28-07-2018, 10:24
"Dla mnie stałą jest że postaci nie-rzemieślniczej zatrzymuje się dzienny przyrost energi na 301 poziomie.", "Mam nadzieję, że ten unik z rund to nie optymistyczne dodanie 1/3 obecnych uników do wyniku."
Ok, IA zaczynające się 135 dnia, to skrócenie startu ery o 10%. 10% przewagi eny w nowym systemie nastąpi na poziomie 15, czyli 3 dnia ery. Od tego czasu przez kolejne 132 dni przewaga ta będzie rosnąć aż do 30%, bo 30 eny więcej na maksymalnym poziomie. Co to oznacza? To oznacza, że mimo krótszej ery będziemy mieć o wiele więcej energii. Co to oznacza? To oznacza, że ludzie zrobią odpowiednio więcej trafienia oraz uniku. A teraz dodajemy do tego jeszcze 32 rundy zamiast 24!. Policzmy ten unik jednak, weźmy ten mój 160 poziom i mniej więcej 50 dzień ery.
Jak większość graczy biłem wtedy mobka 280 poziomu na którym robiłem średnio 0,209 uniku. Maksymalny unik na nierozstrzygach wynosi 0,29, a więc na zwykłej walce robię ~72% maksymalnego uniku. Jeśli dojdzie do zmian wydłużenia walk, to ludzie będą je rozciągać by trwały jak najdłużej. Maksymalny unik na nierozstrzygach będzie wynosił wtedy (dla progu uniku, na którym byłem) 0,385, zakładając że trzymałbym te 72% nabijanego uniku na normalnych walkach robiłbym średnio 0,277 uniku. Oczywiście jest to 33% uniku więcej. W rzeczywistości będzie to ~31% dlatego, że nowa postać szybciej wejdzie na kolejne progi uników. Jednak te dwie zmiany sprawią, że ludzie będą mieć nie dość, ze więcej energii, to jeszcze 30% uniku więcej. Zipo by zrobił 95k uniku bez problemu, może nawet 100k
Druga sprawa. Wtedy 301 poziom daje ok. 4360 energii dziennie. Rozważmy 3 warianty: trening zręczności, szybkości oraz nierozstrzygi.
Zręczność: 666 trako
Szybkość: 653 uniku
Nierozstrzygi: 1118 uniku (0,2566 średnio, liczę dla progu +60k)
Dzisiaj można zrobić 523 trako ze zręki, 513 uniku z szybkości oraz 660 uniku z nierozstrzygów. Co to oznacza? Dziś dwie osoby robiące jedna zręczność oraz druga nierozstrzygi praktycznie nie zwiększają swoich szans na trafienie siebie. W Twoim modelu osoba robiąca nierozstrzygi zyskuje ogromną przewagę!
"Elf mag"
Odnośnie Twoich i Nitka wyliczeń co do potrzebnych apków. A co z defem maga po 200 poziomie? Wystarczy na 225 lvl brać bhaale na -200 defa i na 250 poziomie ma się pełnego defa. A potrzeba do tego zaledwie 1027 apków. W stosunku do tych 2944 jest to aż 1917 ap, czyli 2,7k trako oraz (co ważniejsze) 8,6k obrażeń..
Ponadto zawsze mag po 100 poziomie zyskiwał, odjeżdżał w poziomie ludziom i zmieniał najszybciej mobki kręcąc na tyle lepsze umiejki, że wyprzedał łuczników w umiejce bojowej. Teraz chcemy jeszcze bardziej dopalić poziomowanie maga?
Odnośnie tych kosturów, era zaczęła się 14 stycznia, 9 lutego 5 osób wbiło herosów, 9 lutego Nitek wrzuca wiadomość na discorda:
"Udało ci się umagicznić kostur! Jest to teraz Kostur równowagi o mocy 1999, a żeby go używać musisz mieć 100 poziom. (Wróć)
no to nic lepszego na 100 poziom mieć nie będę"
2k to max na 100 poziom, a Nitek tego dnia nawet nie wbił 100 poziomu. Po 100 poziomie karuzela z kosturami się rozkręca jeszcze bardziej.
Z magiem nie ma problemu podczas expienia, tylko podczas IA i tym trzeba się zająć.
"Zielek06.11.2017
ale łatwiej forsować sobie swojego Krasia i wampira
i muszę przyznać nie doceniłem Was, bo poza wtedy obroną 0.5 do uniku. pakietem startowym:
-Elfie dla krasia
-znerfić elfa
-Ia 150 dnia
-tańsze umagi
i wszystko się wyrównuje , ideały krasia schowane, ciemny lud kupił bieremy krasia i najlepiej jeszcze balora, gdzie kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia. I polecieli sobie bezpiecznie czym innym i..."
Na to czekałem, dość szybko zaczynają się argumenty ad personam, że skoro KF to Krasnoludzka Faktoria, to każdy powinien grać krasiem po przywróceniu krasiowi elfiego eq. Zmiana ta miała na celu przywrócenie możliwości gry krasiem skillowcem, jak widać dwie osoby się skusiły. Jedna miała ogromnego pecha odpadając przed pucharową, druga osoba w pucharowej trafiła najpierw na Hassera mającego kosmiczne trafienie + 5:1, a następnie musiała walczyć z Isobel, która również miała 5:1 i na nią wystarczyło 60k uniku, gdzie Zipo miał go 20k więcej. Jednak w takich sytuacjach festiwal 3% robi swoje. Hasser kiedyś pokazał, że można wygrać krasiem skillowcem. Dzięki tej zmianie nie zamykamy się na to, że kraś = balorowiec/golem.
Druga sprawa, tak bardzo forsowaliśmy wampiry, że wystawiliśmy jednego, czyli tyle co wy. Gdzie tu logika? Jeśli mamy dojść do czegoś, to bez takich uprzedzeń klanowych. Bo jednak to wy wystawiliście kilku krasiów balorowców/tanków. A teraz mówisz w dodatku "ciemny lud kupił" oraz "kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia".
Jak szukasz na discordzie o tankach, to poczytaj moje wiadomości:
"tylko taki pol tank jest spokojnie do ubicia
tank traci gdy era jest dłuższa"
"nie wygra tank
mogę się założyć :c"
"30 dni to 30k defa dla super tanka, ale 45k na krycie dla wojow. Im dluzsza era, tym tank traci na wartosci" - w związku ze zwiększonym krytem, trzeba tu dodać jeszcze 3k
Ok, IA zaczynające się 135 dnia, to skrócenie startu ery o 10%. 10% przewagi eny w nowym systemie nastąpi na poziomie 15, czyli 3 dnia ery. Od tego czasu przez kolejne 132 dni przewaga ta będzie rosnąć aż do 30%, bo 30 eny więcej na maksymalnym poziomie. Co to oznacza? To oznacza, że mimo krótszej ery będziemy mieć o wiele więcej energii. Co to oznacza? To oznacza, że ludzie zrobią odpowiednio więcej trafienia oraz uniku. A teraz dodajemy do tego jeszcze 32 rundy zamiast 24!. Policzmy ten unik jednak, weźmy ten mój 160 poziom i mniej więcej 50 dzień ery.
Jak większość graczy biłem wtedy mobka 280 poziomu na którym robiłem średnio 0,209 uniku. Maksymalny unik na nierozstrzygach wynosi 0,29, a więc na zwykłej walce robię ~72% maksymalnego uniku. Jeśli dojdzie do zmian wydłużenia walk, to ludzie będą je rozciągać by trwały jak najdłużej. Maksymalny unik na nierozstrzygach będzie wynosił wtedy (dla progu uniku, na którym byłem) 0,385, zakładając że trzymałbym te 72% nabijanego uniku na normalnych walkach robiłbym średnio 0,277 uniku. Oczywiście jest to 33% uniku więcej. W rzeczywistości będzie to ~31% dlatego, że nowa postać szybciej wejdzie na kolejne progi uników. Jednak te dwie zmiany sprawią, że ludzie będą mieć nie dość, ze więcej energii, to jeszcze 30% uniku więcej. Zipo by zrobił 95k uniku bez problemu, może nawet 100k
Druga sprawa. Wtedy 301 poziom daje ok. 4360 energii dziennie. Rozważmy 3 warianty: trening zręczności, szybkości oraz nierozstrzygi.
Zręczność: 666 trako
Szybkość: 653 uniku
Nierozstrzygi: 1118 uniku (0,2566 średnio, liczę dla progu +60k)
Dzisiaj można zrobić 523 trako ze zręki, 513 uniku z szybkości oraz 660 uniku z nierozstrzygów. Co to oznacza? Dziś dwie osoby robiące jedna zręczność oraz druga nierozstrzygi praktycznie nie zwiększają swoich szans na trafienie siebie. W Twoim modelu osoba robiąca nierozstrzygi zyskuje ogromną przewagę!
"Elf mag"
Odnośnie Twoich i Nitka wyliczeń co do potrzebnych apków. A co z defem maga po 200 poziomie? Wystarczy na 225 lvl brać bhaale na -200 defa i na 250 poziomie ma się pełnego defa. A potrzeba do tego zaledwie 1027 apków. W stosunku do tych 2944 jest to aż 1917 ap, czyli 2,7k trako oraz (co ważniejsze) 8,6k obrażeń..
Ponadto zawsze mag po 100 poziomie zyskiwał, odjeżdżał w poziomie ludziom i zmieniał najszybciej mobki kręcąc na tyle lepsze umiejki, że wyprzedał łuczników w umiejce bojowej. Teraz chcemy jeszcze bardziej dopalić poziomowanie maga?
Odnośnie tych kosturów, era zaczęła się 14 stycznia, 9 lutego 5 osób wbiło herosów, 9 lutego Nitek wrzuca wiadomość na discorda:
"Udało ci się umagicznić kostur! Jest to teraz Kostur równowagi o mocy 1999, a żeby go używać musisz mieć 100 poziom. (Wróć)
no to nic lepszego na 100 poziom mieć nie będę"
2k to max na 100 poziom, a Nitek tego dnia nawet nie wbił 100 poziomu. Po 100 poziomie karuzela z kosturami się rozkręca jeszcze bardziej.
Z magiem nie ma problemu podczas expienia, tylko podczas IA i tym trzeba się zająć.
"Zielek06.11.2017
ale łatwiej forsować sobie swojego Krasia i wampira
i muszę przyznać nie doceniłem Was, bo poza wtedy obroną 0.5 do uniku. pakietem startowym:
-Elfie dla krasia
-znerfić elfa
-Ia 150 dnia
-tańsze umagi
i wszystko się wyrównuje , ideały krasia schowane, ciemny lud kupił bieremy krasia i najlepiej jeszcze balora, gdzie kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia. I polecieli sobie bezpiecznie czym innym i..."
Na to czekałem, dość szybko zaczynają się argumenty ad personam, że skoro KF to Krasnoludzka Faktoria, to każdy powinien grać krasiem po przywróceniu krasiowi elfiego eq. Zmiana ta miała na celu przywrócenie możliwości gry krasiem skillowcem, jak widać dwie osoby się skusiły. Jedna miała ogromnego pecha odpadając przed pucharową, druga osoba w pucharowej trafiła najpierw na Hassera mającego kosmiczne trafienie + 5:1, a następnie musiała walczyć z Isobel, która również miała 5:1 i na nią wystarczyło 60k uniku, gdzie Zipo miał go 20k więcej. Jednak w takich sytuacjach festiwal 3% robi swoje. Hasser kiedyś pokazał, że można wygrać krasiem skillowcem. Dzięki tej zmianie nie zamykamy się na to, że kraś = balorowiec/golem.
Druga sprawa, tak bardzo forsowaliśmy wampiry, że wystawiliśmy jednego, czyli tyle co wy. Gdzie tu logika? Jeśli mamy dojść do czegoś, to bez takich uprzedzeń klanowych. Bo jednak to wy wystawiliście kilku krasiów balorowców/tanków. A teraz mówisz w dodatku "ciemny lud kupił" oraz "kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia".
Jak szukasz na discordzie o tankach, to poczytaj moje wiadomości:
"tylko taki pol tank jest spokojnie do ubicia
tank traci gdy era jest dłuższa"
"nie wygra tank
mogę się założyć :c"
"30 dni to 30k defa dla super tanka, ale 45k na krycie dla wojow. Im dluzsza era, tym tank traci na wartosci" - w związku ze zwiększonym krytem, trzeba tu dodać jeszcze 3k