Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Budynek klanowy] Bimbrownia
#1
Mag pije manę, złośliwi mówią że to denaturat, ale strach powiedzieć to głośno, bo można oberwać kulą ognia po zadku. Ale do rzeczy. Skoro jest pracownia uzdrowiciela, która pozwala regenerować hp miksturami w klanie bez ich pobierania, to myślę że powinna być też analogiczna opcja pod manę, dlatego proponuję wprowadzenie budynku klanowego "Bimbrownia" albo "Pracownia alchemiczna" lub nazwać to jakkolwiek inaczej.

Koszta analogiczne jak do pracowni uzdrowiciela, nie ma sensu ich zmieniać, skoro budynek ma mieć dokładnie takie samo zastosowanie, czyli 1kk złota i 2k mithrilu.
#2
Pracownia uzdrowiciela
Możliwość darmowego leczenia, mikstury silniejsze o 20%.
Koszt: 100000 sztuk złota oraz 2000 sztuk mithrilu

Pomyliłeś się w kosztach - jak wyżej wkleiłam, to 100k złota i 2k mithrilu. Wink

Fajny pomysł. Rozumiem, że też miałby dawać 20% silniejsze mikstury?
Magowie nie musieliby mieć dostępu do magazynu z potkami i je brać do siebie, ani podczas expienia przechodzić do ekwipunku, w celu odnowienia many, a zrobiliby to podczas leczenia.

Z tego co pamiętam w propozycjach na forum toczyła się dyskusja nad poprawnością działania tego budynku. Że jest nieefektywna.
Znalazłam temat: http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1759
#3
To czy będą one o 20% mocniejsze, to bez znaczenia. I tak, jest nieefektywna, ale jeżeli alchemik będzie mógł wrzucić w klan wszystkie swoje mikstury, jak zaproponowałem w innym temacie, to nie będzie to aż tak bolesne.

Żeby było to efekty, to budynki musiałyby działać na tej zasadzie, że nie pobierają mikstur z klanu, tylko każda dodana mikstura zwiększa ogólną pulę hp do zregenerowania, obecnie jak masz do zregenerowania 1hp, a w klanie są tylko misktury o mocy załóżmy 200, to zmarnuje się taka mikstura.
#4
Pomysł niby ok chociaż... magiem i tak gra się wyjątkowo przyjemnie w porównaniu do innych walczących. Generalnie niby nie mam nic przeciwko, ale chyba mamy ważniejsze rzeczy do zrobienia/omówienia.
#5
Zdecydowanie przywołuję tutaj mój temat podlinkowany przez Aranę, by to była taka studnia, z której można pić (zarówno mikstury na hp, jak i na manę). Nie dość, że nie będą się marnowały mikstury, gdy wypije się w momencie braku 1hp / 1many, to będzie wygodniej dla magów uzupełniać manę.

Ponadto prosiłbym kogoś walczącego o sprawdzenie czy pracownia alchemiczna w ogóle działa. Jakiś czas temu zakładałem buga, ale nie było żadnego odzewu
http://amorion.pl/forum/showthread.php?tid=1921
#6
Zgadzam się z Neherem co do powyższego.
#7
nie widzę problemu z dodaniem nowego budynku
Angel
#8
To również temat już dawno przegadany. Czekamy na rozpoczęcie głosowania.
#9
Zapraszam do tematu z głosowaniem nad zmianami:
  1. Dodanie budynku klanowego jakim jest "Pracownia alchemiczna" z analogicznym opisem jak "Pracownia uzdrowiciela" oraz takimi samymi kosztami wybudowania
  2. Optymalizacja działania "Pracownii alchemicznej" oraz "Pracowni uzdrowiciela". Mikstury na hp oraz manę w klanie tworzą studnię (pulę) punktów życia/many, którą mogą wyleczyć/odnowić by efektywnie czerpać korzyści z wyżej wymienionych budynków klanowych.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości