01-01-2024, 20:46
W 2021 roku Zielmitr podjął następujący temat:
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1994
Przeprowadzono głosowanie:
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1999
Jak się stosunkowo niedawno okazało, zmiana ta choć przegłosowana, nie została wprowadzona pełnym zakresie.
Aktualny rozkład szans dla gór wygląda następująco:
Rzucamy kością 20 ścienną:
25% - nic nie znajdujemy
10% - ciekawostka ze świata gry
5% - walka z potworami, z których najsłabszy jest Szczurołak a najsilniejszy Nekromanta
10% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
5% - niewielkie ilości nutari
5% - niewielkie ilości dynallca
10% - niewielkie ilości meteorytu
10% - ruda miedzi lub żelaza, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - złoto, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
Aktualny rozkład szans dla lasu wygląda następująco:
Rzucamy kością 20 ścienną:
35% - nic nie znajdziemy
5% - walka z potworami, przeciwnicy są zwykle dużo bardziej wymagający od tych w Górach
15% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
10% - niewielkie ilości nutari
10% - niewielkie ilości dynallca
5% - niewielkie ilości złota
5% - drewno sosonowe, 100% szans na PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
Czy należy zrównać szansę na PD w górach i lesie? Czy należy postąpić podobnie w przypadku potworów? Zapraszam do dyskusji.
Dodatkowo, wpadłem na pomysł, by w trakcie zwiedzania gór/lasu można było znaleźć fragmenty wierszy-zagadek. Za rozwiązanie znalezionej w ten sposób zagadki gracza czekałaby nagroda - względnie można by połączyć to z fabułą.
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1994
Przeprowadzono głosowanie:
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1999
Jak się stosunkowo niedawno okazało, zmiana ta choć przegłosowana, nie została wprowadzona pełnym zakresie.
Aktualny rozkład szans dla gór wygląda następująco:
Rzucamy kością 20 ścienną:
25% - nic nie znajdujemy
10% - ciekawostka ze świata gry
5% - walka z potworami, z których najsłabszy jest Szczurołak a najsilniejszy Nekromanta
10% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
5% - niewielkie ilości nutari
5% - niewielkie ilości dynallca
10% - niewielkie ilości meteorytu
10% - ruda miedzi lub żelaza, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - złoto, mamy 20% szans większy skarb i PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
Aktualny rozkład szans dla lasu wygląda następująco:
Rzucamy kością 20 ścienną:
35% - nic nie znajdziemy
5% - walka z potworami, przeciwnicy są zwykle dużo bardziej wymagający od tych w Górach
15% - niewielkie ilości illani
10% - niewielkie ilości illanias
10% - niewielkie ilości nutari
10% - niewielkie ilości dynallca
5% - niewielkie ilości złota
5% - drewno sosonowe, 100% szans na PD w wysokości (poziom postaci x 50 + random(1,100))
5% - zagadki, o ile mamy punkty mostów
Czy należy zrównać szansę na PD w górach i lesie? Czy należy postąpić podobnie w przypadku potworów? Zapraszam do dyskusji.
Dodatkowo, wpadłem na pomysł, by w trakcie zwiedzania gór/lasu można było znaleźć fragmenty wierszy-zagadek. Za rozwiązanie znalezionej w ten sposób zagadki gracza czekałaby nagroda - względnie można by połączyć to z fabułą.