RASY
(aktualizacja 26.08.2019)
Człowiek:
"Pojętny uczeń": +5% do zdobywanego doświadczenia na arenie
Możliwość wyboru profesji(poza magiem)
8 HP co poziom
Premia do górnictwa w wysokości szybkość/25 (liczona bez talizmanu)
Stolarstwo: 3
Startowe HP: 60
Walka bronią: 2
Strzelectwo: 2
Rzucanie czarów: 2
+2.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+2.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole w zależności od wybranej profesji:
Specjalizacja Siła:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Wytrzymałość:
0.3 energii za 0,05 siły
0.3 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Zręczność:
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Szybkość:
0.3 energii za 0,05 siły
0.3 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Elf
"Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many
"Talent magiczny": +10% do mocy umagicznianych przedmiotów
"Talent magiczny": +10% do doświadczenia zdobywanego podczas umagiczniania przedmiotów
Premia rzemieślnika do zielarstwa w wysokości inteligencja/45
8 HP co poziom
Zręczność: 10
Rzucanie czarów: 5
Strzelectwo: 10
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+4.0 do zręczności
+3 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Krasnolud
"Gruboskórność": krasnolud, który nie jest rzemieślnikiem zdobywa 15 punktów życia przy awansie na następny poziom
Krasnolud-wojownik, korzystając z broni do walki wręcz, otrzymuje dodatkową premię + 50% do ataku broni (mnożona jest wyłącznie wartość ataku broni, zaokrąglenie w dół)
Uzyskuje dodatkowe 50% premii z krasnoludzkiej szaty maga
12 HP co poziom rzemieślnika
15 HP co poziom klasy nierzemieślniczej
Wytrzymałość: 10
Kowalstwo: 3
Górnictwo: 10
+3.5 do siły
+3 do wytrzymałości
+2 do zręczności
+2 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Hobbit
"Szczęście bohaterów": +10% do zdobywanego złota na arenie
"Drobny cel": losowa premia (3-5) do uniku przy awansie na następny poziom postaci
Uzyskuje dodatkowe 50% premii z hobbickiej szaty maga.
Hobbit/złodziej ma 50% więcej premii do uniku ze złodziejstwa.
6 HP co poziom
Siła woli: 10
Zielarstwo: 20
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+3.5 do zręczności
+2 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Jaszczuroczłek
"Dziedzictwo kniei": całkowita odporność na trucizny
"Rytuał": 5% odporności na obrażenia magiczne
"Urodzony łowca": Siła trucizny jaszczuroczłeka-łowcy jest zwiększona o 50% (poziom / 2)
10 HP co poziom
Siła: 10
Unik: 15
Drwalnictwo: 10
+3 do siły
+3.5 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3 do szybkości
+1.5 do inteligencji
+1.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Gnom
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,4*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do stolarstwa w wysokości 0,6*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do drwalnictwa w wysokości 0,7*LVL. (z której tylko 0,1*LVL wlicza się do wzoru na event drwala)
Gnom mag uzyskuje co poziom 1-3 RC na każde rozpoczęte 50 poziomów (1-3 na poziomach 1-50, x2 na 51-100, x3 na 101-150 itd).
5 HP co poziom
Inteligencja: 10
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+1.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2,5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Wampir
Jedynie 50% wampiryzmu wlicza się do trafienia w PvM
w PvP bonus do trafienia = wampiryzm * poziom / 320.
Atak wampirzy
Wampir nie traci doświadczenia wskrzeszając się w szpitalu.
Możliwość odprawiania wampirzego rytuału w Świątyni. (max_bless = 9*poziom_postaci)
Zwiększenie limitu trzymanych punktów Kradzieży/Wampiryzmu z 100 na 200.
10 HP co poziom
Unik: 5
Startowe HP: 30
Alchemia: 3
Startowe punty wampiryzmu: 5
+3 do siły
+2 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3.5 do szybkości
+2 do inteligencji
+1.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
(aktualizacja 26.08.2019)
Człowiek:
"Pojętny uczeń": +5% do zdobywanego doświadczenia na arenie
Możliwość wyboru profesji(poza magiem)
8 HP co poziom
Premia do górnictwa w wysokości szybkość/25 (liczona bez talizmanu)
Stolarstwo: 3
Startowe HP: 60
Walka bronią: 2
Strzelectwo: 2
Rzucanie czarów: 2
+2.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+2.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole w zależności od wybranej profesji:
Specjalizacja Siła:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Wytrzymałość:
0.3 energii za 0,05 siły
0.3 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Zręczność:
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Specjalizacja Szybkość:
0.3 energii za 0,05 siły
0.3 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Elf
"Talent magiczny": +10% do maksymalnych punktów many
"Talent magiczny": +10% do mocy umagicznianych przedmiotów
"Talent magiczny": +10% do doświadczenia zdobywanego podczas umagiczniania przedmiotów
Premia rzemieślnika do zielarstwa w wysokości inteligencja/45
8 HP co poziom
Zręczność: 10
Rzucanie czarów: 5
Strzelectwo: 10
+2 do siły
+2 do wytrzymałości
+4.0 do zręczności
+3 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Krasnolud
"Gruboskórność": krasnolud, który nie jest rzemieślnikiem zdobywa 15 punktów życia przy awansie na następny poziom
Krasnolud-wojownik, korzystając z broni do walki wręcz, otrzymuje dodatkową premię + 50% do ataku broni (mnożona jest wyłącznie wartość ataku broni, zaokrąglenie w dół)
Uzyskuje dodatkowe 50% premii z krasnoludzkiej szaty maga
12 HP co poziom rzemieślnika
15 HP co poziom klasy nierzemieślniczej
Wytrzymałość: 10
Kowalstwo: 3
Górnictwo: 10
+3.5 do siły
+3 do wytrzymałości
+2 do zręczności
+2 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Hobbit
"Szczęście bohaterów": +10% do zdobywanego złota na arenie
"Drobny cel": losowa premia (3-5) do uniku przy awansie na następny poziom postaci
Uzyskuje dodatkowe 50% premii z hobbickiej szaty maga.
Hobbit/złodziej ma 50% więcej premii do uniku ze złodziejstwa.
6 HP co poziom
Siła woli: 10
Zielarstwo: 20
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+3.5 do zręczności
+2 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.2 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.4 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Jaszczuroczłek
"Dziedzictwo kniei": całkowita odporność na trucizny
"Rytuał": 5% odporności na obrażenia magiczne
"Urodzony łowca": Siła trucizny jaszczuroczłeka-łowcy jest zwiększona o 50% (poziom / 2)
10 HP co poziom
Siła: 10
Unik: 15
Drwalnictwo: 10
+3 do siły
+3.5 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3 do szybkości
+1.5 do inteligencji
+1.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.2 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Gnom
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do alchemii w wysokości 0,6*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do kowalstwa w wysokości 0,4*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do stolarstwa w wysokości 0,6*LVL.
Jako rzemieślnik uzyskuje premię do drwalnictwa w wysokości 0,7*LVL. (z której tylko 0,1*LVL wlicza się do wzoru na event drwala)
Gnom mag uzyskuje co poziom 1-3 RC na każde rozpoczęte 50 poziomów (1-3 na poziomach 1-50, x2 na 51-100, x3 na 101-150 itd).
5 HP co poziom
Inteligencja: 10
+1.5 do siły
+2.5 do wytrzymałości
+2.5 do zręczności
+1.5 do szybkości
+2.5 do inteligencji
+2,5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.3 energii za 0,05 wytrzymałości
0.3 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli
Wampir
Jedynie 50% wampiryzmu wlicza się do trafienia w PvM
w PvP bonus do trafienia = wampiryzm * poziom / 320.
Atak wampirzy
Wampir nie traci doświadczenia wskrzeszając się w szpitalu.
Możliwość odprawiania wampirzego rytuału w Świątyni. (max_bless = 9*poziom_postaci)
Zwiększenie limitu trzymanych punktów Kradzieży/Wampiryzmu z 100 na 200.
10 HP co poziom
Unik: 5
Startowe HP: 30
Alchemia: 3
Startowe punty wampiryzmu: 5
+3 do siły
+2 do wytrzymałości
+3 do zręczności
+3.5 do szybkości
+2 do inteligencji
+1.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.2 energii za 0,05 siły
0.4 energii za 0,05 zręczności
0.4 energii za 0,05 wytrzymałości
0.2 energii za 0,05 szybkości
0.3 energii za 0,05 inteligencji
0.3 energii za 0,05 siły woli