O czym marzysz? Chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości? Znaleźć się w świecie gdzie moc magiczna przenika wszystko, od szczytów gór po najmniejsze źdźbło trawy...
O czym marzysz? Chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości? Znaleźć się w świecie, gdzie moc magiczna przenika wszystko, od szczytów gór po najmniejsze źdźbło trawy...?
Ja znam takie miejsce. Tam możesz zostać bohaterem, znaleźć przyjaciół lub po prostu posiedzieć w karczmie i posłuchać historii opowiadanych przez bardów. Przygoda czeka na Ciebie.
Popatrz. Widzisz jak wschodzące słońce rozświetla śnieg, ten za horyzontem? Za nim leży królestwo Amorion. Nie dojdziesz do niego żadną z dróg, chociaż każda może Cię tam doprowadzić. Zamknij oczy i pozwól by Twoja wyobraźnia zaniosła Cię przed bramy Elakki...
Amorion to przeglądarkowa, tekstowa gra RPG dla wielu graczy. Aby w nią grać nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych programów z sieci. Rozgrywka polega na kreowaniu i rozwoju własnej postaci w ramach współzawodnictwa oraz współpracy z innymi graczami. Innymi słowy: zamieszkaj w jednym z miast lub stań się podróżnikiem i łowcą przygód, zbuduj dom i stwórz rodzinę lub zostań awanturnikiem. Poznaj innych, dołącz do klanowej społeczności i broń swoich przyjaciół lub graj fabularnie - możliwości jest bardzo wiele.
24 września
Żyćko vs Darhinnox (awansuje Darhinnox)
Rógo Ynozsik vs Naov Volkoff (awansuje Rógo Ynozsik)
Hastin vs Angmal (awansuje Hastin)
Shade Bezarith vs Vratimir Bezarith (awansuje Vratimir Bezarith)
Argo vs Vakkor (awansuje Argo)
Baltazaar Vredne vs Zipo (awansuje Baltazaar Vredne)
Bestia z Gór vs Żelazny Ben (awansuje Bestia z Gór)
Crahulus vs Merthezeer (awansuje Merthezeer)
25 września
Drabinka główna:
Darhinnox vs Bestia z Gór (awansuje Bestia z Gór)
Rógo Ynozsik vs Baltazaar Vredne
Hastin vs Argo
Vratimir Bezarith vs Merthezeer
Drabinka dodatkowa:
Żyćko vs Żelazny Ben (awansuje Żyćko)
Naov Volkoff vs Zipo
Angmal vs Vakkor
Shade Bezarith vs Crahulus
1. Walki powinny zostać ustalone w taki sposób, aby walczący mieli możliwość przygotowania się do nich (broń, talizmany, ewentualne błogosławieństwa). 2. Walki w fazach grupowych oraz fazie finałowej będą punktowane według zasad określanych w przebiegu poszczególnych faz. 3. Rezultaty walk powinny być potwierdzone poprzez wysłanie do organizatorów wpisów z przebiegu walki, które wysyłane są na pocztę (za pomocą opcji „wyślij do administracji”). UWAGA - należy mieć zaznaczoną opcję "Wysyłaj przebieg walki na pocztę." w Opcje konta -> Opcje dodatkowe.
Wyniki walk powinny przesyłać obie strony uczestniczące w walce.
Dotyczące walk wpisy z dziennika nie muszą być wysyłane, jednak powinny być przechowywane na wypadek konieczności ustalenia kolejności walk. 4. W przypadku przesłania różnych rezultatów będą one uwzględniane chronologicznie (pod warunkiem spełnienia reguły nr 1). 5. Walki mogą odbywać się wyłącznie w wyznaczonych terminach - wszelkie odstępstwa od tej zasady muszą być uprzednio ustalone z organizatorami, również w przypadku chęci powtórzenia walki. 6. Walki nie stoczone w wyznaczonych terminach lub później (za zgodą organizatorów) rozstrzygane będą jako walkowery (w przypadku stwierdzenia jednoznacznej winy jednego z uczestników) lub pojedynki nierozstrzygnięte (bez przyznawania punktów). 7. Zabronione jest atakowanie innych uczestników Igrzysk poza wyznaczonymi terminami (pomijając ewentualne zaległe walki) - ZASADA OBOWIĄZUJE OD godz. 19:50 26.08.2023r 8. Zabronione jest atakowanie graczy nie biorących udziału w Igrzyskach częściej niż raz na reset główny (rozumiany jako okres od północy do północy dnia następnego). 9. Łamanie zasad ujętych w regulaminie może być karane upomnieniem, odebraniem punktów lub nawet usunięciem z turnieju. 10. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania z turnieju uczestników, którzy:
- nie stanęli do trzech kolejnych walk
lub
- w ciągu całych rozgrywek ponad trzykrotnie zostali ukarani walkowerem lub walką nieodbytą. 11. Przebiegi walk mogą być wysyłane do Istis Elessar (ID: 74) lub Danolarian Camerei (ID: 134.
1. Faza finałowa odbywać się będzie na zasadzie dwukrotnej eliminacji (patrz: pomocnicza grafika).
2. Uczestnicy podzieleni zostali na 8 par tworząc w ten sposób główną drabinkę.
3. W każdej parze stoczone zostaną przynajmniej dwie walki.
4. Awans uzyskuje zawodnik, który:
- uzyskał zwycięstwa w dwóch pierwszych walkach
lub
- uzyskał lepszy sumaryczny rezultat w trzech pierwszych walkach (np. zwycięstwo i 2 remisy, 2 zwycięstwa i porażka)
lub
- jako pierwszy uzyskał zwycięstwo w walkach toczonych po trzech pierwszych starciach.
5. Pomijając finał, w każdej kolejnej parze obowiązują powyższe zasady awansu.
6. Zawodnicy odpadający z pierwszych 8 par zostaną zgrupowani w kolejne 4 pary drabinki dodatkowej.
7. Zasady awansu drabince dodatkowej są analogiczne do tych z drabinki głównej.
8. Zawodnik odpadający z pary w drabince dodatkowej jest ostatecznie eliminowany z turnieju.
9. W kolejnych etapach fazy finałowej do drabinki dodatkowej dodawani będą zawodnicy odpadający z drabinki głównej.
10. Zwycięzcy obu drabinek zmierzą się w finale turnieju.
11. Zwycięzca turnieju określony zostanie w następujący sposób:
- Zawodnik który zwyciężył w dwóch pierwszych walkach lub w trzech walkach osiągnął lepszy rezultat (np. dwa zwycięstwa i porażka, zwycięstwo i dwa remisy)
- W przypadku równego rezultatu trzech kolejnych walk (po 1 zwycięstwie i remis, 3 remisy) zwycięzcą zostanie zawodnik z drabinki głównej.
Punktacja za fazę finałową:
Drabinka główna - każdy awans z pary 2 pkt
Drabinka dodatkowa - każdy awans z pary 1 pkt Zwycięstwo w finale turnieju - 2 pkt
Klasyfikacja klanowa opierać się będzie na ilości punktów uzyskanych przez reprezentantów za:
- miejsca zajęte w grupach,
- awanse do następnych faz w systemie pucharowym,
- zwycięstwo w finale.
Aktualizacja liczby punktów uzyskanych przez klany następuje z końcem każdej z faz.
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów miejsca w ostatecznej klasyfikacji przyznawane będą ex equo.
Nagrody indywidualne:
Miejsce I – Tytuł Czempiona, 10 AP oraz 15000 sztuk złota przyznawane wraz z początkiem Nowej Ery.
Ponadto uczestnicy fazy finałowej otrzymają w NE odpowiednio:
- 5000 sztuk złota za udział w III fazie (finałach).
- 50 brył mithrilu za udział w finale (w przynajmniej jednej z dwóch drabinek).
Nagrody klanowe:
I miejsce nagrodzone zostanie pełną refundacją kosztów wybranego budynku klanowego w kolejnej erze.
Wysokość refundacji dla pozostałych klanów wynikać będzie ze stosunku zdobytych przez klan punktów do sumy punktów zdobytych przez wszystkie klany i tak:
- za każdy rozpoczęty 1% udziału w sumie punktów przyznawane będzie 3% refundacji,
- minimalna wartość refundacji to 5% (otrzymają ją również klany które w wyliczeniu miałyby niższą wartość refundacji),
- maksymalna wartość refundacji to 50%.
Na przykład:
Klan zdobył łącznie 31 punktów, a suma punktów zdobytych przez wszystkie klany to 235
31/235 = 13,19% = 14*3% = 42% refundacji w NE.
(Warunek: klan musi faktycznie zostać odtworzony pod tą samą nazwą i pod taką nazwą pozostaje).
Dodatkowo klany biorące udział w Igrzyskach zostaną automatycznie odtworzone z początkiem kolejnej ery, w kolejności wynikającej z końcowej klasyfikacji - pod warunkiem wygrania jakiegokolwiek eventu lub zdobycia przynajmniej 1 punktu na IA oraz braku sprzeciwu ze strony przywódców tych klanów.