Liczba postów: 111
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
2
Mag pije manę, złośliwi mówią że to denaturat, ale strach powiedzieć to głośno, bo można oberwać kulą ognia po zadku. Ale do rzeczy. Skoro jest pracownia uzdrowiciela, która pozwala regenerować hp miksturami w klanie bez ich pobierania, to myślę że powinna być też analogiczna opcja pod manę, dlatego proponuję wprowadzenie budynku klanowego "Bimbrownia" albo "Pracownia alchemiczna" lub nazwać to jakkolwiek inaczej.
Koszta analogiczne jak do pracowni uzdrowiciela, nie ma sensu ich zmieniać, skoro budynek ma mieć dokładnie takie samo zastosowanie, czyli 1kk złota i 2k mithrilu.
Liczba postów: 111
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
2
To czy będą one o 20% mocniejsze, to bez znaczenia. I tak, jest nieefektywna, ale jeżeli alchemik będzie mógł wrzucić w klan wszystkie swoje mikstury, jak zaproponowałem w innym temacie, to nie będzie to aż tak bolesne.
Żeby było to efekty, to budynki musiałyby działać na tej zasadzie, że nie pobierają mikstur z klanu, tylko każda dodana mikstura zwiększa ogólną pulę hp do zregenerowania, obecnie jak masz do zregenerowania 1hp, a w klanie są tylko misktury o mocy załóżmy 200, to zmarnuje się taka mikstura.
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2021
Reputacja:
0
Pomysł niby ok chociaż... magiem i tak gra się wyjątkowo przyjemnie w porównaniu do innych walczących. Generalnie niby nie mam nic przeciwko, ale chyba mamy ważniejsze rzeczy do zrobienia/omówienia.
Liczba postów: 161
Liczba wątków: 53
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Zgadzam się z Neherem co do powyższego.
Liczba postów: 280
Liczba wątków: 66
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
nie widzę problemu z dodaniem nowego budynku
Liczba postów: 129
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
2
To również temat już dawno przegadany. Czekamy na rozpoczęcie głosowania.