08-10-2018, 19:14
Cytat:Mag
- 3% maksymalnej many jest wliczane do Zdrowia
Dałoby to sens dla many (której jest od groma w późniejszym etapie gry) oraz grania tanka na magu.
Kostur max na poziom
Na pewno ułatwiłoby grę. Bez wsparcia drugiego maga z niższym lvl mag może utknąć. Przy broni wojowie nie mają takich problemów - poziomy broni są zawsze w zasięgu, a max na lvl wychodzi duuuuużo później niż najszybszy woj wbije poziom. Np. gdy wpada event herosa to woj może już nosić każde eq. Może w ogóle uniemożliwić robienie kosturów ponad swój poziom? By było ograniczenie z góry do swojego lvl ew. max do 5 w górę.
Kostur int lub sw. - zamiast int i sw
Opcja dla maga bez defa (kostur do sw) lub bez DMG (kostur do Inta).
De facto zmiana kosmetyczna w czasie expienie, bo to tylko przesunięcie apkow z jednej na drugą statystykę. Koszty obu są identyczne (nie mamy rasowych różnic w int i SW).
Obecnie jedynie wampir i jaszczur nie maja swoich magów. Do dyskusji:
Wampir z AP: 3,5 Inta ORAZ 2 SW
Jaszczur z AP: 3,5 SW oraz 2 inta
Celowo +0,5 i -1 AP by dało się coś zagrać, ale byłoby wręcz widoczne, że mag jest ze względu na rasę bardziej ofensywny lub defensywny. Sens wyboru tych ras? Trafienie z wampiryzmu i odporność na trucizny.