Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czarnoksiężnik - poprawki
#4
Dodanie umagów to nie jest rozwiązanie, w zasadzie nic ono nie daje. Wojownicy mają większy problem z eq od kowala, niż czarnoksiężnik będzie miał z kosturami/laskami od maga.

Dodanie uniku jak u maga, tylko z mniejszym przelicznikiem. Może zróbmy by czarnoksiężnik miał unik z szybkości (łącznej, czyli kostur, za poziom, bless, szybkość) mnożony przez czary? Sprawi to, że klasa ta przy 10k szybkości będzie mieć 6,75k uniku (+2,25k uniku), czyli dokładnie tyle ile wojownicy mają przy 15k szybkości na talku x1,5. Ewentualnie dajmy mu możliwość zakładania kostura 5k int/szybkość (+2k uniku, lepszy dmg i trafienie dla szybkościowca). Bo w obecnej formie jego prezencja na IA jest mocno wątpliwa, raczej od kilku er dominują skillowe postacie, na które czarnoksiężnik na pewno nie zrobi uniku.

Zapytałem Merthe jakie ma uwagi na ten moment:
Cytat:Brak możliwości robienia kosturów, to nie jest problem, jak i brak dodatkowego uniku przy expie. Szata 20 uniku co Zielek zaproponował nic nie zmieni.
Expić można, pytanie co na IA.
Tylko oczywiście nie wampem, bo to 1,5 SW za 1 AP


Wiadomości w tym wątku
Czarnoksiężnik - poprawki - przez Shade - 21-01-2021, 13:06
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Nerph - 22-01-2021, 10:07
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Zielmitr - 22-01-2021, 14:38
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez neherignus - 22-01-2021, 23:29
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Shade - 23-01-2021, 23:34
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Hastin - 24-01-2021, 00:22
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Nithrom - 24-01-2021, 13:41
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez neherignus - 25-01-2021, 13:49
RE: Czarnoksiężnik - poprawki - przez Nerph - 28-01-2021, 23:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości