Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag
#1
Magowie maja swój stereotyp, którego skrupulatnie się trzymają. Elfy najczęściej akceptują tą klasę choć Ludzie nie wydają się być tą profesją mniej zainteresowani, natomiast Krasnoludy krzywo na nią patrzą.
Magów nie obchodzą bronie czy zbroje. Nie uważają iż siła i wytrzymałość są najważniejsze - w sumie uważają je za zbędne. Siłą maga są jego czary. W Amorion magowie tworzą ścisłą elitę i zazwyczaj trzymają się razem. Są mądrzy i charyzmatyczni, inteligentni i roztropni - lecz są też szaleni i nierozważni czarodzieje którzy wymyślają nowe dziwne zaklęcia. Magami zostają przeważnie osoby, które chcą poznać tajniki wiedzy i potęgi magicznej, aby mogli stać się najpotężniejszymi magami swych czasów.
Krasnoludy nie wybierają tej klasy chyba że są to jakieś bękarty - tacy zostają najczęściej szalonymi wynalazcami. Jest to ulubiona klasa elfów, które są mądre i roztropne. Ludzcy magowie są inteligentni i utalentowani, lecz znajdują się też wśród nich osoby, których nie powinno się dopuszczać do magii.

Cechy:

- Bazowy przyrost 10 energii na reset.
- Za każdy zdobyty poziom przyrost energii zwiększa się o 0.3.
- +0.5 do przyrostu inteligencji i siły woli za 1 AP
- Stały przelicznik 3 szybkości za AP (nie dotyczy wilkołaka i elfa).
- Trening inteligencji oraz siły woli w szkole po 0.2 energii.
- Magowie nie korzystają ze standardowego ekwipunku - zamiast tego posługują się kosturami, laskami oraz szatami.
- Mogą używać czarów bojowych, obronnych i użytkowych.
- Możliwość umagiczniania przedmiotów poprzez Punkty Mocy. Mag rozpoczyna grę z 5 Punktami Mocy, kolejne przyrastają w tempie 1 na reset. Maksymalna liczba PM wynosi 60 + 10 za każde pełne 50 poziomów.
- 2% aktualnie posiadanej many jest wliczane do zdrowia (tylko podczas walki).
- Posiadają premię do zdolności uniku w wysokości 5*poziom.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości