27-08-2021, 17:24
@Nerph
Na poziomach 1,5,10,20,50,60,80,100 mamy zarówno trucizny, jak i mikstury HP / many.
Na poziomach 15,25,30,40 są wyłącznie trucizny.
Antidotum pomijam.
Bonusy ze statystyk:
Dla mikstur regenerujących manę - siła woli / 10
Dla mikstur regenerujących życie - inteligencja / 10
Dla trucizn - 1/20 sumy zręczności i niższej z pary inteligencja/siła woli
W praktyce alchemik chcąc rozwijać się optymalnie przez długi okres musi tworzyć trucizny, które nie są nikomu potrzebne.
Dodatkowo, z racji różnych bonusów ze statystyk nie może robić tego, na co aktualnie jest zapotrzebowanie w klanie tylko to, w co wpakował staty.
Na poziomach 1,5,10,20,50,60,80,100 mamy zarówno trucizny, jak i mikstury HP / many.
Na poziomach 15,25,30,40 są wyłącznie trucizny.
Antidotum pomijam.
Bonusy ze statystyk:
Dla mikstur regenerujących manę - siła woli / 10
Dla mikstur regenerujących życie - inteligencja / 10
Dla trucizn - 1/20 sumy zręczności i niższej z pary inteligencja/siła woli
W praktyce alchemik chcąc rozwijać się optymalnie przez długi okres musi tworzyć trucizny, które nie są nikomu potrzebne.
Dodatkowo, z racji różnych bonusów ze statystyk nie może robić tego, na co aktualnie jest zapotrzebowanie w klanie tylko to, w co wpakował staty.