Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długo oczekiwany nowy system walk PvP
#8
Pomysł bardzo mi się podoba - świetna robota Neherignusie.
Problemem obecnego systemu walk jest fakt, że brany jest pod uwagę tylko bilans szybkości i widełki, twojego obecnego, że tylko szybkość.
Z mojego punktu widzenia sporym problemem, na niskich poziomach, jest początkowa liczba ataków 24, która jest spora, a premiowe ataki drogie. Jeśli zakładamy, że chcemy się tego trzymać (24 rund) to pierwszy pomysł jaki mi przychodzi do głowy to jest ten co opisałeś we wspomnianym wątku, skąd zmiana pomysłu?
Rozwiązywał on problem największej bolączki na IA,  a więc walki 40000 vs 40000,5 szybkości dawało nam 2 do 1, obecnie jest wymagana pewna przewaga, co w skrajnych przypadkach też sprowadzi się do tego samego  ale już przy 10 000 vs 12 000, więc znacznie lepiej, ale nadal 20% więcej szybkości daje 2 razy więcej ataków.
Podałeś przykład dla 14 szybkośći vs 55, co dawało 24 ataki do 94, obecnie po wpisaniu na stronie daje 24 vs 24, Może wrócimy do tamtego pomysłu?  

Przykład pierwszy 30 000(A) vs 25 000(B) daje bilans 1,2, więc w 5 rundzie dodatkowy atak
Więc walka wyglądała by tak AB AB AB AB ABA AB AB...  
A bilans ataków 28 vs 24

Drugi 30 000 vs 7 000 co daje  4,29, więc w 4 rundzie dodatkowy atak
Więc walka wyglądała by tak AAAAB AAAAB AAAAB AAAABA ....
Ataki 102 vs 24

Trzeci 800 vs 50 bilans bilans 16
więc walka wyglądała by AAAAAAAAAAAAAAAAB ...
bilans ataków 384 vs 24  Big Grin

Więc Wampir z 40k szybkości vs kraś z bleesem i jaszczurem na IA może skończyć się 1 do 10 ataków, co nie jest niczym złym, jak może wydawać się na pierwszy rzut oka, a na pewno przytemperuje golemy. Zwłaszcza że unik z szybkości został ucięty. 

Chociaż w tej opcji brakuje mi bilansu ataków innych niż x vs 24. Ale taki efekt można osiągnąć dając wskaźnik szybkości walki liczony jako szybkość gracza wolniejszego / jakaś stała np. 5 000, min 1. Dla pierwszego przykładu bilans szybkości nie wynosił by w tedy 1 do 1,2 dla pierwszego przypadku, ale 5 do 6 a więc walka wyglądała by : ABABABABABA ... Czyli dokładnie tak samo jak przy 5 - krotnym wzroście liczby rund, pytanie czy tego chcemy?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Długo oczekiwany nowy system walk PvP - przez Gafar - 18-12-2018, 12:56

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości