01-10-2018, 21:51
Nie wiem czy barbowi nie pokusiłbym się nawet dać 10*lvl. A to za sprawą tego, że woje mają umaga który znosi kary do uniku (!) + dodaje dodatkowego defa. Obecny barbarzyńca dopiero po 280 poziomie wyprzedza z defem kogoś na magicznym eq.. Wygląda słabo przy reszcie, zwłaszcza przy woju, który dostał odbicie ciosu i ma lepszą szansę na kryta.
Paladyn - skillowiec dostanie 540 dodatkowych apków, czyli 2430 statów + ponad 900 z blessa, łącznie 3,3k. W tej erze nie mieliśmy palka szybkościowca/skillowca, bo Ogór musiał pójść w defa żeby wyjść z grupy. Pytanie czy nie da to palkowi zbyt wiele? Dodatkowo jeszcze 5% dmg więcej dla łucznika.
Wampir - zgadzam się. Ciężko się wyzerować teraz wampirem, ale jak najbardziej jest to wykonalne. Mimo wszystko random 1-10*lvl jest mocno uciążliwy.
Jaszczur - tu też się zgadzam. Jaszczurka jest silna zarówno jako szybkościowiec jak i tank, albo połączenie jednego i drugiego.
Paladyn - skillowiec dostanie 540 dodatkowych apków, czyli 2430 statów + ponad 900 z blessa, łącznie 3,3k. W tej erze nie mieliśmy palka szybkościowca/skillowca, bo Ogór musiał pójść w defa żeby wyjść z grupy. Pytanie czy nie da to palkowi zbyt wiele? Dodatkowo jeszcze 5% dmg więcej dla łucznika.
Wampir - zgadzam się. Ciężko się wyzerować teraz wampirem, ale jak najbardziej jest to wykonalne. Mimo wszystko random 1-10*lvl jest mocno uciążliwy.
Jaszczur - tu też się zgadzam. Jaszczurka jest silna zarówno jako szybkościowiec jak i tank, albo połączenie jednego i drugiego.