Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lista zmian na XXI erę
#21
Nie jesteś przyzwyczajony do tematu rzemieślnika stąd, Twoje wątpliwości.
Doświadczenie z rudy wykopanej jest podane za 1 sztukę, porównując do zielarza to ma 3 więcej za sztukę niż on za 1 ziółko.
Za 1 energii wykopujesz więcej im więcej masz umiejki, więc za 300 energii jak masz w miejskiej kopalni surowce wykopiesz więcej i dostaniesz więcej doświadczenia.
Odpowiedz
#22
(06-01-2021, 14:57)Zielmitr napisał(a): Nie jesteś przyzwyczajony do tematu rzemieślnika stąd, Twoje wątpliwości.

Nie trzeba być doświadczonym rzemem by widzieć brak logiki w tym, że hutnik jedyny exp powiązany z umiejką ma z kopania w kopalni
Odpowiedz
#23
Zielarz istnieje pewnie od początków valheru, a jedyny exp powiązany z umiejką ma z zbierani z pól.
Odpowiedz
#24
Ale to nie jest powód żeby powtarzać to rozwiązanie.
Odpowiedz
#25
Czy ktoś pokusi się o poparcie tezy jakimiś liczbami? Naprawdę uważam, że droga do ewentualnych poprawek jest otwarta, ale powinna wynikać z jakiejś weryfikowalnej argumentacji? Bo jeśli nie, to przecież nowa era również pozwoli zweryfikować racje.
Odpowiedz
#26
Jeśli prośba o wyliczenia tyczy się barbarzyńcy to chętnie się nimi podzielę bo unik na obrażenia magiczne w postaci 30% jest op ( plus 50% za zwykły unik , 75% za potrzebę krytyka do zranienia, a jak jaszur to pewnie pierwsze dwa krytyki nie wchodzą wiec 50% że krytyk zrani) co razem daje 4.5%  na zranienie przy stosunku walk 1 do 2 przy tej samej jakości postaci, do jakiś 10-15% szans na trafienie jaszczura.

Czy zmian u kowala nie powinna tyczyć się też stolarza?
Odpowiedz
#27
W takim razie co chciałbyś zmienić w klasie barbarzyńcy?
Pisząc , że barb na 300 lvlu ma 30 % szansy na unik ataku magicznego to nie argument na to żeby go osłabiać.
Ostatnie igrzyska pokazaly , że jaszczur barb wcale nie jest taki kozak , chyba nawet w pierwszej 5 żadnego nie było, a z tego co pamiętam mag się znalazl. Nie trzeba nowej ery żeby potwierdzić , że nie jest jakoś przesadnie mocny.
Teraz będziemy mieli czarnoksiężnika, który ma jeszcze więcej dmg i fajnie byłoby mieć na niego przyzwoitą kontrę.
Odpowiedz
#28
Przepraszam bardzo, byłem piąty ex aequo z Ogórem.
Odpowiedz
#29
Właśnie tą niesymetryczność względem wojownika w uniku bym zmienił, bo nie widzę sensu w ścianie nie do przejścia, na coś bardziej uniwersalnego (najłatwiej zamienić 10 na 12 od obrony na 200-300)
Swoją drogą z najpierw doszedł czar zdejmujący unik wszystkim do 0, przez co barb stracił swoją wyjątkowość, a następnie zwiększenie progów uników, bo wyszło że jest ich za dużo...
Odpowiedz
#30
Pewne rzeczy ciężko oceniać przez pryzmat testowej ery, frekwencję mamy taką sobie, aktywność także, przy szczodrej ocenie jedziemy na 50% mocy przerobowych amo gospodarki.

Poprawki do tego co jest bym zaproponował:

Góry(zwiedzanie)
-Zwiększyć przedział randomu z które są losowane rudy/wegiel/exp w górach
dla 80% z 1-5 razy lvl do 6-10 razy lvl
dla 20% z 10-25 razy lvl do 20-25 razy lvl

Kopalnia w mieście
-Dodać do wzoru na surowce stałą wartość między 50 a 100 razy ilość licencji i to razy ilość dni(zależnie jak się wyśle geologa)

Huta miejska
-Obniżyć koszty rozbudowy z (1000, 5000, 20000, 60000, 120000) na (1000, 5000, 10000, 20000, 40000)

Czarnoksiężnik
-dodać premię do uniku 3*poziom

Mag
Zmniejszyć koszt umagicznienia kostura z 5 PM na 2 PM

Klan
-Zmienić koszt sali tradycji  5000000 sztuk złota, 40000 brył adamantium oraz 600 kawałków meteorytu na
5000000 sztuk złota, 20000 kryształów oraz 600 kawałków meteorytu



Do zastanowienia się:

Dodanie nowych przedmiotów z gór dla brakujących profesji rzemieślniczych. Nazw nie proponuję ale bonusy skłaniałbym się do:
Kowal (+5% do wartości smoczych przedmiotów)
Stolarz (+5% szans do udane wytworzenia łuku lub strzał)
Alchemik(+5% do tworzenia dodatkowych mikstur)
Hodowca(-50% do nieudanych rozmnożeń)
Zielarz(+5% do zebranych ziół)
Hutnik(+5% do znalezionych rud przez geologa)

Nie twierdzę, że wszystkie bonusy są super i poprosiłbym o przeczytanie najpierw co dokładnie rozumiem pod tymi określeniami:
Kowal, zasada działania obecnych hybryd. Tam występuje po wylosowaniu wartości przedmiotu mnożenie zależnie przez bonus hybrydy. Przykład kowal wykułby zbroje poziom 10 +500 smoczą, ale z przedmiotem specjalnym wyszłaby +525. Maxy przedmiotów się nie zmieniają. Ułatwia robienie dobrego eq i przyspiesza go w późniejszych etapach gry.

Stolarz przyjąłbym jakiś pomysł na przydatny bonus dla tej profesji które ma zastosowanie lub daje bonus do doświadczenia?

Alchemik, posiada mechanikę tworzenia dodatkowych miksturek zależnie od umiejętności i tą by właśnie mechanikę wzmacniał przedmiot.

Hodowca może złej nazwy użyłem ale chodzi o fakt jak rozmnaża się chowańce np. 100 razy i wyhodowałeś np. 90 chowanców tutaj wyhodowałby hodowca teraz po zmianie 95 zamiast 90. Broń Boże to nie jest że nie mając hodowli/blessa na progi i z przedmiotem ma się 50% szans, że się uda.

Zielarza nie trzeba tłumaczyć, z hutnikiem można zmienić na 5% więcej surowców wykopanych za akcję.


Apteka
Zwiększyć ilość mikstur oraz dodać mikstury na zdrowie/manę poziomów 60/80/100

Las/góry
Zwiększyć na podobnej zasadzie jak rudy ilość ziół znajdowanych.

Drwal
Pomyśleć o obniżeniu kosztów licencji.

Hutnik i exp za przetapianie, jeśli dodać go to postulowałbym nad ograniczeniem się do zakresu 1-5 expa za akcję.
Na jeden punkt energii hutnik wykonuje 10 akcji. Jeśli da się więcej expa niż uzyskują inne profesję może powrócić optymalizowanie sobie expienia u części rzemieślników tak jak kiedyś było fragowanie lub podkładki u rzemków.
Co zaboli i hutnika i klany.


Czarnoksiężnik i umagicznianie kosturów/lasek, tutaj albo bym zmniejszył koszty magowi albo dodał czarnoksieżnikowi.


Barbarzyńca raczej nie ruszałbym jego unikania ciosów magicznych. Na samej zmianie liczenia obrony i tak dostanie w kość względem tej ery.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości