18-07-2018, 12:17
Wydaje mi się, że unik nie jest jakimś problemem, wiadomo że nabijanie powyżej progu 60k na nierozstrzygach daje średnio 0,19(3) za punkt energii, podczas gdy szybkość trenowana po 0,2 daje 0,15 uniku za punkt energii. 0,1 w przypadku treningu po 0,3 oraz 0,075 w przypadku treningu po 0,4. Logicznym jest, że unik można najlepiej podbić robiąc nierozstrzygi. Patrz krasie łowcy:
Najwięcej uników
1. [KF] Zipo (99) 73149.58
2. xXx Wieczny Tułacz (88) 68460.34
Z czego Wieczny by miał ~2k więcej od Zipo, gdyby nie odpadł 2 tygodnie wcześniej.
Problemem jest to, że jak jesteś wolny i nie masz defa, to z reguły możesz pomarzyć o dobrym wyniku. Z "półtanków" najlepszy balorowiec jakim był Kard, przegrał z Ogórem, który swoją drogą ma przecież podobne staty do Karda, a w następnej walce dostał lanie. Jeśli ktoś ma 3% trafienia i stosunek 5:1, to ma ok. 14,2% szansy na trafienie zanim przeciwnik się ruszy. Ok, dużo, ale nie o to mi chodzi. Żeby mieć 14,2% na Isobel, która poszła na maxa w szybkość i miała 82,5k uniku, potrzeba ok 69,9k trafienia. Żeby mieć tyle trafienia na kogoś z 85k uniku potrzeba 72,1k trafienia. Dla skillowca bez szybkości praktycznie nie jest to osiągalne i nawet joker niewiele daje w kwestii.
Cięcie uniku z szybkości jeszcze bardziej umocni "wygra szybszy" przy 3%. Obecna sytuacja wygląda trochę tak, że wolni biją się ze sobą o dolne miejsca, a szybcy z szybkimi o wygraną. IA zaczynające się 120 dnia promują tanków, IA zaczynające się 150 dnia promują skillowców. Jeszcze w tej erze max kryt został zwiększony o x0,1 przez co tanki mają jeszcze trudniej. Moim pomysłem jest by może zaczynać 135 dnia, gdzie tanki/balorowcy by byli mocniejsi, a skillowcy by się jeszcze tak bardzo nie rozpędzili. Przy okazji era by się tak bardzo nie ciągnęła.
Najwięcej uników
1. [KF] Zipo (99) 73149.58
2. xXx Wieczny Tułacz (88) 68460.34
Z czego Wieczny by miał ~2k więcej od Zipo, gdyby nie odpadł 2 tygodnie wcześniej.
Problemem jest to, że jak jesteś wolny i nie masz defa, to z reguły możesz pomarzyć o dobrym wyniku. Z "półtanków" najlepszy balorowiec jakim był Kard, przegrał z Ogórem, który swoją drogą ma przecież podobne staty do Karda, a w następnej walce dostał lanie. Jeśli ktoś ma 3% trafienia i stosunek 5:1, to ma ok. 14,2% szansy na trafienie zanim przeciwnik się ruszy. Ok, dużo, ale nie o to mi chodzi. Żeby mieć 14,2% na Isobel, która poszła na maxa w szybkość i miała 82,5k uniku, potrzeba ok 69,9k trafienia. Żeby mieć tyle trafienia na kogoś z 85k uniku potrzeba 72,1k trafienia. Dla skillowca bez szybkości praktycznie nie jest to osiągalne i nawet joker niewiele daje w kwestii.
Cięcie uniku z szybkości jeszcze bardziej umocni "wygra szybszy" przy 3%. Obecna sytuacja wygląda trochę tak, że wolni biją się ze sobą o dolne miejsca, a szybcy z szybkimi o wygraną. IA zaczynające się 120 dnia promują tanków, IA zaczynające się 150 dnia promują skillowców. Jeszcze w tej erze max kryt został zwiększony o x0,1 przez co tanki mają jeszcze trudniej. Moim pomysłem jest by może zaczynać 135 dnia, gdzie tanki/balorowcy by byli mocniejsi, a skillowcy by się jeszcze tak bardzo nie rozpędzili. Przy okazji era by się tak bardzo nie ciągnęła.