Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedmiot specjalny hodowcy
#11
Przedłuży komuś żywot ulubionego zwierzaka i tyle.
Tak naprawdę, tylko ta pelerynka ma jakieś znaczenie, i jeszcze czarne płaszcze dla magów. Toporki i kilofy to po prostu większy zarobek, raz całe dwie ery cisnąłem drwalem bez topora a i tak bylem w czołówce gdzie wskakiwałem okazyjnie na 5 minut nawet na pierwsze miejsce w posągach (a event zdobywała osoba 7-9 z posągów), więc tak jak 5% do wydobytego drewna/mithrilu, 10 dni życia dla chowańca to po prostu możliwość dłuższego trzymania go w strażnicy.
I nie wiem, czemu tak nalegasz na te wyrównanie szans. Jeżeli wszystko będzie ujednolicone, to nic to nie zmieni w randomie z prostego powodu. Będzie grupa czujnych graczy, którzy będą lecieć łeb w łeb dopóki któryś nie zachleje w weekend i nie prześpi 1-2 resetów głównych, przez co zostanie w tyle. A tak, reszta ludziów między którymi różnica expa wynosi 5% a ujemki 0,5% dalej po osiągnięciu warunków do spełnienia eventu będzie mogła liczyć tylko na szczęście: "uda się znaleźć drzewo? nie uda? uda, nie uda..." lub "trafi się dzisiaj mapa/plan? Nie trafi..."
I tyle. Dać można więcej przedmiotów, czemu nie, ale zaraz ktoś zacznie płakać, że wylatują mu przedmioty których nie potrzebuje a inni mają farta i losują peleryny i klasowe itemy już pierwszego dnia. To hazard, jak w rzucie kością, wyrzucisz szóstkę albo nie. Jedyne co Cie ratuje to umiejętność takiego nią turlania, by była większa szansa na sześć oczek, tak samo w tej grze, dopomagasz szczęściu trikami i unikami.
Odpowiedz
#12
A co powiecie na (-5% mithrilu na rozmnażanie chowańców)
Odpowiedz
#13
Bemu, wybacz że tak w opozycji, ale tak jak Neher jestem przeciwko bonusowym itemom dla rzemów. Jak zostało napisane, ktoś trafia pelerkę pierwszego dnia, a ktoś dopiero za dwa miesiące i jest już istotna różnica w przyroście ekspa -> levela -> skila, a dotyczy to profesji z niewielkim obciążeniem randomowym eventu, czyli właśnie hodowcy lub stolarza. Masz plany, przekraczasz skil i event leży.
Jeżeli już ma tak zostać, to jestem za opcją uwolnienia możliwości zdobycia peleryny po przekroczeniu wymaganego progu levelowego, np. od 20-30 levela lub po upływie określonej liczby resetów głównych od początku ery.
Pomysł Olmera bardzo fajny.
Odpowiedz
#14
(28-11-2018, 20:30)Olmer napisał(a): Bardzo realistyczne jest też mordowanie smoków na arenie w ilości idącej w setki, w ciągu jednego dnia. Rozmnażają się szybciej niż bakterie. Sądzę, że powinny już dawno wyginąć.
A i wyklepywanie takiego hełmu czy napierśnika setki razy też jest niemożliwe, zmęczenie materiału, te sprawy. Rozleciałby się przy 10-15 razie. Chyba że, wprowadzimy ubytek wartości obronnych ekwipunku, dajmy na to każda jego naprawa osłabia go o 1% do poziomu 50% wartości początkowej. To byłoby bardziej realistyczne.
Nie widzę problemu w tym, że złodziej okrada innych graczy w taki a nie inny sposób. Żadnej niesprawiedliwości tutaj niema, zwłaszcza, że złodziej ryzykuje wrzuceniem do lochu na ileś tam resetów. Do tego, musi namierzyć cel, podczas gdy wojownik ma nieskończoną ilość straszliwych potworów do bicia pod ręką. I jakby co, wojownik też może sobie rozwinąć 3 strony do odświeżenia z walką, lecznicą i naprawą ekwipunku i kicać między nimi.
Zresztą jest coś magicznego w chwili, w której walisz łbem w klawiaturę bo zorientowałeś się właśnie, że nie schowałeś miliarda do banku i jakiś cwaniak Cie okradł.
To była luźna propozycja... Nie upieram się przy tym by była to nadprogramowa umiejka Smile
Raczej podważałem sam fakt nieuczciwej konkurencji i uzależnienie eventu od szczęścia, który w mniejszym bądź większym stopniu i tak jest od niego uzależniony.
No i na koniec rzuciłem inną propozycję, która w samą umiejętność nie ingeruje a wydaje się bardziej rozsądna od 2 poprzednich jednej przerośniętej a drugiej właściwie niec nie dającej...

(29-11-2018, 11:42)Crahulus napisał(a): Bemu, wybacz że tak w opozycji, ale tak jak Neher jestem przeciwko bonusowym itemom dla rzemów. Jak zostało napisane, ktoś trafia pelerkę pierwszego dnia, a ktoś dopiero za dwa miesiące i jest już istotna różnica w przyroście ekspa -> levela -> skila, a dotyczy to profesji z niewielkim obciążeniem randomowym eventu, czyli właśnie hodowcy lub stolarza. Masz plany, przekraczasz skil i event leży.
Jeżeli już ma tak zostać, to jestem za opcją uwolnienia możliwości zdobycia peleryny po przekroczeniu wymaganego progu levelowego, np. od 20-30 levela lub po upływie określonej liczby resetów głównych od początku ery.
Pomysł Olmera bardzo fajny.
Odpowiedz
#15
O! Rzeczywiście to napisałem, ale chyba w innym wątku.
Odpowiedz
#16
(30-11-2018, 18:53)Olmer napisał(a): O! Rzeczywiście to napisałem, ale chyba w innym wątku.

Tak, ale ja tego nie cytowałem Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości