Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bug] Umag broni białej + zatruwanie strzał
#1
Pozwolę sobie w tym temacie zamieścić propozycje dwóch drobnych:

1) [Bug] Umagicznienie broni białej w szybkość

Aktualnie nie ważne na jaki poziom i z jakim bonusem umagiczniamy broń białą w szybkość, ta broń zawsze otrzyma bonus o wartości 0 i staje się umagiczniona - czyli umagicznienie w szybkość nie daje żadnych efektów poza zablokowaniem możliwości umagicznienia w coś innego. Nie jest to bug który sprawia, że nie da się grać, ale bez wątpienia jest to bug - chyba, że jakimś cudem ktoś w tak bezsensowny sposób to zaplanował.
Możliwe rozwiązania:

a) normalny umag do szybkości jak w przypadku łuku
b) brak możliwości umagicznienia broni białej w szybkość (brak wyświetlania ich na liście przedmiotów jak wybieramy co chcemy umagicznić, czy też stosowny komunikat)

2) Zatruwanie strzał

Drobna propozycja na którą natknąłem się podczas klanowej rozmowy. Uważam, że sensownie by było umożliwić zatruwanie strzał.
Działanie trucizn identyczne jak w przypadku broni białej.
#2
Tak i jeszcze raz - tak.
#3
Tak i tak.

Edit: skoro już przy oczywistościach, to może naprawa błędu z ostatnimi strzałami u łucznika?
#4
(08-07-2021, 14:24)Shade napisał(a): Tak i tak.

Edit: skoro już przy oczywistościach, to może naprawa błędu z ostatnimi strzałami u łucznika?

A co to dokładnie za błąd?
#5
Wydaje mi się, że bugów nie powinniśmy nawet rozpatrywać w kwestii tego czy je zmieniać czy nie, tylko powinny z automatu być ogarniane Smile Jak dla mnie punkt 1 z automatu do naprawy, punkt 2 jak najbardziej ma sens
#6
(28-07-2021, 20:45)Arana napisał(a):
(08-07-2021, 14:24)Shade napisał(a): Tak i tak.

Edit: skoro już przy oczywistościach, to może naprawa błędu z ostatnimi strzałami u łucznika?

A co to dokładnie za błąd?

Kołczany mają określoną pojemność. Co walkę od liczby strzał w kołczanie odpisywana jest liczba strzał zużytych podczas walki. Czyli przykładowo mamy 100 strzał, wystrzelimy 15, zostaje 85. Bug pojawia się w sytuacji, gdy w kołczanie zostaje mniej strzał, niż chcemy wystrzelić w trakcie walki - wówczas po walce zostajemy z taką samą liczbą strzał, jak przed nią. Czyli jeśli zostaną nam 3 strzały, wystrzelimy je w trakcie walki i nie zabijemy nimi przeciwnika, to o ile w trakcie walki faktycznie użyjemy 3 strzał i do końca pojedynku pozostaną nam uniki, to po walce dalej będziemy mieli te 3 strzały - nie zostaną one wyzerowane. W praktyce jeśli gracz kilka po kilkadziesiąt walk i nie przyuważy momentu, gdy kończą mu się strzały, może stoczyć kilkadziesiąt-kilkaset nierozstrzygniętych walk. W poprawnie działającej wersji strzały normalnie zerowałyby się i gracz nie mógłby przystąpić do kolejnej walki bez kołczanu.
#7
To o tym nie słyszałam.
Dobrze byłoby wyeliminować jak najwięcej błędów.
#8
Zmiany które będą poddane głosowaniu:
    1. Naprawa buga związanego z umagicznieniem broni białej w szybkość, możliwe dwie opcje:
  • normalny umag do szybkości jak w przypadku łuku
  • brak możliwości umagicznienia broni białej w szybkość
    2. Dodanie możliwości zatruwania strzał analogicznie jak zatruwanie broni białej.


Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, to ma 24h na przedstawienie ich. Jutro wieczorem rozpoczniemy głosowanie.
#9
Temat nie powinien trafić w to miejsce (przynajmniej w takiej formie).
Jak już napisał Neherignus, bug należałoby zgłosić do naprawienia, a nie debatować nad jego zmianą.

EDIT: o ile pamiętam domyślne działanie czaru było takie, że broni białej nie dało się umagicznić do szybkości.
#10
Bo się nie dało, a łuku się nie umagicznia, bo kantynowy luk lepszy.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości