Aktualizacja 26.08.2019
Może pojawi się więcej chętnych a nie tylko cały czas te same zakazane gęby
Aktualne nagrody za poszczególne tytuły można odnaleźć w Galerii Bohaterów. Wszystkie daty są podawane wg Zegaru Miejskiego. Jeśli o północy zabrakło resetu głównego, to nie zwiększał się licznik dni ery i kalendarzowa długość ery nie zgadza się z tą pokazywana przez Zegar Miejski.
Heros
Pięciu pierwszych graczy którzy w danej erze osiągnie 100 poziom postaci, zostanie automatycznie ogłoszonych Herosami we wieści "Złoty wiek mitów!".
Kolejność nicków we wieści jest przypadkowa i nie mówi kto jako pierwszy zdobył 100 poziom postaci.
Lista Herosów w XIV erze została ogłoszona 27 dnia ery.
Lista Herosów w XVI erze została ogłoszona 27 dnia ery
Lista Herosów w XVII erze została ogłoszona 27 dnia ery
Lista Herosów w XVIII erze została ogłoszona 27 dnia ery.
Event złodzieja czyli Potomek Autolikosa kradnący koronę władcy
Tytuł zdobywa pierwszy złodziej któremu uda się wykraść koronę ze Skarbca Królewskiego w dowolnym mieście.
Próbę włamania do Skarbca może podjąć złodziej który spełnia warunki:
min 200 poziom postaci i 650 złodziejstwa.
Zręczność + Inteligencja + Złodziejstwo > 40000
Każda próba włamania kosztuje 10 Punkt Kradzieży
Do podjęcia próby wymagane jest zdobycie od 1 do 15 planów Pałacu Królewskiego (szansa na znalezienie podczas kradzieży z banku, o ile postać posiada min. 200 złodziejstwa).
Nieudane podejście daje szansę na zdobycie dodatkowych planów (do max 15).
Plany dają od 2 do 30% na udaną kradzież korony.
W XIV erze, Córka Autolikosa po zaskakująco wielu pechowych próbach, rozbroiła wyjątkowo oporny system zabezpieczeń Skarbca dopiero w 95 dniu ery. W XVI erze event padł w 89 dniu ery.
W XVII erze event padł w 87 dniu ery.
Bohater czyli "Kompania Legend"
Bohaterem zostaje automatycznie pierwszy gracz który zabije balora Baalbisana. Żeby zlokalizować miejsce przebywania Strażnika Skarbu (SS), potrzeba odszukać 50 fragmentów mapy. Aktualnie posiadaną ilość można zobaczyć w zakładce Bogactwa.
Fragmenty mapy można zdobyć:
- W Podziemiach miasta Arrakin, szansa wynosi 0,04% przy każdym ruchu.
- W Labiryncie miasta Elakka, szansa wynosi 0,15% przy każdym ruchu.
- Odpoczywając we własnym domu (szansa 7,5%) jeśli jest się nierzemieślnikiem powyżej 50 poziomu postaci.
Baalbisan posiada wszystkie statystyki po 63000 punktów.
Z nagrody za pokonanie Strażnika Skarbu korzystać może wyłącznie Bohater aktualnej ery.
Jako dodatkową nagrodę możemy wybrać jeden z unikalnych przedmiotów:
- 200 lvl: Miecz władcy balorów (+5000) (+100 szybkości) (5000/5000)
- Niezawodna Kolczuga
- Kostur Potęgi +7000
- Szata Ilithidów
Począwszy od XVI ery Bohater wraz z początkiem nowej ery otrzymuje jednorazowo 10AP oraz 30 sztuk meteorytu
Klan z którego pochodzi bohater otrzymuje jednorazowo 20 procentową refundację
Moment wyłonienia Bohatera: W XIV erze był to 153 dzień, równocześnie dzień finału Igrzysk Amoriońskich.
W XVI erze był to 159 dzień ery.
W XVII erze był to 151 dzień ery.
Czempion
Czempionem w Amorionie zostaje gracz którzy zwyciężył w Igrzyskach danej ery. Zostaje oficjalnie ogłoszony we wieści podsumowującej igrzyska.
W igrzyskach nie biorą udziału rzemieślnicy oraz postacie z Immunitetem Królewskim. Dotychczas był minimalny wymóg 150 poziomu postaci w momencie zapisów.
Igrzyska rozpoczynają się w okolicy 120 dnia ery i trwają tyle ile wymaga formuła turnieju w danej erze.
Klanowi zwycięzcy Igrzysk
Tytuł zdobywa reprezentacja klanu który wygrał klasyfikację klanową na Igrzyskach Amoriońskich.
Metoda punktowania jest podawana najczęściej w kolejnej wieści po rozpoczęciu zapisów zawodników na Igrzyska. Ilość punktów w klasyfikacji klanowej na igrzyskach, przekłada się na procent zwrotu kosztów odbudowania klanu w kolejne erze. Klanowi Zwycięzcy Igrzysk do tej pory mieli zagwarantowane 100% refundacji.
Tytuł jest przyznawany klanowi z imiennym wypisaniem trzyosobowej reprezentacji we wieści podsumowującej i kończącej Igrzyska Amoriońskie.
W XIV erze był to 155 dzień.
W XVIII erze finał IA odbył się 174 dnia.
// Do dodania opis Dziecka Nolalotha
Może pojawi się więcej chętnych a nie tylko cały czas te same zakazane gęby
Aktualne nagrody za poszczególne tytuły można odnaleźć w Galerii Bohaterów. Wszystkie daty są podawane wg Zegaru Miejskiego. Jeśli o północy zabrakło resetu głównego, to nie zwiększał się licznik dni ery i kalendarzowa długość ery nie zgadza się z tą pokazywana przez Zegar Miejski.
Heros
Pięciu pierwszych graczy którzy w danej erze osiągnie 100 poziom postaci, zostanie automatycznie ogłoszonych Herosami we wieści "Złoty wiek mitów!".
Kolejność nicków we wieści jest przypadkowa i nie mówi kto jako pierwszy zdobył 100 poziom postaci.
Lista Herosów w XIV erze została ogłoszona 27 dnia ery.
Lista Herosów w XVI erze została ogłoszona 27 dnia ery
Lista Herosów w XVII erze została ogłoszona 27 dnia ery
Lista Herosów w XVIII erze została ogłoszona 27 dnia ery.
Event złodzieja czyli Potomek Autolikosa kradnący koronę władcy
Tytuł zdobywa pierwszy złodziej któremu uda się wykraść koronę ze Skarbca Królewskiego w dowolnym mieście.
Próbę włamania do Skarbca może podjąć złodziej który spełnia warunki:
min 200 poziom postaci i 650 złodziejstwa.
Zręczność + Inteligencja + Złodziejstwo > 40000
Każda próba włamania kosztuje 10 Punkt Kradzieży
Do podjęcia próby wymagane jest zdobycie od 1 do 15 planów Pałacu Królewskiego (szansa na znalezienie podczas kradzieży z banku, o ile postać posiada min. 200 złodziejstwa).
Nieudane podejście daje szansę na zdobycie dodatkowych planów (do max 15).
Plany dają od 2 do 30% na udaną kradzież korony.
W XIV erze, Córka Autolikosa po zaskakująco wielu pechowych próbach, rozbroiła wyjątkowo oporny system zabezpieczeń Skarbca dopiero w 95 dniu ery. W XVI erze event padł w 89 dniu ery.
W XVII erze event padł w 87 dniu ery.
Bohater czyli "Kompania Legend"
Bohaterem zostaje automatycznie pierwszy gracz który zabije balora Baalbisana. Żeby zlokalizować miejsce przebywania Strażnika Skarbu (SS), potrzeba odszukać 50 fragmentów mapy. Aktualnie posiadaną ilość można zobaczyć w zakładce Bogactwa.
Fragmenty mapy można zdobyć:
- W Podziemiach miasta Arrakin, szansa wynosi 0,04% przy każdym ruchu.
- W Labiryncie miasta Elakka, szansa wynosi 0,15% przy każdym ruchu.
- Odpoczywając we własnym domu (szansa 7,5%) jeśli jest się nierzemieślnikiem powyżej 50 poziomu postaci.
Baalbisan posiada wszystkie statystyki po 63000 punktów.
Z nagrody za pokonanie Strażnika Skarbu korzystać może wyłącznie Bohater aktualnej ery.
Jako dodatkową nagrodę możemy wybrać jeden z unikalnych przedmiotów:
- 200 lvl: Miecz władcy balorów (+5000) (+100 szybkości) (5000/5000)
- Niezawodna Kolczuga
- Kostur Potęgi +7000
- Szata Ilithidów
Począwszy od XVI ery Bohater wraz z początkiem nowej ery otrzymuje jednorazowo 10AP oraz 30 sztuk meteorytu
Klan z którego pochodzi bohater otrzymuje jednorazowo 20 procentową refundację
Moment wyłonienia Bohatera: W XIV erze był to 153 dzień, równocześnie dzień finału Igrzysk Amoriońskich.
W XVI erze był to 159 dzień ery.
W XVII erze był to 151 dzień ery.
Czempion
Czempionem w Amorionie zostaje gracz którzy zwyciężył w Igrzyskach danej ery. Zostaje oficjalnie ogłoszony we wieści podsumowującej igrzyska.
W igrzyskach nie biorą udziału rzemieślnicy oraz postacie z Immunitetem Królewskim. Dotychczas był minimalny wymóg 150 poziomu postaci w momencie zapisów.
Igrzyska rozpoczynają się w okolicy 120 dnia ery i trwają tyle ile wymaga formuła turnieju w danej erze.
Klanowi zwycięzcy Igrzysk
Tytuł zdobywa reprezentacja klanu który wygrał klasyfikację klanową na Igrzyskach Amoriońskich.
Metoda punktowania jest podawana najczęściej w kolejnej wieści po rozpoczęciu zapisów zawodników na Igrzyska. Ilość punktów w klasyfikacji klanowej na igrzyskach, przekłada się na procent zwrotu kosztów odbudowania klanu w kolejne erze. Klanowi Zwycięzcy Igrzysk do tej pory mieli zagwarantowane 100% refundacji.
Tytuł jest przyznawany klanowi z imiennym wypisaniem trzyosobowej reprezentacji we wieści podsumowującej i kończącej Igrzyska Amoriońskie.
W XIV erze był to 155 dzień.
W XVIII erze finał IA odbył się 174 dnia.
// Do dodania opis Dziecka Nolalotha