01-10-2018, 22:57
Jeżeli Gnom mag ma 3/3 Int/SW oraz treningi 0.2 int/sw to jedyne rzeczy różniące go od Elfa/krasia/hobbita/człowieka to bonusy rasowe, apek do szybkości oraz w przypadku elfa trening szybkości. Skoro hobbit żyje bo ma unik, człowiek bo ma więcej doświadczenia z expienia, to gnom posiadający bonus rasowy w miarę przydatny jest podobnie grywalny. To będzie podobnym magiem do hobbita/człowieka/krasia, tylko mniej szybkości z apków zyska i różniłby się bonusem rasowym.
Skoro 2-3k uniku na hobbicie sprawia, że działa to gnom który ma połowę tego do trafienia kogoś może zaciekawić. RC brzmiałoby lepiej niż trafienie w tym wypadku, jeszcze na posągach się świeci. Ostrożnie podszedłem do Gnoma stąd 1-3 zamiast 3-5, bo 3-5 sporo osób by chwyciło.
Kostur to przeniesienie apków z lewej kieszeni na prawą. Zysk koło 4.5-5k inta. Większość zmian na magu, które mają go sprawić lepszym polegają mniej na tym, że dostał liczby tylko jak je wykorzysta. Mag z apków średnio się skaluje, nie ma przydanych bonusów klasowych, na treningach przegrywa na speedzie, ale za to ma najlepsze warunki do expienia i posiadania sporej mocy bez wychodzenia poza expeinie. Mag zyska, ale żeby równać się z innymi naprawdę mag nie tank musi siedzieć i expić, bo inaczej zostanie szybko przeskalowany.
Jeśli wytrenuje obrażenia lub dodaje z AP to da radę jak większość kombinacji poza tymi bez treningu obrażeń. Czy będzie mieć łatwiej-> Tak bo zyska obrażenia lub ich nie straci siedząc na kosturze z szybkością.
Generalnie buildy nastawiające się na same tanki nie wygrywają igrzysk.
Skoro 2-3k uniku na hobbicie sprawia, że działa to gnom który ma połowę tego do trafienia kogoś może zaciekawić. RC brzmiałoby lepiej niż trafienie w tym wypadku, jeszcze na posągach się świeci. Ostrożnie podszedłem do Gnoma stąd 1-3 zamiast 3-5, bo 3-5 sporo osób by chwyciło.
Kostur to przeniesienie apków z lewej kieszeni na prawą. Zysk koło 4.5-5k inta. Większość zmian na magu, które mają go sprawić lepszym polegają mniej na tym, że dostał liczby tylko jak je wykorzysta. Mag z apków średnio się skaluje, nie ma przydanych bonusów klasowych, na treningach przegrywa na speedzie, ale za to ma najlepsze warunki do expienia i posiadania sporej mocy bez wychodzenia poza expeinie. Mag zyska, ale żeby równać się z innymi naprawdę mag nie tank musi siedzieć i expić, bo inaczej zostanie szybko przeskalowany.
(01-10-2018, 22:26)Nerph napisał(a): Rozumiem, że mag ma być w stanie zjeść każdego tanka, czy tak?
Jeśli wytrenuje obrażenia lub dodaje z AP to da radę jak większość kombinacji poza tymi bez treningu obrażeń. Czy będzie mieć łatwiej-> Tak bo zyska obrażenia lub ich nie straci siedząc na kosturze z szybkością.
Generalnie buildy nastawiające się na same tanki nie wygrywają igrzysk.