Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łowca
#1
Łowcy to utalentowani tropiciele oraz myśliwi, którzy z dziczy uczynili swój dom. W znajomości sztuki wojennej ustępują wojownikom, zamiast tego łowcy koncentrują się na walce z konkretnym rodzajem przeciwników.
Z różnych pobudek, najczęściej społecznych, łowca wypowiada osobistą wojnę przeciwko któremuś z gatunków zamieszkujących królestwo Amorion. Przepełniająca go nienawiść lub chęć zemsty sprawia, że staje się on niezwykle niebezpiecznym i zaciekłym przeciwnikiem wybranej rasy.
Trudno jednoznacznie określić, które rasy posiadają największe, a które najmniejsze predyspozycje do zostania łowcą.

Cechy:

- Bazowy przyrost 10 energii na reset.
- Za każdy zdobyty poziom przyrost energii zwiększa się o 0.3.
- +0.5 do przyrostu siły i zręczności za 1 AP
- -0.5 do przyrostu wytrzymałości i inteligencji za 1 AP
- "Zatruta broń": każda broń jakiej używa łowca staje się automatycznie zatruta, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci poziom postaci x 2/3, omijając pancerz przeciwnika (działa tylko przeciw innym postaciom).
- "Wróg rasowy": łowca na 20 poziomie może wybrać wroga rasowego, przeciwko któremu zadaje dodatkowe 15% obrażeń.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości