26-09-2018, 22:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2018, 18:33 przez neherignus.
Powód edycji: źle wpisałem liczbę :<
)
Nie trzymamy się 24 rund, to tylko ma zobrazować nowy system na obecnych wartościach. W nowym systemie walki nie byłoby określonej ilości rund, po prostu każdy gracz miałby od 24 do 120 (w przypadku tego przykładu) ataków - sama ilość ataków zależna od posiadanej szybkości (w każdej formie), równie dobrze można zrobić 20-100 albo 25-100 ataków. Algorytm podczas obliczania kolejności ataków uwzględniałby to i mając 51 vs 48 ataków dodatkowy 1 atak dostajesz na 16 ataków przeciwnika, a nie np te 3 więcej na początku lub końcu walki (bo to by było zwyczajnie głupie).
40k szybkości to tylko rzucona z góry wartość, może być to 60k, bo w IA krótszych o 15 dni, Isobel by 60k nie zrobiła. Szybkość ponad wartość graniczną dawałaby tylko unik. Ewentualnie większa szybkość daje po prostu inicjatywę w walce. W tym systemie:
-41k vs 40k, obaj gracze po 120 ataków, zaczyna jednak szybszy
-40k vs 30k, gracz pierwszy 120 ataków, drugi 96
-30k vs 20k, gracz pierwszy 96 ataków, drugi 72
-40k vs 20k, gracz pierwszy 120 ataków, drugi 72
Wartości jakie podałeś są takie okrągłe i przypominają trochę obecny system, siła nowego systemu pojawia się w momencie np 17k vs 13k, gdzie każdy z graczy ma proporcjonalną ilość ataków.
40k szybkości to tylko rzucona z góry wartość, może być to 60k, bo w IA krótszych o 15 dni, Isobel by 60k nie zrobiła. Szybkość ponad wartość graniczną dawałaby tylko unik. Ewentualnie większa szybkość daje po prostu inicjatywę w walce. W tym systemie:
-41k vs 40k, obaj gracze po 120 ataków, zaczyna jednak szybszy
-40k vs 30k, gracz pierwszy 120 ataków, drugi 96
-30k vs 20k, gracz pierwszy 96 ataków, drugi 72
-40k vs 20k, gracz pierwszy 120 ataków, drugi 72
Wartości jakie podałeś są takie okrągłe i przypominają trochę obecny system, siła nowego systemu pojawia się w momencie np 17k vs 13k, gdzie każdy z graczy ma proporcjonalną ilość ataków.