Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wojownik
#1
Wojownicy są popularną klasą. W większości wojownikami zostają Krasnoludy choć pozostałe rasy mają równie dobre ku temu predyspozycje.
Mają największe zdolności bojowe - najważniejsze dla nich są siła i wytrzymałość, ale też bez odpowiedniej szybkości i zręczności się nie obejdzie. W Amorion wojownicy stanowią największą część społeczeństwa. Podczas walki wojownik posługuje się bronią białą, wyposaża się także solidne zbroje - choć są w Amorion także znakomici szermierze, którym zbroja tylko przeszkadza. Zostają złymi rzezimieszkami, silnymi ochroniarzami, wiernymi obrońcami, przebiegłymi złodziejami lub po prostu neutralnymi poszukiwaczami przygód. Wojownikami zostają osoby które najczęściej szukają okazji do bitki i przetestowania swoich zdolności bojowych lub z prostej chęci zemsty, ale też dla samoobrony lub zmierzenia się na arenie z innymi dla chwały.
Krasnoludy, które zostają wojownikami są najczęściej nieokrzesani i porywczy, ale i silni oraz bardzo niebezpieczni, posługują się ciężka bronią i pancerzem. Elfi szermierze posługują się lekką bronią i zbroją, aby podczas walki móc w pełni wykorzystać swoja szybkość i zwinność. Natomiast Ludzie wybierający tę profesję zostają równie dobrymi zbrojnymi co zwinnymi wojownikami.

Cechy:

- Bazowy przyrost 10 energii na reset.
- Za każdy zdobyty poziom przyrost energii zwiększa się o 0.3.
- +0.5 do przyrostu szybkości za 1 AP
- -0.5 do przyrostu inteligencji za 1 AP
- "Mistrz broni": +5% szansy na zadanie trafienia krytycznego w walce z innymi graczami,
- "Gladiator": +100% do zdobywanego doświadczenia w walce z innymi graczami,
- "Niewiara w to, że broń bywa ostra": wojownik na każde 15 poziomów otrzymuje 1% szansy na zniwelowanie niemagicznych obrażeń zadanych przez innych graczy (1% na 1 poziomie).


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości