Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rasa] Wampir z immunitem
#1
Propozycja, która została przedstawiona już wcześniej na forum przez Enzetela w temacie tutaj.
Dotyczy nadania możliwości gryzienia wampirowi z immunitetem. 

To rozwiązanie nie wniesie negatywnych skutków dla pozostałych graczy (może prócz ilości ugryzień, ale jak wiemy - powiadomienia w dzienniku nie zabierają nam statystyk i nie bolą), a może zwiększyć grywalność tej rasy wśród rzemieślników i graczy fabularnych. W skrócie fun z gryzienia, bez konsekwencji bycia szmacianką do bicia.

Obecnie gracze z immunitetem mogą być gryzieni. Dlaczego więc gracz z immunitetem nie może gryźć?

Zmiana ta może być wprowadzona pod koniec ery, aby potestować. Można jednak ją wcześniej zatwierdzić.

Zachęcam do dyskusji. Smile
Odpowiedz
#2
Gryzienie to część mechaniki wampira. Jeżeli wampir rzemieślnik może wykonywać wampirze ataki nie posiadając immunitetu to powinien móc to robić również takowy posiadając.
Jestem za.
Odpowiedz
#3
W sumie nie każdy wampir wojem być musi, a gryzienie spoko sprawa (szczególnie obserwowanie jak się inni pieklą jakby conajmniej ktoś odebrał im życie xD)Można,by spróbować jakby to wyglądało, czemu nie.
Odpowiedz
#4
Immunitet nie powinien zabierać możliwości korzystania z mechanik rasy/klasy, to tak jakby mag z immunitetem nie mógł korzystać z czarów do umagiczniania eq z racji immunitetu. Zmiana poprawiłaby sytuację rzemów na tej rasie, więc myślę że jest to rozsądna zmiana.
Odpowiedz
#5
Troszkę nie rozumiem problemu z wampirem rzemieślnikiem i jego immunitetem. Obecnie rzemieślnik może wskrzeszać się bez utraty expa, przy ataku nie traci też statystyk, więc immunitet z punktu widzenia rzemieślnika nie jest konieczny. Złota na wskrzeszanie się jest pod dostatkiem i nie trzeba go nosić przy sobie.
Angel
Odpowiedz
#6
Jeżeli tak na to spojrzeć... to wyrzućmy immunitet? Każdy się może wskrzeszać bez problemu... umieranie co godzinę przez tydzień nowej ery na pewno jest zabawne i bardzo ekonomiczne. Walczący się ucieszą, że mogą sobie ponabijać na rzemieślnikach levele, złodzieje zdobędą złoto - pozbędziemy się dyskryminacji.

A tak serio - największa ilość ataków jest na początku ery. Walczące postaci wbijają na tym pierwsze levele, choć nie każdy obiera tę drogę... Potem jest ataków mniej, ale są równie mało przyjemne. Bo rzemieślnik (np. taki hodowca) wbije szybko levele i zabijając taką osobę można zyskać na prawdę super exp, co prowokuje do uśmiercania co reset. Życie... zwłaszcza, że rzemieślnik nie "odda".

Rasa wampirów co erę jest najrzadziej wybierana w klasie rzemieślniczej. W tej erze mamy aż 5 takich osób. To, że ma mało bonusów rzemieślniczych to spory minus. To, że trzeba wybrać - czy gryzienie wampira (czyli jedyny jego smaczek), czy możliwość śmierci w każdym momencie i okradanie w czasie "pracy" rzemieślnika (więc co chwila trzeba złoto chować) - to słaby wybór. Nic dziwnego, że gracze wolą mieć spokój, wziąć immunitet... i rasę bez gryzienia, a za to z lepszym bonusem rasowym.
Według mnie, w ogóle powinno się zbuffować wampira pod względem rzemieślniczym... ale to spory krok, wymagający wielu testów. Tutaj proponuję tylko lekką zmianę, przez którą być może kilka osób więcej zdecyduje się na wybranie tej rasy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości