Imię: Quithis
Pseudonim: Szkarłatna Lisica
Rasa: Człowiek
Profesja:
oficjalnie: Prawa ręka właściciela burdelu "Latarnia"
nieoficjalnie: Łotrzyk (czyt. złodziej, oszust, hazardzista, itp.)
Wygląd: Znakiem rozpoznawczym Quit są jej długie, prawie białe blond włosy, które najczęściej nosi związane w koński ogon, oczy w kolorze lazurowym i niewinny uśmiech. Mierzy nie więcej niźli 165 cm wraz z obcasami, za to posiada ponętne krągłości z których to atutów chętnie korzysta, by zanęcić i złupić.
Mocne strony:
- Pewność siebie,
- Mocna głowa,
- Kieszonkostwo,
- Otwieranie zamków,
- Uwodzenie,
- Skradanie się,
- Wyczucie (wykorzystuje swój spryt, by przewidzieć ruchy przeciwnika; niemal każde zwierzę, bestia i człowiek ma pewien schemat działania. Lisica jest na tyle sprytna, by ten schemat szybko odkryć i wykorzystać przeciwko przeciwnikowi w skutecznym kontrataku),
- Walka wręcz,
- Walka bronią miotaną (noże, czakram, nóż na łańcuchu).
Słabe strony:
- Zatargi z prawem (postać znana władzom, choć póki co nieuchwytna),
- Narcyzm,
- Upartość.
Przedmioty i uzbrojenie:
- skórzany pancerz w formie gorsetu szyty z dwóch warstw skóry wraz z naramiennikami i ochroną szyi (jak na avatarze). Wzmacniane skórzane spodnie wiązane na bokach rzemieniami. Karwasze po łokcie i wygodne buty z wysoką cholewą. Płaszcz podróżny z obszernym kapturem.
- zestaw różnej wielkości pięciu noży do walki,
Magia iluzji (poziom początkujący). Potrafi diametralnie zmienić swój wygląd na krótki czas (5 minut jeśli iluzja jest statyczna, przy dynamicznej mniej) lub wtopić się w cień. Quithis umie wcielić się w kogoś kogo widziała ale jej ograniczeniem są wymiary. Jako niezbyt wysoka dziewczyna nie skopiuje wyglądu dwumetrowego barbarzyńcy. Jej czar działa tylko na nią i nie jest doskonały w swej szczegółowości.
Pseudonim: Szkarłatna Lisica
Rasa: Człowiek
Profesja:
oficjalnie: Prawa ręka właściciela burdelu "Latarnia"
nieoficjalnie: Łotrzyk (czyt. złodziej, oszust, hazardzista, itp.)
Wygląd: Znakiem rozpoznawczym Quit są jej długie, prawie białe blond włosy, które najczęściej nosi związane w koński ogon, oczy w kolorze lazurowym i niewinny uśmiech. Mierzy nie więcej niźli 165 cm wraz z obcasami, za to posiada ponętne krągłości z których to atutów chętnie korzysta, by zanęcić i złupić.
Mocne strony:
- Pewność siebie,
- Mocna głowa,
- Kieszonkostwo,
- Otwieranie zamków,
- Uwodzenie,
- Skradanie się,
- Wyczucie (wykorzystuje swój spryt, by przewidzieć ruchy przeciwnika; niemal każde zwierzę, bestia i człowiek ma pewien schemat działania. Lisica jest na tyle sprytna, by ten schemat szybko odkryć i wykorzystać przeciwko przeciwnikowi w skutecznym kontrataku),
- Walka wręcz,
- Walka bronią miotaną (noże, czakram, nóż na łańcuchu).
Słabe strony:
- Zatargi z prawem (postać znana władzom, choć póki co nieuchwytna),
- Narcyzm,
- Upartość.
Przedmioty i uzbrojenie:
- skórzany pancerz w formie gorsetu szyty z dwóch warstw skóry wraz z naramiennikami i ochroną szyi (jak na avatarze). Wzmacniane skórzane spodnie wiązane na bokach rzemieniami. Karwasze po łokcie i wygodne buty z wysoką cholewą. Płaszcz podróżny z obszernym kapturem.
- zestaw różnej wielkości pięciu noży do walki,
- nóż o długim na 25 cm lekko zakrzywionym ostrzu zamocowanym rękojeścią do 2,5 metrowego łańcucha o oczkach grubości palca,
- czakram (dzieli się na dwa ostrza),
- zestaw pięciu wytrychów na jednym kole,
- sakwa z monetami,
- pusta sakwa na fanty,
- trzy fiolki w specjalnych szlufkach przy pasie, mikstura usypiająca, afrodyzjak i trucizna.
Sakwa podróżna przewieszana przez ramię, a w niej:
- mała oliwna latarnia z wyjmowanym zwierciadłem na tylnej ściance,
- mocna lina (20 metrów) z kotwiczką,
- hubka i krzesiwo (w sakiewce),
- czakram (dzieli się na dwa ostrza),
- zestaw pięciu wytrychów na jednym kole,
- sakwa z monetami,
- pusta sakwa na fanty,
- trzy fiolki w specjalnych szlufkach przy pasie, mikstura usypiająca, afrodyzjak i trucizna.
Sakwa podróżna przewieszana przez ramię, a w niej:
- mała oliwna latarnia z wyjmowanym zwierciadłem na tylnej ściance,
- mocna lina (20 metrów) z kotwiczką,
- hubka i krzesiwo (w sakiewce),
- kilka placków chlebowych, kawałek żółtego sera i suszone mięso oraz bukłak z wodą,
- miedziana niewielka miska i kubek,
- 5 sztuk kart pergaminu plus węgielek i kreda do rysowania,
- 5 sztuk kart pergaminu plus węgielek i kreda do rysowania,
- dwie zmiany bielizny i ubrań - koszule i spodnie.
Magia:Magia iluzji (poziom początkujący). Potrafi diametralnie zmienić swój wygląd na krótki czas (5 minut jeśli iluzja jest statyczna, przy dynamicznej mniej) lub wtopić się w cień. Quithis umie wcielić się w kogoś kogo widziała ale jej ograniczeniem są wymiary. Jako niezbyt wysoka dziewczyna nie skopiuje wyglądu dwumetrowego barbarzyńcy. Jej czar działa tylko na nią i nie jest doskonały w swej szczegółowości.
w wielkim świecie