Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
120 dzień:3309,02
135 dzień:4006:22
155 dzień:5058,16
170 dzień:5867,03
Koło finału igrzysk:6546,24
Poprzednie ery też?
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
2
Im więcej HP będzie miał balor, tym atrakcyjniejszy będzie. Także byłbym za większym HP, 35 lub 40k.
Co do energii - jestem za zwiększeniem energii. Jeżeli mamy się martwić o wampiry i elfy (które i tak są osłabiane), to dajmy też więcej energii rzemieślnikom (by kowal nadążał z EQ).
Zwiększmy przyrost o do 0,35 lub 0,4. Możemy wtedy przyspieszyć także termin IA dla balansu
Jeżeli martwimy się, że trenowaniem zbyt mocno ucieknie się balorom - to dodajmy dodatkowe AP powyżej 200
lvl (+1 co 50 poziomów) lub zwiększmy tempo przyrostu z co 6 lvl na co 5 lvl po 200 lvl.
Liczba postów: 140
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
1
Zmiana przyrostu energii wymaga przeskalowania rzemów więc to dobry temat na kolejną erę.
Liczba postów: 149
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Energia-walka-rzem
Nie wymaga, tylko podbicia jednego przelicznika kowalowi. Rzemieślnicze eventy kończą się wcześniej niż zakładane IA. Danie energii rzemkom bez zwiększenia bazy surowcowej byłoby tragiczne dla kowali i alchemików.
Co do wampira?
Z wieści max trafienie z wampiryzmu 10* poziom? I bierzemy połowę wampiryzmu w PvP/PvM?
Rytuał można skasować albo zostawić znerfiony. ale bez wampiryzmu(cechy dającej trafienie) powyżej tego co jest na wieści jego miejsce zastąpi paladyn, albo zostanie wersja Start IA ->20k szybkości i trening .
zostawiłbym istniejące dzisiaj 50% trafienia z wampiryzmu w PvM, a z PvP najwyżej rzucił ograniczenie na zasadzie :
Trafienia w PvP=Poziom_Wampira/310 *Wampiryzm
Czyli im więcej poziomów wbijesz tym więcej zyskasz. Oczywiście żaden wampir nie dobije podanego 310, więc tak czy siak jest znerfione trafienie, ale nie do max 10*poziom.
Liczba postów: 208
Liczba wątków: 47
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
3
Zwiększenie energii to największa głupota jaką możemy zrobić. Piszę po raz setny:
-większa ilość energii, więcej klikania (czasem się klika po 1 energii i nie ma komfortu jak mag po xx walk przez całą erę)
-większa ilość energii przy IA 135 dnia sprawi, że ludzie będą mieć więcej statów/umiejek niż w erach gdy IA kończyły się 185 dnia.
I wtedy skrócimy erę tak by IA startowały 100 dnia? Przecież to przesada, era za erą, by odhaczyć jak najszybciej? Taka forma szybciej się przeje.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2018
Reputacja:
0
Ja bym wręcz poszedł w przeciwnym kierunku, zmniejszyć ene. Czemu miałabybyć liniowa, niech ze wzrostem levelu przyrost maleje. Standardowo jest 0,30, niech np co 10lvl zmniejsza się przyrost o 0,01. I wtedy lvl 11 przyrost 0,29; lvl 20 przyrost 0,29; lvl 21 przyrost 0,28 itd aż przyrost zmniejszy sie do zera przy lvl 300którymś.