W związku z zakończeniem powoli aktualnej ery warto rozpocząć rozmowy na temat ewentualnych zmian na zbliżającą się erę. Przedstawmy propozycje nad którymi następnie ewentualnie będziemy głosować. Jeśli każdy przedstawi swoje zdanie na temat zaproponowanych zmian, oraz przedstawi samemu jakieś propozycje, na pewno będzie nam przyjemniej grać w przyszłej erze.
Moje propozycje:
Nowy poziom Hełm
Poziom: 125
Energia: 100
Sztabki: 1500
Koszt planu: 49 152 000
Cena sprzedaży: 3 197 600
Nowy poziom Tarcza
Poziom: 125
Energia: 100
Sztabki: 1500
Koszt planu: 49 152 000
Cena sprzedaży: 3 197 600
Nowy poziom Nagolenniki
Poziom: 125
Energia: 100
Sztabki: 1500
Koszt planu: 49 152 000
Cena sprzedaży: 3 197 600
Kara do uniku: 25%
Nowy poziom Łuk
Poziom: 125
Energia: 100
Drewno: 2750
Koszt planu: 32 768 000
Cena sprzedaży: 2 184 534
Nowy poziom Strzały
Poziom: 125
Energia: 100
Drewno: 1500
Koszt planu: 16 384 000
Cena sprzedaży: 13 750
[b]Zmiana Broni Kantynowych[/b]
Mag
Przed
Siła Woli: RC/5.5; Max: 5000
Szybkość: RC/5.5; Max: 5000
Po
Inteligencja: RC/11; Max: 3000
Siła Woli: RC/11; Max: 3000
Szybkość: RC/5.5; Max: 6000
Broń Biała
Przed
DMG: LVL * 13; Max: 2800
Szybkość: LVL
Po
DMG: LVL * 15; Max: 3750
Szybkość: LVL * 4
Łuk
Przed
DMG: LVL * 2
Szybkość: LVL * 13; Max: 2800
Po
DMG: LVL * 3
Szybkość: LVL * 15; Max: 3750
[b]Zmiana w Trafienie[/b]
Przelicznik Trafienia z Walka Bronią
Przed
SIŁA * (0,25 + LVL/5800) + WB + LVL + bonusy
Po
SIŁA * (0,25 + LVL/2900) + WB + LVL + bonusy
Przelicznik Trafienia z Strzelectwo
Przed
ZRĘCZNOŚĆ * (0,25 + LVL/1950) + ST + LVL + bonusy
Po
ZRĘCZNOŚĆ * (0,25 + LVL/2340) + ST + LVL + bonusy
[b]Podklasa 250 lvl[/b]
Mistrz Akademii
Przed
zwiększenie szansy na intensywny trening z 25% do 100% oraz zwiększenie mnożnika intensywnego treningu o dodatkowe 40% (łącznie 50%).
Po
zwiększenie szansy na intensywny trening z 25% do 100% oraz zwiększenie mnożnika intensywnego treningu o dodatkowe 90% (łącznie 100%).
[b]Zmiana w Barbarzyńca[/b]
Nowe osiągnięcie
Nazwa: “Walczący oburącz”
Opis: Barbarzyńca może walczyć 2 broniami białymi lub bronią i tarczą.
Mechanika działania
Barbarzyńca może używać standardowego rozwiązania w postaci Broni Białej oraz Tarczy albo zamiast Tarczy może posiadać drugą Broń Białą. Liczone jest to do Defensywy jako brak Tarczy, a do Siły Ataku/Szybkości w walce jako 100% normalna Broń Biała. Nie przekłada to się na 2 ciosy w turze, liczba ciosów w turze w walce jest uzależniony jak przy posiadaniu jednej Broni Białej. Wyprowadzenie ciosu w walce zmniejsza Wytrzymałość obydwu Broni Białych o taką samą wartość.
[b]Zmiany w Kowal (wcześniejszy wpis był złą interpretacją)[/b]
Zwiększenie
Przed
szansa = (50 - współczynnik_metalu)*kowalstwo/(3*poziom przedmiotu)
Po
szansa = (48 - współczynnik_metalu)*kowalstwo/(3*poziom przedmiotu)
Moje propozycje:
- [b]Nowe EQ[/b]
- Nowy poziom Broń
- Poziom: 125
- Energia: 100
- Sztabki: 1500
- Koszt planu: 49 152 000
- Cena sprzedaży: 3 197 600