Liczba postów: 80
Liczba wątków: 15
Dołączył: Nov 2018
Reputacja:
0
(04-12-2018, 18:16)Nithrom napisał(a): Walczę o to już od kilku er. Osobiście przestałem już wierzyć w to, że będzie to wprowadzone. Jeszcze przez płot przeskocz i może Nobla dostaniesz...
Wątek usprawnień podbijam. Są wręcz niewyobrażalnie i niezbędnie potrzebne! Nowa Era będzie bez nich smutnym i szarym kieratem bezsensownej klikaniny dla alchemików i kowali przede wszystkim.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
1
17-02-2019, 02:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2019, 22:31 przez amorek.)
Wykodziłem drobne usprawnienie dopóki Neph się tym nie zajmie
https://chrome.google.com/webstore/detai...kccabahgfi
Mam nadzieje, że QoL improvement nie przysporzy mi bana
Ficzery:
1) Pod każdym przedmiotem i miksturą w zakładce ekwipunek znajdziecie dodatkowy link "Oddaj do klanu".
Jeśli macie 1 przedmiot tego typu, to akcja jest natychmiastowa, w przeciwnym wypadku otworzy się okienko potwierdzające ilość. Można też kliknąć z shiftem żeby przekazać wszystko bez potwierdzenia.
2) Pod przedmiotami, obok linku "sprzedaj wszystko ..." znajdziecie też link "oddaj wszystko do klanu" który przekaże wszystkie przedmioty/mikstury do klanu.
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
2
A coś co będzie działać nie tylko w jedną stronę i tylko do klanu? Aby móc zaznaczać i wysyłać komuś dużą ilość przedmiotów oraz wyciągać z klanu więcej niż 1 rzecz naraz. No i to samo tyczy się sprzedaży - bez klikania każdego rodzaju osobno, a móc zaznaczyć połowę przedmiotów i sprzedać.
Jednak jako alchemik, niewiele potek wrzucam do klanu. Bo i wyciąganie ich zajmuje równie dużo czasu. Toteż przesyłam je od razu do osób, które ich potrzebują. I zwykle jest tego... ogrom. I drugi ogrom sprzedaje w ekwipunku, ale też nie chce sprzedawać wszystkiego na raz.
~ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni. ~
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 15
Dołączył: Nov 2018
Reputacja:
0
Może jednak warto poczekać na oficjalne usprawnienie...
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
1
(25-02-2019, 01:06)Arana napisał(a): A coś co będzie działać nie tylko w jedną stronę i tylko do klanu? Aby móc zaznaczać i wysyłać komuś dużą ilość przedmiotów oraz wyciągać z klanu więcej niż 1 rzecz naraz. No i to samo tyczy się sprzedaży - bez klikania każdego rodzaju osobno, a móc zaznaczyć połowę przedmiotów i sprzedać.
Jednak jako alchemik, niewiele potek wrzucam do klanu. Bo i wyciąganie ich zajmuje równie dużo czasu. Toteż przesyłam je od razu do osób, które ich potrzebują. I zwykle jest tego... ogrom. I drugi ogrom sprzedaje w ekwipunku, ale też nie chce sprzedawać wszystkiego na raz.
Zaktualizuj, proszę, wtyczkę, dodałem kilka usprawnień do mikstur/ekwipunku
Co do klanowych okienek, to nie mam za bardzo uprawnień żeby coś wyciągać z klanu, więc nie mogę wiele zdziałać
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
2
~ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni. ~
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Nie żebym się czepiał, ale "§ 5. Bezwzględnie zabrania się korzystania z czarnej magii (wykorzystywania błędów oraz luk w grze, stosowania programów do automatyzacji gry) jak również nawiedzania innych postaci (włamywania się na cudze konto).", dodatek modyfikuje wygląd gry w celu zautomatyzowania wrzucania mikstur do klanu. Czy jeśli ktoś zrobi dodatek, który będzie miał opcję naprawy eq i leczenia gracza po walce to będzie to w porządku? Wszakże "za kulisami" działanie jest takie samo..
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
1
(12-03-2019, 00:11)neherignus napisał(a): Nie żebym się czepiał, ale "§ 5. Bezwzględnie zabrania się korzystania z czarnej magii (wykorzystywania błędów oraz luk w grze, stosowania programów do automatyzacji gry) jak również nawiedzania innych postaci (włamywania się na cudze konto).", dodatek modyfikuje wygląd gry w celu zautomatyzowania wrzucania mikstur do klanu. Czy jeśli ktoś zrobi dodatek, który będzie miał opcję naprawy eq i leczenia gracza po walce to będzie to w porządku? Wszakże "za kulisami" działanie jest takie samo..
Nieładnie tak zaczynać zdania od kłamstewka, czepiaj się śmiało
W każdym razie ta dyskusja zmierza do sporu o definicję automatyki
Dla mnie jest to całkowite wykluczenie interakcji gracza z danej czynności, np. leczenie i naprawa eq. po walce, tak jak mówiłeś, byłoby automatyzacją.
Mikstury nie są automatycznie wrzucane do klanu, gracz dysponuje interfejsem, żeby zrobić to wygodniej, ale dalej manualnie.
To jest linia, której nie przekraczałem, żeby nie naruszyć regulaminu w moim jego rozumieniu.
Temat jest rozmyty i można by tu dyskutować godzinami i dostać bana niezależnie od "wyniku" tej debaty, dlatego zapytałem Nerpha.
Zobaczę co powie.
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Moja wiadomość była trochę z przymrużeniem oka, ale fakt jest taki, że wtyczka może ułatwiać robienie na amo każdych czynności. Czy to jest już zabronione? Bo jeśli chodzi o bycie "user friendly", to wszelakie małe usprawnienia byłyby fajnym dodatkiem, ale powinny być w kodzie gry (wiadomo, ludzie różne przeglądarki maja itd.)
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
2
Wtyczka się sprawdza, ale mimo wszystko... Dobrze byłoby, aby takie usprawnienia były dla wszystkich.
Dlatego ponawiam przypomnienie
~ Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni. ~
|