01-10-2018, 21:39
Skracamy czas rozpoczęcia IA o 10% jednocześnie dając wojom 16,6% max energii więcej? Bez sensu, woje zrobią lepsze umiejki/większą ilość statów niż dzisiaj to miało miejsce. Chciałbym przypomnieć, że wcześniejsze rozpoczęcie IA ma na celu zwiększenie konkurencyjności tanków/balorowców i osłabienie szybkościowców. Więcej energii sprawi, że będzie to zmiana, która tak naprawdę nic nie da.
Co do balora. Był kiedyś pomysł, żeby uciąć mu hp (do 30k), a staty (def, dmg) i expa zostawić. Dlaczego? Liniowy wzrost hp, defa i ataku mobów sprawia, że przechodząc na kolejne mobki (już od mrocznego paladyna dobrze to widać), wykręca się coraz lepsze umiejki. Dla balora jakie średnie są na wejściu? 0,155 wb i 0,17 uniku? Podczas gdy w tym samym czasie na bhaalu robi się 0,12 wb i 0,14 uniku. Zbicie hp do 30/35k sprawi, że exp na nim pozostanie świetny, ale umiejki już nie będą takie dobre. Przycięcie całego balora do 30k brzmi jak umożliwienie bicia go jak największej ilości osób + 10k trenowanego defa mniej (dla skillowca "stracona energia")
Co do balora. Był kiedyś pomysł, żeby uciąć mu hp (do 30k), a staty (def, dmg) i expa zostawić. Dlaczego? Liniowy wzrost hp, defa i ataku mobów sprawia, że przechodząc na kolejne mobki (już od mrocznego paladyna dobrze to widać), wykręca się coraz lepsze umiejki. Dla balora jakie średnie są na wejściu? 0,155 wb i 0,17 uniku? Podczas gdy w tym samym czasie na bhaalu robi się 0,12 wb i 0,14 uniku. Zbicie hp do 30/35k sprawi, że exp na nim pozostanie świetny, ale umiejki już nie będą takie dobre. Przycięcie całego balora do 30k brzmi jak umożliwienie bicia go jak największej ilości osób + 10k trenowanego defa mniej (dla skillowca "stracona energia")