Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klasy/rasy p2
#1
Klasy

Barbarzyńca
- Zwiększenie premii "Wrodzona odporność" z 5*poziom postaci do  8*poziom postaci.
- Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.

Paladyn
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.

Rasy

Wampir
-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.

Jaszczuroczłek
-Usunięcie bonusu do szybkości dającego +3 szybkości przy awansie na kolejny poziom powyżej 20 poziomu.
-Ograniczenie odporności na trucizny do 50% zamiast całkowitej odporności.

Komentarz:

*
Patrząc po występowaniu różnych klas przydałoby się coś zrobić z wojownikiem lub buffnąć innych. Skoro na łowce/złodzieja się nie palimy to propozycje mają dla barbarzyńcy wspomóc jego start oraz pozwolić mu się skupić na bardziej defensywnych zadaniach. Większa obrona może otworzy go dla innych ras, a zwiększenie obecnej 5% szansy na zablokowanie krytyka  polepszy sytuację tanków.

*
Propozycje  w paladynie mają zwiększyć potencjał początkowy na igrzyskach, oraz dłużej pozwolić na zwlekanie z wyborem treningu by wybrać poprawnie.

*
Propozycja u wampira polega na zmniejszeniu Randomu z poziomu o połowę przy gryzeniu czyli z 
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 10*LVL_ofiary).
na
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 5*LVL_ofiary).

I tak wampir został ucięty, a można mu trochę sprawę ułatwić.

*
Jaszczuroczłek jest za mocny, najprostszym sposobem będzie zabranie mu części z nagromadzonych małych bonusów. Wybrałem ten do speeda, bo jest w miarę uniwersalny oraz ograniczenie odporności na trutkę by nie został jedynym i najlepszym możliwym tankiem w grze.
Odpowiedz
#2
Nie wiem czy barbowi nie pokusiłbym się nawet dać 10*lvl. A to za sprawą tego, że woje mają umaga który znosi kary do uniku (!) + dodaje dodatkowego defa. Obecny barbarzyńca dopiero po 280 poziomie wyprzedza z defem kogoś na magicznym eq.. Wygląda słabo przy reszcie, zwłaszcza przy woju, który dostał odbicie ciosu i ma lepszą szansę na kryta.

Paladyn - skillowiec dostanie 540 dodatkowych apków, czyli 2430 statów + ponad 900 z blessa, łącznie 3,3k. W tej erze nie mieliśmy palka szybkościowca/skillowca, bo Ogór musiał pójść w defa żeby wyjść z grupy. Pytanie czy nie da to palkowi zbyt wiele? Dodatkowo jeszcze 5% dmg więcej dla łucznika.

Wampir - zgadzam się. Ciężko się wyzerować teraz wampirem, ale jak najbardziej jest to wykonalne. Mimo wszystko random 1-10*lvl jest mocno uciążliwy.

Jaszczur - tu też się zgadzam. Jaszczurka jest silna zarówno jako szybkościowiec jak i tank, albo połączenie jednego i drugiego.
Odpowiedz
#3
Cytat:Paladyn
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Dwie kwestie:

1. Jak 5% dla palka łucznika wpłynie na zainteresowanie innymi łucznikami? Co np. z elfami?
2. Dodatkowe 9 AP na poziom? Od 251 do 300 poziomu dodatkowe 450 AP?


Cytat:Wampir

-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.
Rozumiem, że chodzi o skuteczność gryzienia, na ile miałoby to zwiększyć przyrost wampiryzmu?
Odpowiedz
#4
1. Co erę mamy około 3-5 łuczników, którzy dożywają igrzysk i coś grają. Mimo względnie wielkiej siły łuku nie jest on darzony wielkim zaufaniem społecznym. Jeśli gracze zechcą grać to co działało w tej erze oraz widzą wieść, nie zagrają paladynem bo on nie jest w stanie powtórzyć tyle zręczność+speed co Jaszczur/Elf, ale jeśli przypadkiem pojawiają się nerfy łucznika i trochę lepsze środowisko do wolniejszych kombinacji to jakieś szanse ma wystąpić ze względu na solidne expienie, szanse na herosa oraz solidne drogi rozwoju. Tylko nie jest on wstanie zagrać Speed+zręka na tym poziomie co J/E. Co do Elfa nie ma się co bać, bo konstrukcja eventu złodzieja oraz jego treningi powinny zawsze kogoś zaciekawić. podobny przypadek wampira.

2. Tak, zmieniłem wersję na mniej apków oraz by nie pomagała w expieniu by nie robić sztucznego tłoku. Koksa pokroju wampira/elfa/jaszczura nie zrobi, ale jak tłumaczyłem możliwe, że pozwoli później wybrać profesję i nie być zmuszonym do odkrywania kart w I fazie.


Wampir tylko skuteczność gryzienia, w sumie nie wiem czemu nie w tym temacie dałem wzrostu wampiryzmu Sad
Odpowiedz
#5
Cytat:Barbarzyńca
- Zwiększenie premii "Wrodzona odporność" z 5*poziom postaci do  8*poziom postaci.
- Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.
Delikatne wzmocnienie barbarzyńcy, który raczej nie cieszył się ostatnio zbyt dużą popularnością. Uważam, że buffowanie barbarzyńcy jest krokiem w dobrą stronę, ale czy akurat takie zmiany są odpowiednie, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Powiedzmy, że zgadzam się z tym co napisał założyciel tematu.
Cytat:Paladyn
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Całkiem spory buff dla paladyna który realnie może zapewnić mu dodatkowe 500-550 ap i jeszcze większe możliwości z silniejszym blessem. Obecny paladyn raczej nie wygląda zbyt dobrze, jego najlepsze apki są po 3,0 i może mieć tylko jeden trening 0,2 co w moim odczuciu zmniejsza możliwości dostosowania się na IA (chociaż fakt, że może sobie takowy trening wybrać trochę to ratuje), właściwie to poza szybszym expieniem obecny paladyn nie oferuje sobą nic ciekawego.

Cytat:Wampir

-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.
Sprawienie ze wampir będzie bardziej "ludzki" do gry, raczej nie mam zastrzeżeń, skończmy z męczeniem graczy.

Cytat:Jaszczuroczłek

-Usunięcie bonusu do szybkości dającego +3 szybkości przy awansie na kolejny poziom powyżej 20 poziomu.
-Ograniczenie odporności na trucizny do 50% zamiast całkowitej odporności.
Zabranie mu tej szybkości przy awansie generalnie osłabi odrobinę jaszczura i przede wszystkim jego potenciał fragowania.Co do drugiej zmiany, to w sumie zgadzam się z tym co napisał założyciel tematu.
Odpowiedz
#6
Barbarzyńca
Obecnie barbarzyńca straci defa w stosunku do umagicznionego EQ bez kary uniku.
Propozycja 30* lvl jest mocno przesadzona, ale 8-10*lvl wygląda już znacznie rozsądniej.
 Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.
-> brzmi rozsądnie jako rozwiązanie dla tankow, którzy w ostatniej erze nie mieli zbyt dużo szczęścia. Po zmniejszeniu balora, dałoby to większą szansę dla balorow/pół tankow, którzy byłi zmiatani krytykami. Dodałoby to uroku barbarzyńcy jako tankowi - alternatyw do jaszczura łowcy (!). Jeżeli wartość jest za duża to 1% za każde 50 poziomów - a w kolejnej erze dopracujemy mnoznik


Paladyn - ma bonus do siły, zręczności oraz wytki w AP. Czy będzie dopuszczony łuk dla tej opcji? Def za zręcznośc zabrany, a paladyn i tak preferuje WB bo 10% za tarcze. Może by dać mu chociaż te 5% do pvp za łuk by ta opcja była grywalna?

Opcja elfa łucznika zawsze będzie kusić lepszymi AP za zreke i szybkość.
Odpowiedz
#7
Palek na łuku mający 40k zręki, ma o 4,25k trako więcej niż palek z 40k siły na 301 poziomie. Palek od innych łuczników ma większego expa, większe blessy oraz defa z eq. Teraz jeszcze dojdą dodatkowe apki powyżej 250 poziomu. Nie przesadzajmy i nie buffujmy go nie wiadomo jak, bo będzie jedyną słuszną opcją na łucznika niebawem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości