O czym marzysz? Chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości? Znaleźć się w świecie gdzie moc magiczna przenika wszystko, od szczytów gór po najmniejsze źdźbło trawy...
O czym marzysz? Chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości? Znaleźć się w świecie, gdzie moc magiczna przenika wszystko, od szczytów gór po najmniejsze źdźbło trawy...?
Ja znam takie miejsce. Tam możesz zostać bohaterem, znaleźć przyjaciół lub po prostu posiedzieć w karczmie i posłuchać historii opowiadanych przez bardów. Przygoda czeka na Ciebie.
Popatrz. Widzisz jak wschodzące słońce rozświetla śnieg, ten za horyzontem? Za nim leży królestwo Amorion. Nie dojdziesz do niego żadną z dróg, chociaż każda może Cię tam doprowadzić. Zamknij oczy i pozwól by Twoja wyobraźnia zaniosła Cię przed bramy Elakki...
Amorion to przeglądarkowa, tekstowa gra RPG dla wielu graczy. Aby w nią grać nie trzeba ściągać żadnych dodatkowych programów z sieci. Rozgrywka polega na kreowaniu i rozwoju własnej postaci w ramach współzawodnictwa oraz współpracy z innymi graczami. Innymi słowy: zamieszkaj w jednym z miast lub stań się podróżnikiem i łowcą przygód, zbuduj dom i stwórz rodzinę lub zostań awanturnikiem. Poznaj innych, dołącz do klanowej społeczności i broń swoich przyjaciół lub graj fabularnie - możliwości jest bardzo wiele.
1. Walki powinny zostać ustalone w taki sposób, aby walczący mieli możliwość przygotowania się do nich (broń, talizmany, ewentualne błogosławieństwa). 2. Walki w fazach grupowych oraz fazie finałowej będą punktowane według zasad określanych w przebiegu poszczególnych faz. 3. Rezultaty walk muszą być potwierdzone poprzez wysłanie do organizatorów wpisów z przebiegu walki, które wysyłane są na pocztę (za pomocą opcji „wyślij do administracji”). 4. Notoryczne niewysyłanie przebiegów walk może być karane odebraniem punktów lub nawet usunięciem z turnieju. UWAGA - należy mieć zaznaczoną opcję "Wysyłaj przebieg walki na pocztę." w Opcje konta -> Opcje dodatkowe.
Wyniki walk mają przesyłać obie strony uczestniczące w walce.
Dotyczące walk wpisy z dziennika nie muszą być wysyłane, jednak powinny być przechowywane na wypadek konieczności ustalenia kolejności walk. 4. W przypadku przesłania różnych rezultatów będą one uwzględniane chronologicznie (pod warunkiem spełnienia reguły nr 1). 5. Walki mogą odbywać się wyłącznie w wyznaczonych terminach - wszelkie odstępstwa od tej zasady muszą być uprzednio ustalone z organizatorami, również w przypadku chęci powtórzenia walki. 6. Walki nie stoczone w wyznaczonych terminach lub później (za zgodą organizatorów) rozstrzygane będą jako walkowery (w przypadku stwierdzenia jednoznacznej winy jednego z uczestników) lub pojedynki nierozstrzygnięte (bez przyznawania punktów). 7. Zabronione jest atakowanie innych uczestników Igrzysk poza wyznaczonymi terminami (pomijając ewentualne zaległe walki) - ZASADA OBOWIĄZUJE OD godz 21:18 21.03.2024r. 8. Zabronione jest atakowanie graczy nie biorących udziału w Igrzyskach częściej niż raz na reset główny (rozumiany jako okres od północy do północy dnia następnego). 9. Łamanie zasad ujętych w regulaminie może być karane upomnieniem, odebraniem punktów lub nawet usunięciem z turnieju. 10. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania z turnieju uczestników, którzy:
- nie stanęli do trzech kolejnych walk
lub
- w ciągu całych rozgrywek ponad trzykrotnie zostali ukarani walkowerem lub walką nieodbytą. 11. Przebiegi walk mają być wysyłane do Istis Elessar (ID: 71).
1. Faza finałowa odbywać się będzie na zasadzie dwukrotnej eliminacji (patrz: pomocnicza grafika).
2. Uczestnicy podzieleni zostali na 8 par tworząc w ten sposób główną drabinkę.
3. W każdej parze stoczone zostaną przynajmniej dwie walki.
4. Awans uzyskuje zawodnik, który:
- uzyskał zwycięstwa w dwóch pierwszych walkach
lub
- uzyskał lepszy sumaryczny rezultat w trzech pierwszych walkach (np. zwycięstwo i 2 remisy, 2 zwycięstwa i porażka)
lub
- jako pierwszy uzyskał zwycięstwo w walkach toczonych po trzech pierwszych starciach.
5. Pomijając finał, w każdej kolejnej parze obowiązują powyższe zasady awansu.
6. Zawodnicy odpadający z pierwszych 8 par zostaną zgrupowani w kolejne 4 pary drabinki dodatkowej.
7. Zasady awansu drabince dodatkowej są analogiczne do tych z drabinki głównej.
8. Zawodnik odpadający z pary w drabince dodatkowej jest ostatecznie eliminowany z turnieju.
9. W kolejnych etapach fazy finałowej do drabinki dodatkowej dodawani będą zawodnicy odpadający z drabinki głównej.
10. Zwycięzcy obu drabinek zmierzą się w finale turnieju.
11. Zwycięzca turnieju określony zostanie w następujący sposób:
- Zawodnik który zwyciężył w dwóch pierwszych walkach lub w trzech walkach osiągnął lepszy rezultat (np. dwa zwycięstwa i porażka, zwycięstwo i dwa remisy)
- W przypadku równego rezultatu trzech kolejnych walk (po 1 zwycięstwie i remis, 3 remisy) zwycięzcą zostanie zawodnik z drabinki głównej.
Punktacja za fazę finałową:
Drabinka główna - każdy awans z pary 2 pkt
Drabinka dodatkowa - każdy awans z pary 1 pkt Zwycięstwo w finale turnieju - 2 pkt
Klasyfikacja klanowa opierać się będzie na ilości punktów uzyskanych przez reprezentantów za:
- miejsca zajęte w grupach,
- awanse do następnych faz w systemie pucharowym,
- zwycięstwo w finale.
Aktualizacja liczby punktów uzyskanych przez klany następuje z końcem każdej z faz.
W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów miejsca w ostatecznej klasyfikacji przyznawane będą ex equo.
Nagrody indywidualne:
Miejsce I – Tytuł Czempiona oraz 10 AP przyznawane wraz z początkiem Nowej Ery.
Nagrody klanowe:
I miejsce nagrodzone zostanie pełną refundacją kosztów wybranego budynku klanowego w kolejnej erze.
Wysokość refundacji dla pozostałych klanów wynikać będzie ze stosunku zdobytych przez klan punktów do sumy punktów zdobytych przez wszystkie klany i tak:
- za każdy rozpoczęty 1% udziału w sumie punktów przyznawane będzie 3% refundacji,
- minimalna wartość refundacji to 5% (otrzymają ją również klany które w wyliczeniu miałyby niższą wartość refundacji),
- maksymalna wartość refundacji to 50%.
Na przykład:
Klan zdobył łącznie 31 punktów, a suma punktów zdobytych przez wszystkie klany to 235
31/235 = 13,19% = 14*3% = 42% refundacji w NE.
(Warunek: klan musi faktycznie zostać odtworzony pod tą samą nazwą i pod taką nazwą pozostaje).
Dodatkowo klany biorące udział w Igrzyskach zostaną automatycznie odtworzone z początkiem kolejnej ery, w kolejności wynikającej z końcowej klasyfikacji - pod warunkiem wygrania jakiegokolwiek eventu lub zdobycia przynajmniej 1 punktu na IA oraz braku sprzeciwu ze strony przywódców tych klanów.