17-01-2018, 20:22
Chodzi konkretnie o ten "martwy" przepis:
"§ 6. Surowo zabrania się nękania innych postaci. Za nękanie uznaje się atakowanie innego mieszkańca częściej niż raz w ciągu jednej godziny zegarowej (np. 8.00.00-8.59.59) lub więcej niż trzy razy w ciągu doby (głównego resetu), przy czym każdy dodatkowy atak traktowany jest jako osobne przestępstwo (np. 5 ataków na reset główny to 2 przypadki złamania regulaminu)."
Dlaczego martwy? Ano dlatego, że można zaatakować 11x tą samą osobę w ciągu jednej doby i dostać tylko ostrzeżenie zamiast lochów jeśli jest się młodym graczem, w przypadku gracza z dłuższym stażem od razu poleci w lochy za nękanie. Pole do nadużyć? Oczywiście, że jest, multi na początku ery z czymś co jest mocne na początku i bezkarne fragowanie wrogiego klanu.
Pomysł na rozwiązanie? Zapis wywalić, a dodać ograniczenie do 3 ataków w ciągu doby (nie dotyczy uczestników IA, którzy czasem mają 10 walk) tak jak jest to w przypadku strażnic (3x atak w ciągu godziny) albo gryzienie przez wampira (max 1 atak/h na osobę)
"§ 6. Surowo zabrania się nękania innych postaci. Za nękanie uznaje się atakowanie innego mieszkańca częściej niż raz w ciągu jednej godziny zegarowej (np. 8.00.00-8.59.59) lub więcej niż trzy razy w ciągu doby (głównego resetu), przy czym każdy dodatkowy atak traktowany jest jako osobne przestępstwo (np. 5 ataków na reset główny to 2 przypadki złamania regulaminu)."
Dlaczego martwy? Ano dlatego, że można zaatakować 11x tą samą osobę w ciągu jednej doby i dostać tylko ostrzeżenie zamiast lochów jeśli jest się młodym graczem, w przypadku gracza z dłuższym stażem od razu poleci w lochy za nękanie. Pole do nadużyć? Oczywiście, że jest, multi na początku ery z czymś co jest mocne na początku i bezkarne fragowanie wrogiego klanu.
Pomysł na rozwiązanie? Zapis wywalić, a dodać ograniczenie do 3 ataków w ciągu doby (nie dotyczy uczestników IA, którzy czasem mają 10 walk) tak jak jest to w przypadku strażnic (3x atak w ciągu godziny) albo gryzienie przez wampira (max 1 atak/h na osobę)