03-03-2019, 16:27
Pomysł dotyczy tego czego chciałby zapewne każdy woj oraz osoby chcące zostać wojami, ale nie mówią tego głośno. Automatyczne leczenie po walce/uzupełnianie many (jeśli ma się kasę/mikstury) + wywalenie wytrzymałości ekwipunku (relikt przeszłości jak dawne zmęczenie postaci).
Cel? Uczynienie expienia czymś przyjemnym, a nie naparzanie przez kilka minut żeby wbić 1 poziom. Dlaczego? Obecnie traci się mnóstwo czasu, bo jak się klika po 1 walce + leczenie, a dziennie się ma 2k energii, potrafi to zmarnować sporo czasu. Odbiera to chęci do gry
Plusy:
-woj nie traci czasu na arenie i może zrzucić energię równie szybko co rzemek
-mniej wymaganego czasu może przyciągnąć do wojowania ludzi, którzy odbili się od tego bo nie mieli czasu na grę lub ludzi, którzy by chcieli wojować, ale nie mają tyle czasu na grę
Minusy:
-brak minusów?
Dodatkowo pamiętajmy, że kostury magów nie mają wytrzymałości i nie trzeba ich naprawiać, więc najbardziej uprzywilejowana jest klasa która: najszybciej zmienia moby i nie musi naprawiać eq. Gra byłaby przyjemniejsza gdyby można było zrzucić energię z jednego dnia w max 10 minut. Zróbmy grę bardziej przyjazną dla ludzi, a nie czasochłonną koniecznością
Cel? Uczynienie expienia czymś przyjemnym, a nie naparzanie przez kilka minut żeby wbić 1 poziom. Dlaczego? Obecnie traci się mnóstwo czasu, bo jak się klika po 1 walce + leczenie, a dziennie się ma 2k energii, potrafi to zmarnować sporo czasu. Odbiera to chęci do gry
Plusy:
-woj nie traci czasu na arenie i może zrzucić energię równie szybko co rzemek
-mniej wymaganego czasu może przyciągnąć do wojowania ludzi, którzy odbili się od tego bo nie mieli czasu na grę lub ludzi, którzy by chcieli wojować, ale nie mają tyle czasu na grę
Minusy:
-brak minusów?
Dodatkowo pamiętajmy, że kostury magów nie mają wytrzymałości i nie trzeba ich naprawiać, więc najbardziej uprzywilejowana jest klasa która: najszybciej zmienia moby i nie musi naprawiać eq. Gra byłaby przyjemniejsza gdyby można było zrzucić energię z jednego dnia w max 10 minut. Zróbmy grę bardziej przyjazną dla ludzi, a nie czasochłonną koniecznością