26-01-2021, 15:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2021, 15:50 przez neherignus.)
Hutnik i tak będzie się skupiał głównie na żelazie, miedź to na samym początku + potem tylko uzupełnić zapasy i przetopić na skilla, exp z żelaza jest 2,5x większy niż z miedzi, z kolei 2,5x mniej uzyskuje się geologa. Więc dniówka (wykopanych surowców, nie spalonej energii na kopanie) na miedzi = dniówka na żelazie, poza tym nie sprowadzajmy hutnika do górnika, w NE trzeba będzie zdecydowanie pomyśleć o doświadczeniu z przetapiania, ale tak naprawdę to NE nam pokaże jak hutnik jest przepakowany w późniejszych etapach lub czego mu brakuje do sensownego balansu
@edit
Ostateczna wersja projekty poddana głosowaniu:
@edit
Ostateczna wersja projekty poddana głosowaniu:
- Obniżenie cen rozbudowy huty:
- 1k miedź, - 5k miedź, brąz, - 15k miedź, brąz, mosiądz, - 35k miedź, brąz, mosiądz, żelazo, - 70k miedź, brąz, mosiądz, żelazo, stal
- Zmiana kosztu sali tradycji, zamiast 40k adamantium będzie wymagane 20k kryształów
- Dodanie błogosławieństwa do hutnictwa
- Dodanie informacji kiedy wraca geolog (w tym, gdy ślemy kilku geologów)
- Dodanie możliwości kupowania pól na głównym widoku, zamiast w widoku każdego surowca