liczba postów: 161
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Powiem tak:
za dobry item lvl 1 dostaje 0.02 umki
za zepsuty item lvl 1 dostaje 0.02 umki
za dobry item lvl 100 dostaje 80x0.02 umki
za zepsuty item lvl100 dostaje 0.02 umki
Jak dla mnie wystarczy dopisać mnożnik przy poziomach wyższych niż 1.
Regularnie w trakcie ery są sytuacje, gdzie max na dany poziom jest wykuty, ale kowal musi czekać z kuciem na wyższy poziom, bo nie ma jeszcze umiejki.
Liczba postów: 280
Liczba wątków: 66
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
W praktyce kowale grają tak, że nie ma tych nieudanych prób, jedynie exp różnie wpada zależnie od itemow z bonusem.