23-07-2018, 21:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2018, 22:06 przez neherignus.)
Pomijając rzeczy z którymi się nie zgadzam, tymi które nie są prawdziwe oraz argumentami "nie jestem pewien", "widziałem walki" (ale ich nie pokażę) przejdę do jedynej i najważniejszej rzeczy, w której masz rację, a mianowicie "Era potrwałaby jeszcze 10-15 dni i wszyscy trenujący szybkość walczyliby na 3%."
Erę temu na discordzie amo zgodnie w kilka osób doszliśmy do wniosku, że będą sytuacje gdzie przy takich samych postaciach minimalnie szybszy będzie znacznie zyskiwał. To się tyczy zarówno szybkich vs szybkich skillowców jak i wolnych vs wolnych (typu Wieczny vs Zipo).
Kolejne uwalanie 3-4k uniku z szybkości dla najszybszych nic nie da. Ale do sedna:
1) zmiana stosunków ataków do 1:1 w przypadku tych 20% (czy ile tam Nerph wrzucał w swoim pomyśle) to konieczność - minimalna przewaga nie powinna dwukrotnie szans zwiększać
2) tutaj odniesienie do Twojego cytatu. Skoro za 10-15 dni szybkościowcy z trafieniem by zrobili na siebie unik - uwalmy erę o 15 dni. 15 dni to 18k wytrenowanej szybkości. Merte by miał 22k, ja/Ty byśmy mieli 16k. To już nie są ogromne wartości
3) krótsza era o 15 dni (czyli start IA) zwiększa rolę tanków na IA
Erę temu na discordzie amo zgodnie w kilka osób doszliśmy do wniosku, że będą sytuacje gdzie przy takich samych postaciach minimalnie szybszy będzie znacznie zyskiwał. To się tyczy zarówno szybkich vs szybkich skillowców jak i wolnych vs wolnych (typu Wieczny vs Zipo).
Kolejne uwalanie 3-4k uniku z szybkości dla najszybszych nic nie da. Ale do sedna:
1) zmiana stosunków ataków do 1:1 w przypadku tych 20% (czy ile tam Nerph wrzucał w swoim pomyśle) to konieczność - minimalna przewaga nie powinna dwukrotnie szans zwiększać
2) tutaj odniesienie do Twojego cytatu. Skoro za 10-15 dni szybkościowcy z trafieniem by zrobili na siebie unik - uwalmy erę o 15 dni. 15 dni to 18k wytrenowanej szybkości. Merte by miał 22k, ja/Ty byśmy mieli 16k. To już nie są ogromne wartości
3) krótsza era o 15 dni (czyli start IA) zwiększa rolę tanków na IA