27-08-2021, 14:06
Propozycja przedstawiona tutaj będzie dotyczyła nowych przedmiotów specjalnych z mostów.
Zmiany:
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Kowala
+5% do wartości smoczego przedmiotu
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Stolarza
+3% do szansy na specjalne łuki/strzały
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Alchemika
+3% do szansy na specjalną miksturę
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Zielarza
+5% do zbioru ziół
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hutnika
+5% do znajdowanych rud przez geologa
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hodowcy
+2.5% do ilości udanych rozmnożeń
Wyjaśnienie
W poprzedniej erze podniesiono szansę na znalezienie peleryny. Wszyscy wiemy jak ważne jest znalezienie peleryny szczególnie dla rzemieślników. Stąd propozycja dodania nowych przedmiotów specjalnych, które podobnie jak obecnie istniejące nie-easter-egg'owe przedmioty(Kilof/topór) dadzą im lekkie wzmocnienie do eventu lub powiększą doświadczenie. Zmniejszy także uzależnienie od szybkiego znalezienia peleryny, bo będą potrzebne inne przedmioty specjalne do znalezienia zależnie od profesji.
Nazwy można opracować w drodze konkursu/głosowania/zaczerpnąć ze starych proponowanych na poprzednim forum.(Kilka razy temat się pojawiał)
Dla kowala zasada działania jak obecnie hybrydy, czyli mnoży wynik na końcu 1,05x
Przykład Kowal, który dzisiaj wykuł hełm poziom 10 +193, zrobiłby 193*1,05=203 albo zbroję poziom 50 +3050 zrobiłby 3050 *1,05 = 3150, bo tak jak hybrydy nie przeskakuje maxów przedmiotów.
Kowalowi przyspieszy lub nieco pomoże trafiać maxy, więc da szansę na ciut szybszy event (2-3 dni).
Stolarz po prostu zwiększona szansa na przedmiot specjalny czyli z dzisiejszych podstawowych 30%, miałby 33% + 1% co 100 stolarstwa nic się tutaj nie zmienia. Lekko przyspiesza stolarza.
Alchemikowi podniesie szansę na stworzenie specjalnej mikstury z obecnych stałych 11% do 14%, może też podnosić transmutację.
Zielarz/Hutnik, proste podnoszenie zbioru czyli doświadczenia dla zielarza oraz znalezionej ilości rud, która przekłada się na większą ilość surowców do kopania ergo doświadczenia.
Z hodowcą największy problem jest z nazwaniem bonusu. Polegać ma na zmniejszeniu okienka nieudanych rozmnożeń. Rozumiem przez to fakt posiadania umiejętności na rozmnożenie i wtedy rozmnażając chowańce losuje się nam ilość udanych rozmnożeń od ??% będących chyba koło 85%? do 100%. Czytaj na 250 rozmnożeń czasem wyjdzie 225, 235, 240, 245, przy farcie 250. Przedmiot specjalny miałby podnieść podłogę tego losowania z obecnych ??? do ???+2,5% czyli parę więcej chowańców by wyszło.
Zmiany:
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Kowala
+5% do wartości smoczego przedmiotu
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Stolarza
+3% do szansy na specjalne łuki/strzały
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Alchemika
+3% do szansy na specjalną miksturę
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Zielarza
+5% do zbioru ziół
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hutnika
+5% do znajdowanych rud przez geologa
Wybierz_Nazwę_przedmiot_Hodowcy
+2.5% do ilości udanych rozmnożeń
Wyjaśnienie
W poprzedniej erze podniesiono szansę na znalezienie peleryny. Wszyscy wiemy jak ważne jest znalezienie peleryny szczególnie dla rzemieślników. Stąd propozycja dodania nowych przedmiotów specjalnych, które podobnie jak obecnie istniejące nie-easter-egg'owe przedmioty(Kilof/topór) dadzą im lekkie wzmocnienie do eventu lub powiększą doświadczenie. Zmniejszy także uzależnienie od szybkiego znalezienia peleryny, bo będą potrzebne inne przedmioty specjalne do znalezienia zależnie od profesji.
Nazwy można opracować w drodze konkursu/głosowania/zaczerpnąć ze starych proponowanych na poprzednim forum.(Kilka razy temat się pojawiał)
Dla kowala zasada działania jak obecnie hybrydy, czyli mnoży wynik na końcu 1,05x
Przykład Kowal, który dzisiaj wykuł hełm poziom 10 +193, zrobiłby 193*1,05=203 albo zbroję poziom 50 +3050 zrobiłby 3050 *1,05 = 3150, bo tak jak hybrydy nie przeskakuje maxów przedmiotów.
Kowalowi przyspieszy lub nieco pomoże trafiać maxy, więc da szansę na ciut szybszy event (2-3 dni).
Stolarz po prostu zwiększona szansa na przedmiot specjalny czyli z dzisiejszych podstawowych 30%, miałby 33% + 1% co 100 stolarstwa nic się tutaj nie zmienia. Lekko przyspiesza stolarza.
Alchemikowi podniesie szansę na stworzenie specjalnej mikstury z obecnych stałych 11% do 14%, może też podnosić transmutację.
Zielarz/Hutnik, proste podnoszenie zbioru czyli doświadczenia dla zielarza oraz znalezionej ilości rud, która przekłada się na większą ilość surowców do kopania ergo doświadczenia.
Z hodowcą największy problem jest z nazwaniem bonusu. Polegać ma na zmniejszeniu okienka nieudanych rozmnożeń. Rozumiem przez to fakt posiadania umiejętności na rozmnożenie i wtedy rozmnażając chowańce losuje się nam ilość udanych rozmnożeń od ??% będących chyba koło 85%? do 100%. Czytaj na 250 rozmnożeń czasem wyjdzie 225, 235, 240, 245, przy farcie 250. Przedmiot specjalny miałby podnieść podłogę tego losowania z obecnych ??? do ???+2,5% czyli parę więcej chowańców by wyszło.