29-01-2018, 00:19
1. Człowiek mag stracił swój główny atut w postaci szybkiego ekspa, przez to przestał być ciekawy i raczej poza wyjątkami mało kto nim gra. Proponuję by dać mu możliwość wybierania profesji, jak innym klasom na człowieku. Wtedy człowiek będzie miał tańsze treningi 1 wybranej cechy i 5% ekspa, elf lepsze eq, a hobbos uniki.
2. Kraś mag- każde 5k many dawałoby mu zmniejszenie otrzymanych dmg o 1%. Byłby alternatywny build dla tanków inny niż *a nawalę 1241341212 defa*
3. Jaszczur mag- dodanie cechy "magia natury": za każde x poziomów przeciwnik otrzymuje 1% kary do szybkości(w PvE i PvP)
4. Wampir mag- dodanie cechy "magia krwi": za każde x poziomów wampir otrzymuje 1% bonusu do szybkości liczonego od szybkości przeciwnika.
Ostatnie 2 rasy są słabe względem apków, a takie coś może ich uatrakcyjni, a nie chciałbym, aby ich bonusy były kalkami innych. Nie podaję sztywnych wartości, że ma być np. 10 poziomów, bo to nie chodzi o przelicznik już teraz, a samą propozycję i dyskusję nad nią
2. Kraś mag- każde 5k many dawałoby mu zmniejszenie otrzymanych dmg o 1%. Byłby alternatywny build dla tanków inny niż *a nawalę 1241341212 defa*
3. Jaszczur mag- dodanie cechy "magia natury": za każde x poziomów przeciwnik otrzymuje 1% kary do szybkości(w PvE i PvP)
4. Wampir mag- dodanie cechy "magia krwi": za każde x poziomów wampir otrzymuje 1% bonusu do szybkości liczonego od szybkości przeciwnika.
Ostatnie 2 rasy są słabe względem apków, a takie coś może ich uatrakcyjni, a nie chciałbym, aby ich bonusy były kalkami innych. Nie podaję sztywnych wartości, że ma być np. 10 poziomów, bo to nie chodzi o przelicznik już teraz, a samą propozycję i dyskusję nad nią